Psykologia, aivot ja aistit: Naisten iskeminen

Naisten iskeminen

Kun nuo naisen seksuaaliseen valtaan keskittyvät ketjut ovat niin suosittuja, niin ajattelin, että sille marinalle olisi hyvänä vastapainona ketju joka keskittyy ratkaisuihin. Tähän ketjuun kaikki vinkit ja keskustelu naisten iskemisestä. Mitkä tekniikat toimii ja mitkä ei?

[quote author="Coop" time="02.10.2012 klo 16:08"]

Kun nuo naisen seksuaaliseen valtaan keskittyvät ketjut ovat niin suosittuja, niin ajattelin, että sille marinalle olisi hyvänä vastapainona ketju joka keskittyy ratkaisuihin. Tähän ketjuun kaikki vinkit ja keskustelu naisten iskemisestä. Mitkä tekniikat toimii ja mitkä ei?

[/quote]

Re: Naisten iskeminen

Jossain tiededokkarissa jauhettiin että miehet katsoo naisessa lookkia ja naiset katsoo miehessä miehen statusta.

Eli hommaa hyväpalkkainen ja arvostettu työpaikka niin loppu hoitunee itsestään. icon_cool.gif

Näin toki välttämättä ei ole "hyvinvointivaltio" Suomessa, mutta muualla maailmassa pitkälti näin on...

[quote author="vapaatyyli" time="02.10.2012 klo 16:17"]

Jossain tiededokkarissa jauhettiin että miehet katsoo naisessa lookkia ja naiset katsoo miehessä miehen statusta.

Eli hommaa hyväpalkkainen ja arvostettu työpaikka niin loppu hoitunee itsestään. icon_cool.gif

Näin toki välttämättä ei ole "hyvinvointivaltio" Suomessa, mutta muualla maailmassa pitkälti näin on...

[/quote]
Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö

Voe elämä. Aina voi myös käyttäytyä arvovaltaisesti ja lempata aamulla.

[quote author="jepajee" time="02.10.2012 klo 16:22"]

Voe elämä. Aina voi myös käyttäytyä arvovaltaisesti ja lempata aamulla.

[/quote]

http://yle.fi/elavaarkisto/artikkelit/mankkaan_suolla_asuivat_alkoholistit_11500.html#media=11511

Ihan suoraan otsikkoon liittyen. Tuli katsottua joku luolamies dokumentti ja ne kyllä siinä ihan aika isolla puunuijalla iskivät, tuskinpa liian kovaa kuitenkaan. Näytti toimivan icon_wink.gif

[quote author="bergepanther" time="02.10.2012 klo 16:25"]

Ihan suoraan otsikkoon liittyen. Tuli katsottua joku luolamies dokumentti ja ne kyllä siinä ihan aika isolla puunuijalla iskivät, tuskinpa liian kovaa kuitenkaan. Näytti toimivan icon_wink.gif

[/quote]

Tähän ketjuun kaikki vinkit ja keskustelu naisten iskemisestä.

Ainahan voi osoittaa arvostavansa naisen osaamista, ja siten naista itseään :

- Mies: mull ois yks ongelma, luulet sä et sä voisit auttaa, kun mä luulen et sä tietäisit sen asian tosi hyvin.
- Nainen: no, mikäs ongelma sul sit olis ?
- Mies: no voisit sä kertoo mulle et miten sut sais isketyks.

Mitkä tekniikat toimii ja mitkä ei?

Ei mikään tekniikka kaikkiin toimi, se vaan pitää tapauskohtaisesti kokeilla.

[quote author="kuukle" time="02.10.2012 klo 16:52"]

[quote author="Coop"] Tähän ketjuun kaikki vinkit ja keskustelu naisten iskemisestä. [/quote]
Ainahan voi osoittaa arvostavansa naisen osaamista, ja siten naista itseään :

- Mies: mull ois yks ongelma, luulet sä et sä voisit auttaa, kun mä luulen et sä tietäisit sen asian tosi hyvin.

[quote author=""]Mitkä tekniikat toimii ja mitkä ei? [/quote]
Ei mikään tekniikka kaikkiin toimi, se vaan pitää tapauskohtaisesti kokeilla.

[/quote]

post1963404.html#p1963404 Korantin hitausvoima kiihdyttää eikä suinkaan vastusta kiihtyvyyttä!

Ei tarvitse olla hyväpalkkaista ja arvostettua ammattia, kun valehtelukin on keksitty. Toimii parhaiten tyhmiin naisiin, joten ei tarvitse olla kummoinenkaan valehtelija. Muutaman sivistyssanan opettelee, niin johan haarat aukeavat. Toimii myös Suomessa.

[quote author="kabus" time="02.10.2012 klo 17:00"]

[quote author="vapaatyyli"]Jossain tiededokkarissa jauhettiin että miehet katsoo naisessa lookkia ja naiset katsoo miehessä miehen statusta.

Näin toki välttämättä ei ole "hyvinvointivaltio" Suomessa, mutta muualla maailmassa pitkälti näin on...[/quote]
Ei tarvitse olla hyväpalkkaista ja arvostettua ammattia, kun valehtelukin on keksitty. Toimii parhaiten tyhmiin naisiin, joten ei tarvitse olla kummoinenkaan valehtelija. Muutaman sivistyssanan opettelee, niin johan haarat aukeavat. Toimii myös Suomessa.

[/quote]

...ja aina askeleen edellä.

Tai miten ois jos on vaikka jostain lähikyliltä bongannut jonkun hyvännäköisen naikkosen mutta ei pääse kontakteihin oikein jne... Niin järjestä tilanne missä kyseinen naikkonen on iltakävelyllä: kaverisi laittaa kommandopipon päähän ja hyökkkää naisen kimppuun ja juuri "sattumalta" sinä tulet paikalle ja pelastat naikkosen, sitten voitkin luontevasti pyytää naisen kahville.

icon_cool.gif

[quote author="vapaatyyli" time="02.10.2012 klo 17:03"]

Tai miten ois jos on vaikka jostain lähikyliltä bongannut jonkun hyvännäköisen naikkosen mutta ei pääse kontakteihin oikein jne... Niin järjestä tilanne missä kyseinen naikkonen on iltakävelyllä: kaverisi laittaa kommandopipon päähän ja hyökkkää naisen kimppuun ja juuri "sattumalta" sinä tulet paikalle ja pelastat naikkosen, sitten voitkin luontevasti pyytää naisen kahville.

icon_cool.gif

[/quote]

*facepalm*

"Käytsä usein täällä" toimii lähinnä naistenvessassa. Noi vaatii liikaa ajoitusta ollakseen neuvoja.

[quote author="jepajee" time="02.10.2012 klo 17:07"]

[quote author="kuukle"]- Mies: mull ois yks ongelma, luulet sä et sä voisit auttaa, kun mä luulen et sä tietäisit sen asian tosi hyvin.
- Mies: no voisit sä kertoo mulle et miten sut sais isketyks.[/quote]
*facepalm*

"Käytsä usein täällä" toimii lähinnä naistenvessassa. Noi vaatii liikaa ajoitusta ollakseen neuvoja.

[/quote]

http://yle.fi/elavaarkisto/artikkelit/mankkaan_suolla_asuivat_alkoholistit_11500.html#media=11511

Silmäpelii vaan helvetisti niin voi kattoo sitten naisen naamasta että vastaako han samalla. Tänään tsekkasin yht blondii - sekin katteli mua huomasin. icon_biggrin.gif

[quote author="deep'n'dark" time="02.10.2012 klo 17:48"]

Silmäpelii vaan helvetisti niin voi kattoo sitten naisen naamasta että vastaako han samalla. Tänään tsekkasin yht blondii - sekin katteli mua huomasin. icon_biggrin.gif

[/quote]

Vapaa tahto on vapautta valita mitä tahtoo koska ihmismieli ei ole suorassa syy-seuraus suhteessa fysikaalisuuteen. Universaalisessa ajattelussa / toimimisessa on vapaan valinnan mahdollisuus.

Keskusteluun osallistuminen vaatii kirjautumista.