Uudet, nopeasti kielletyt lääkkeet

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Kappas, juuri äskettäin markkinoille tulleet kipulääkkeet, koksibit, Celebra ja Bextra, siirrettiin apteekin hyllyltä pois.
Eikö lääkkeitä siis tutkitakaan tarpeeksi suurilla ihmisryhmillä, vai onko tämä "myydään ne kalliilla tyhmille" osa lääketehtaiden säästötutkimusta.

Oletan, että olen ollut Pfizerin koehenkilö. Vaadin korvausta. Mielestäni tilanne on ihan sama, kuin jos Pfizer olisi valokuvannut minut kartsalla ja painanut pärstäni esitteeseensä ilman lupaani. Mihin lähetän laskun?

Kommentit (2)

Vierailija

Mjoo, aika ihmeellistä tuo toiminta. Itse söin pitkiä kuureja jotain .. Nimo .. mino.. nim.. mitälie? Jokunen vuosi sitten kunnes lääke kiellettiin (tulehduskipulääke?) Panacodeja on syöty niin paljon, että lääkärit kielsivät ja kaikille *profeiini-johdannaisille olen allerginen, ei kestä munuaiset. Viox Akuuttia ja Bextraa sun muita syöty sen jälkeen, nyt kiellettiin nekin.

Mihiköhän sitä sitten seuraavaksi siirrytään, Tramalia tyrkyttävät joka kerta, en syö kun menee päähän ja muutenkin ikävät vieroitusoireet, ennen niskaleikkausta söin niin paljon ettei ollut mitään hajua tästä maailmasta ja sen todellisuudesta :(

Mukavahan se olisi ollut, jos olisivat paikat korjanneet kuntoon, ettei tarvitsisi koko loppuelämää syödä kipulääkkeitä. Mutta eipä näytä lääkärikuntaa niin paljoa kiinnostavan, kai 27-vuotias on liian vanha kuntoon hoidettavaksi tjs..

Lääkäreiden etiikka ole juuri sen korkeampi kuin lääkefirmojenkaan, ikävä kyllä ..

Vierailija

Kiitos tästä kuuluu eläinkokeiden vastustajille. Ei testata niitä niissä pikkuisissa söpöissä hiirissä vaan noissa rumissa ryppyisissä ihmisissä.

Noh, ehkä meni vähän yli, mutta... Tulipahan sanottua!

Uusimmat

Suosituimmat