Saattaa olla monelle wanha. Mutta, naurattaa aina kun luen.

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Eli kyse on IRC.in keskusteluista. Ihan vapaasti jaossa, että ei loukata kenenkään yksityisyyttä.

KaKun riipaiseva avautuminen

Mummot on ärsyttäviä
Ei niistä ota hullukaan selkoa
Ne tulee kylään aina sillon ku niit ei haluais nähdä
Aina sillon, ku sul on koulusta vapaa päivä, tai lomaa, "mummo tulee kylään ens viikolla"
Sen kerran, kun ihmisellä on valta herätä millon haluat, tehdä mitä haluat, vaikka riipusta ittensä katosta roikkumaan ja runkata lattialle, niin mummo on kylässä ja ei voi tehdä mitään
Pitää vaan istua ja olla mököttää ja kuunnella kun se muistelee sitä kun Hiltiaisen Siku kerran meinas tukehtua johonkin vitun sokeripalaan
Jos sä menet syömään, ja otat enemmän kuin jonkun riisin puolikkaan kerrallaan suuhun, niin heti pamahtaa
[ "Älä ahmi noin suuria paloja tai kohta tukehdut kuin Hiltiaisen Siku!"
Ei voi rauhassa tehdä mitään
Ja nyt on viel kauheampaa kun mummo on kuullu meidän biisei
Se kuuntelee radiota koko päivän, ja luulee et joku soittais meidän paska biisei siellä
Joka toisen biisin aikana se tulee kysymään "hei niko, onko toi se teiän kappale, ihan samanlainen!"
Sit ku meet kuuntelee sitä, niin sielt tulee jotain Christina Aguileraa, "no se laulaa samalla tavalla kun se tyttö!"
Kun ne tulee eläkeikään, ensimmäiset 2-5 vuotta ne muistelee kaikenlaisia paskajuttuja mitä ne on elämänsä aikana tehny, sit ku ne saa sen massiivisen työn päätökseen, ne alkaa ääneen puhumaan niit juttuja sattumanvaraisessa järjestyksessä
Ainut mitä se kroonisesti hokee on se, kun Hiltiaisen Siku kerran meinasi tukehtua, voi perkele
Ja kun mummot tekee ruokaa, voi helvetti
Ruoka-ainetta (esim. lihaa) on ehkä 1/10 osa siitä mikä siel kattilas porisee, loput on voita ja kermaa ja kaikkea muuta rasvaista paskaa
Kuivakakutkin on sellaisia, et kun painat sitä lusikalla, niin rasva valuu niistä ihan ku ne ois jotain taulusieniä
Ja läskihän pitää syödä, kun ei sitä ole mitään järkeä heittää pois siitä lihasta, ennemmin vaikka heittää sen lihan pois ja pistää läskin lillumaan sinne kattilaan
On se läski sentään sen verran erinomainen ruoka-aine
Ihan ku jotain kumipalloa mikä ei maistu miltään pureskelis
Ja sit mummojen hehkutus voiperunoista ja sillistä
Uudet perunat on sellasia vetisiä vitun pahan makusia pikku papanoita, ja silli, hyi saatana
Ja se on maailman parasta ruokaa, "potaattia ja ahti silliä"
Sitä ne myös pakottaa syömään
Maista edes
On sitä nyt jo maistettu vittu 1000 kertaa ja samaa paskaa se on ollu joka kerta
Ja se kun mummo tulee puhumaan mulle siitä, et käytänkö mä huumeita
Sil on aina hyvät perusteet
"Sä kävelit tänään sisälle taka-ovesta, normaalisti tuut aina etuovesta, vedätsä jotain?"
Se oikeasti luulee melkein kaikesta mitä teen et käytän huumeita
Se ei mun mielestä ole kovin tervettä
Ainakaan mukavaa
Myös yks juttu mikä ärsyttää mua
Ei kukaan voi päätellä et sä käytät huumeita, jos vaikka tykkäät lukea kirjoja pienessä valossa etkä jonkun vitun valonheittimen kanssa joka polttaa nenäkarvatkin
