Paranormaalit ilmiöt!!!

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Eli täällä saa vapaasti keskustella kaikesta paranormaaliin liittyvistä aiheesta. Itseä ehkä eniten kiinnostaa aaveet, buu buhuu
Hyrrrr, ku pelottaa

Onko aaveiden olemassa olosta edes minkäänlaista todistettua ja tieteellistä näyttöä, sillä aaveita ainakin väitetään olevan olemassa (itse en ole kyllä nähnyt )

No niin KOMMENNTEJAAAAAAA!!!

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Kyllä aaveita on olemassa, niitä kutsutaan myös kristityiksi. Ne eivät ole elossa vaikka liikkuvatkin ympäriinsä ja puhuvat "Jeesuksesta", "Helvetistä", "Kadotuksesta" sekä muista viidennen ulottuvuuden asioista. Naitä haamuja voi tavata haahuilemasta kaavut päällään siitä kylän keskellä olevasta isosta talosta, jonka katolla on suuri kidutusvälineen symboli. Vaellellessaan lähes autioissa saleissaan nämä vainajat usein ulisevat surullisesti, yleensä tähän aavemaiseen määkynään yhtyy useampikin kummitus.

Vierailija

Olin nähnyt unessani erään henkilön, kun olin lomalla Turkissa. Seuraavana päivänä näin hänet erään turistinähtävyyden luona, en ikinä ollut nähnyt tuota henkilöä aikaisemmin.
En keksi mitään merkitystä tälle omituiselle tapahtumalle, koska en puhunut tuolle henkilölle ja näin hänet vain ohimennen.

Vierailija
Gideon
Olin nähnyt unessani erään henkilön, kun olin lomalla Turkissa. Seuraavana päivänä näin hänet erään turistinähtävyyden luona, en ikinä ollut nähnyt tuota henkilöä aikaisemmin.
En keksi mitään merkitystä tälle omituiselle tapahtumalle, koska en puhunut tuolle henkilölle ja näin hänet vain ohimennen.

Oliko hän turkkilainen? Länsimaalaisen silmään turkkilaiset näyttävät hyvinkin samannäköisiltä. Ja ohimennen vilaistuna vielä enemmän.

Vierailija
Gideon

Ehkä olitkin nähnyt hänet aiemmin, mutta et vain tietoisesti muista...

Vierailija

Todennäköisyydenhän pitäisi olla äärimmäisen pieni. Laitostiede vaikenee virheistään. Kuka on vastuussa?

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18361
Liittynyt16.3.2005
teini
katos trolleja alkaa ilmestyy

Trolli... Mikään trolli oo.
Täällähän on taas koulunpenkillä kuorsanneita. Trolli, höh.

Ihmiset näkee melkoisen usein noita uniksi ristittyjä hallusinaatioita, eikä kukaan niitä hassuina pidä.
Siinä rinnalla nyt parit kummitukset, dejavut tai valveunet mitään kummaa oo.

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Vierailija
Kauko
Kerran katsoessani lottoarvontaa, tuntuivat kaikki arvotut numerot oudon tutuilta. Miten sen voi selittää?

No, minä aloittaisin pankkitilin ja rahapussin tarkastuksella...

Vierailija
A. Ankka
Gideon

Oliko hän turkkilainen? Länsimaalaisen silmään turkkilaiset näyttävät hyvinkin samannäköisiltä. Ja ohimennen vilaistuna vielä enemmän.

Ei hän oli länsimaalainen, sen takia tapaus jäikin mieleeni.

Vierailija
DedMoroz
Ihmiset näkee melkoisen usein noita uniksi ristittyjä hallusinaatioita, eikä kukaan niitä hassuina pidä. Siinä rinnalla nyt parit kummitukset, dejavut tai valveunet mitään kummaa oo.

> Näinhän se juuri on. On ihan luomua nuo "yliluonnolliset" jutut.. kuka mitäkin uskoo, se onkin jo toinen juttu. Unet antavat meille vastauksia valvetilassa tapahtuneille tapahtumille, joita emme jostain syystä silloin ymmärtäneet.

Vierailija
SAMAEL
Kyllä aaveita on olemassa, niitä kutsutaan myös kristityiksi. Ne eivät ole elossa vaikka liikkuvatkin ympäriinsä ja puhuvat "Jeesuksesta", "Helvetistä", "Kadotuksesta" sekä muista viidennen ulottuvuuden asioista. Naitä haamuja voi tavata haahuilemasta kaavut päällään siitä kylän keskellä olevasta isosta talosta, jonka katolla on suuri kidutusvälineen symboli. Vaellellessaan lähes autioissa saleissaan nämä vainajat usein ulisevat surullisesti, yleensä tähän aavemaiseen määkynään yhtyy useampikin kummitus.

Heheh .
Ajatuksesi menevät hyvin pitkälti yhteen omieni kanssa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat