Mies, pidätkö koruja?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Ja jos pidät, niin minkälaisia ja miksi?

Onko niillä tunnearvoa vai puetko niitä päällesi vain koristautuaksesi?

Kihlasormus jätettäköön äänestyksen ulkopuolelle...

Sivut

Kommentit (54)

Vierailija

Ranneketju ja kaulakoru.. Kai ne roikkuu mukana sen takia ku niihin on jo niin tottunu. Mut joskus vaan kokeilin ja sitten huomasin, että nehän näyttääki hyvältä.

Vierailija

Kolme kaulakorua (joihin meinaa kuristua vähän väliä) ja sormus. Ei sen kummempaa merkitystä, kunhan heiluvat mukana.

Vierailija

Itse vastasin että en, vaikka en vielä oikein laske itseä mieheksi. Itse katson, että on mies vasta kun on 21 ja jalat oman pöydän alla.

Vierailija
Alapäämies
Itse vastasin että en, vaikka en vielä oikein laske itseä mieheksi. Itse katson, että on mies vasta kun on 21 ja jalat oman pöydän alla.

Miksi sitten "Alapäämies"?

bosoni
Seuraa 
Viestejä2704
Liittynyt16.3.2005

rannekello on mukana siitä syystä, että siitä näkee kelloajan.(paikallisen) Joskus on ollut kaulaketjukin.

Jos sorruin (taas) virheeseen, niin tukka varmaan vain oli silmillä, kuten kuva osoittaa...

Vierailija

Tällä hetkellä on päällä kalevala kaulakoru mallia hirverpää, joka kuului edesmenneelle äidilleni, sekä 6 kpl korvakoruja, joiden olemassaoloa en edes yleensä muista, kun ovat olleet niin kauan. Joitain sormuksia sillointällöin käytän, mutten yleensä näin kotosalla.

Vierailija

Yhtä rippilahjaksi saatua kultaista kaulaketjua. En tosin koskaan edes liittynyt kirkkoon. Mitä nyt kävin leirillä lahjojen ja tekemisen puutteen vuoksi.

Vierailija

Vasemmassa korvanlehdessä 2kpl hopeisia renkaita, kaulassa samassa ketjussa kaksosten merkki ja puolikas sydän myös hopeisina.
Vasemman nimettömän sormusta ei lasketa mutta sekin on.

Vierailija

Kaulaketju on aina, onnex pääsin tossa jonkin aikaa sitten eroon kahleesta eli rinkulasta vasemman käden nimettömässä (pääsin samalla eroon kahleen antajasta). Nyt suunnittelen tatuoinnin ottamista, silti olen täysin hetero.

Vierailija

En käytä.

Joskus on kello, sormus tai kaulaketju mukana kulkenut, mutte ne olivat joko tiellä tai sitten unohtelin niitä aina jonnekin, hajamielinen kun olen. Kihlasormusta voisin pitää, kun ensin osuisi kohdalle se "oikea" nainen.

Kuten kimmosal, olen joskus harkinnut tatuointia. En tosin ymmärtänyt tuota hetero-kommenttia? Tekeekö tatuointi sinusta homon? No, riippuu tietysti siitä tatuoinnista..

Vierailija
kunkku
Ja jos pidät, niin minkälaisia ja miksi?

Onko niillä tunnearvoa vai puetko niitä päällesi vain koristautuaksesi?

Kihlasormus jätettäköön äänestyksen ulkopuolelle...

En ole homoseksuaali.

Vierailija

En minäkään ole lesbo vaikka naisena en käytäkään koruja. Mitä ne korut siinä merkkaa? Luonnossahan miehet niitä koristeellisempia ovat. Naturaalimpaahan se miesten koristautuminen siltä kannalta on.

Vierailija

Miten homoseksuaalisuus ja korut oikein liittyvät yhteen?
En ainakaan omalla kohdallani havainnut korviksien ottamisen muuttaneen alastomia miehiä yhtään sen kiihottavammiksi katsella. Kaulaketjun vaikutus oli yhtä vähäinen. Tatuointikin on ja toisen ottamista suunnittelen, mutta olen yhä täysin hetero.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat