Miksi uudestaan kasteelle?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Vuoden verran helluntaiseurakunnan kuvioissa pyörittyäni halusin liittyä sen jäseneksi. Tämä käy kasteen - ja nimenomaan aikuiskasteen - kautta. Aluksi epäröin; onhan minut jo kertaalleen kastettu. Kuitenkin Raamattu painottaa tässä asiassa oman tahdon merkitystä: "He ottivat kasteen..." tai "He antoivat kastaa itsensä..." Kysyin siis itseltäni: oletko ottanut kasteen? Oletko antanut kastaa itsesi? Ei, en ollut...

...mutta nyt olen! Paikka oli *********** sijaitseva Saalem-seurakunta, jonka nuorisotoiminnassa olin ollut mukana vuoden ajan. Olen nyt siis helluntailainen, mutta ennen kaikkea kastettu Jeesuksen Kristuksen seuraaja.

Kommentit (7)

Vierailija

Iloitse uudesta elämästäsi!

Iloitse pelastuksesta, joka on tullut osaksesi tänään. Voit olla varma, että Jeesuksen Kristuksen armo ja rakkaus riittävät sinulle, kunhan pysyt hänessä ja annat hänen johdattaa elämääsi. Hän ei hylkää sinua. Pelastus ei riipu siitä, miltä sinusta tuntuu tai näyttää. Pelastus on Jumalan rakkauden osoitus sinua kohtaan; se on alusta alkaen puhdas Jumalan teko. Sinä saat nauttia tuon Jumalan teon hedelmistä elämässäsi. Jumala on asettanut sinut pelastetun asemaan, eikä kukaan tai mikään voi sitä osaa sinulta riistää.

"Olen varma siitä, ettei kuolema eikä elämä, eivät enkelit, eivät henkivallat, ei mikään nykyinen eikä mikään tuleva eivätkä mitkään voimat, ei korkeus eikä syvyys, ei mikään luotu voi erottaa meitä Jumalan rakkaudesta, joka on tullut ilmi Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme."
(Room. 8:38-39)
Lähde: http://www.uskojaurheilu.fi/uskonabc.php

Vierailija
installer
Oliko vesi kylmää?

Onko taivaassa seksiä?

Tuo "Armas Sutinen" ei sinulle vastaa tuohon seksi kysymykseen. Hehän pitää seksiä syntinä. Mutta niin kuin "Aslak" kehoitti, kysy muslimeilta samaan. Saat takuulla myöntävän vastauksen. Siis miehiltä kysy. Naisista jotka ei ole neitsyitä, ei sanota mitään Koraanissa taivaitten seksistä, siellä puhutaan vain miesten ja neitsyitten välisestä seksistä.

Vierailija

... juu, tästähän tulee historiaa, kulttuuria ja yhteiskuntaa kuvaavaa dokumenttia kovasti. Kummityttö kaipaa juuri tätä aineistoa vertailevaa uskontotiedettä koskevaan väitöskirjaansa.

49,

kovalevy kuumana.

Vierailija
Ayla
installer
Oliko vesi kylmää?

Onko taivaassa seksiä?

Tuo "Armas Sutinen" ei sinulle vastaa tuohon seksi kysymykseen. Hehän pitää seksiä syntinä. Mutta niin kuin "Aslak" kehoitti, kysy muslimeilta samaan. Saat takuulla myöntävän vastauksen. Siis miehiltä kysy. Naisista jotka ei ole neitsyitä, ei sanota mitään Koraanissa taivaitten seksistä, siellä puhutaan vain miesten ja neitsyitten välisestä seksistä.

Nyt tulikin sitten tilaisuus selvittää helluntailaisten ja islaminuskoisten
uskon eroavaisuuksia. Kumpikaan uskonto ei taida suvaita
homoseksuaalisuutta, ei edes taivaassa

Uusimmat

Suosituimmat