"Kamalan pimeässä sinä aina luet, käytätkö sä jotain huumeita?"
Mun mummo on kattonu liikaa ajankohtasta kakkosta ja jotain "järkyttäviä" huumedokumenttei
Siks se luulee et jokainen ihminen joka käyttää mustia vaatteita, pitää jogurtista, tai jonka mielestä simpanssit on hulvattomia automaattisesti huumeiden käyttäjänä
Kaikista huvittavinta oli se, kun olin niillä käymässä, se osotti sormel sellasta talo-aluetta, ja sano et älä mee tonne
Kysyin et miks
"No kun siellä asuu niitä huumeidenkäyttäjiä"
Mistä vitusta se voi tietää ketä siel asuu
Ei se ole mikään vainukoira joka haistaa mömmöt kilsan päästä
Luojan kiitos se ei viel tiedä etten oo menos armeijaan, sit elämästä tulee sietämätöntä
Mun koulun maikat on aika helvetin tekopyhiä ihmisiä
Sytytin tupakan siellä koulunpihalla, ei kuulemma voi siellä polttaa, ylä-astelaiset näkee ja ottaa vaikutteita, ihan ku se ois joku esikoulu, sit jos meet nurkan taakse (missä ne yläaste ikäisetkin on tupakalla) niin se on ihan ookoo, poissa silmistä poissa mielistä
Muutenkin meidän koulun maikat kahta lukuunottamatta on aivan sekopäitä
Paras esimerkki on maantiedon maikka, ei se tiedä yhtään mistä se puhuu siel
Suomi on paska maa
Enkä nyt puhu mistään "kansanedustajat saa liikaa liksaa, keskisormee porvareille" paskasta
Se on ihan turhaa
Mä puhun nyt säästä
En mä usko et maailmas on englannin lisäks mitään muuta mestaa mis on näin paska keli aina
Tänä vuonna oli ensimmäinen kesä koko mun elämän aikana mis oli ees vähän jotain yritystä
Mut sit ku päästiin tänne syksyyn niin shit goes around
Ei kestäny kauaa et jokainen sadepilvi maailmas ajautuu meidän talon yläpuolelle
Talvi, siitä on vittu ihan turha puhuakkaan
Joka päivä kun rämmit tääl korves mis aurausauto on tuntematon käsite ellei ne eksy tänne, niin alappa kolaamaan pihaa, sit kun sataa niin paljon, et saat kolata sitä pihaa 2 tunnin välein, ja minkä takia? et joku tulis käymään?
Ei kukaan vittu pidä mun perheestä, ei meil oli mitään vitun sukulaisystäviä tai perhetuttuja ketkä tulis käymään tänne ja siks sen pihan pitäis olla joka sekuntti "edustavassa" kunnossa
Ja mun vanhemmat, nyt tulee raakaa tilitystä
Siin on kyl maailman kaikkeuden tyhmimmät ihmiset
Ei tääkään oo nyt mitään "ne ei anna mun olla ulkona yheksää pidempään" paskaa
Todellisii ongelmii
Internet lasku
Ei ihminen
opi ikinä mitään
Tää juttu pitää alottaa kaiken syntysijoilta
Siitä kun pyysin ekaa kertaa joskus 6v et ostetaan tietokone
Mul kesti 7v et sain sen tietokoneen, mikä on jo millä tahansa asteella ihan helvetisti
Sit meni vuos et sain netin
Nyt ne whinettää isoista laskuista
Oon isdn hankkimisen jälkeen aina laskun tultua sanonu "on olemassa kiinteä kuukausi yhteys" ei ne tajua sitä "tää lasku on ihan vitun iso! ihan vitun iso lasku, vittu tää on iso! ei vittu, ihan kauhee lasku!"
....
Voi helvetti
Unohdin tilittää siitä miten Nalle Puh oheistuotteet vituttaa mua
Vois tehdä listan ens kertaa varten niin ei unohtuis tollasii olellisii juttui

Kommentit (1)

Uusimmat

Suosituimmat