27-vuotiaat

Täytin tässä taannoin 27 vuotta, mutta en ole päivääkään harrastanut liikuntaa. Vain aivotyöskentelyä tälläkin palstalla.

Mihin perustuu että olen elänyt 27-vuotiaaksi, onko lääketieteestä ollut apua ja halvasta öljynhinnasta?

Tietyn iän jälkeen kuolleisuus ei enään kasva, esim 90-vuotiaat voivat elää vaikka 100 vuotiaaksi.

Toiset kuolee aikaisemmin jos ei ole elossa. 27-vuotiaana kuolee todennäköisemmin kun 90-vuotiaana.

[quote author="tiäremiäs" time="18.12.2012 klo 09:56"]

Täytin tässä taannoin 27 vuotta, mutta en ole päivääkään harrastanut liikuntaa. Vain aivotyöskentelyä tälläkin palstalla.

Mihin perustuu että olen elänyt 27-vuotiaaksi, onko lääketieteestä ollut apua ja halvasta öljynhinnasta?

Tietyn iän jälkeen kuolleisuus ei enään kasva, esim 90-vuotiaat voivat elää vaikka 100 vuotiaaksi.

Toiset kuolee aikaisemmin jos ei ole elossa. 27-vuotiaana kuolee todennäköisemmin kun 90-vuotiaana.

[/quote]

http://twitter.com/aimo666

Re: 27-vuotiaat

Kyllä uskon, että lääketieteestä on ollut apua. Ja halpa öljyn hinta on pitänyt sut toimeliaana.

[quote author="CE-hyväksytty" time="18.12.2012 klo 10:09"]

[quote author="tiäremiäs"]Mihin perustuu että olen elänyt 27-vuotiaaksi, onko lääketieteestä ollut apua ja halvasta öljynhinnasta?
[/quote]
Kyllä uskon, että lääketieteestä on ollut apua. Ja halpa öljyn hinta on pitänyt sut toimeliaana.

[/quote]

Te ette arvosta Gary Moorea kylliksi muusikkona ja artistina.

Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö

Tuskin. Jollei ole synnynnäistä sairautta, ei joudu onnettomuuteen eikä itseään nirhaise hengiltä tahallaan tai vahingossa, niin tuohon ikään kyllä varmasti selviää. Luultavasti vielä seuraavat 10 vuottakin menee, mutta sitten voi jo tehdä tiukkaa.

[quote author="Opettaja" time="18.12.2012 klo 10:16"]

[quote author="tiäremiäs"]Mihin perustuu että olen elänyt 27-vuotiaaksi, onko lääketieteestä ollut apua ja halvasta öljynhinnasta?[/quote]
Tuskin. Jollei ole synnynnäistä sairautta, ei joudu onnettomuuteen eikä itseään nirhaise hengiltä tahallaan tai vahingossa, niin tuohon ikään kyllä varmasti selviää. Luultavasti vielä seuraavat 10 vuottakin menee, mutta sitten voi jo tehdä tiukkaa.

[/quote]

Tämä foorumi on pitänyt sinut elossa kuin Mahtisormus Klonkun konsanaan. Se on myös sinun kirouksesi.

[quote author="petsku" time="18.12.2012 klo 10:32"]

Tämä foorumi on pitänyt sinut elossa kuin Mahtisormus Klonkun konsanaan. Se on myös sinun kirouksesi.

[/quote]

Kysymys on, että miksi et ole harrastanut liikuntaa? Liikunta on hauskaa ja elämään sisältöä tuova asia. Terveessä ruumiissa on mukavampi elää, ja aivotkin toimivat paremmin.

[quote author="Hubert J. Farnsworth" time="18.12.2012 klo 10:34"]

[quote author="tiäremiäs"]Täytin tässä taannoin 27 vuotta, mutta en ole päivääkään harrastanut liikuntaa. Vain aivotyöskentelyä tälläkin palstalla.

Toiset kuolee aikaisemmin jos ei ole elossa. 27-vuotiaana kuolee todennäköisemmin kun 90-vuotiaana.[/quote]
Kysymys on, että miksi et ole harrastanut liikuntaa? Liikunta on hauskaa ja elämään sisältöä tuova asia. Terveessä ruumiissa on mukavampi elää, ja aivotkin toimivat paremmin.

[/quote]

Liikunta on hauskaa ja elämään sisältöä tuova asia.

Ei ole.

[quote author="CE-hyväksytty" time="18.12.2012 klo 10:44"]

[quote author="Hubert J. Farnsworth"]Liikunta on hauskaa ja elämään sisältöä tuova asia.[/quote]
Ei ole.

[/quote]

Te ette arvosta Gary Moorea kylliksi muusikkona ja artistina.

Ei ole.

Korjaan; terveellä ja hyväkuntoisella ruumiilla liikunta on hauskaa ja palkitsevaa.

Mutta liikuntaa harrastamattomatkin voivat päästä liikunnan iloihin kiinni, jos vain näkevät vaivaa niiden ensimmäisten kertojen eteen nostaa perseensä pois sohvalta/autosta/kapakasta/tietokoneelta.

[quote author="Hubert J. Farnsworth" time="18.12.2012 klo 11:10"]

[quote author="CE-hyväksytty"][quote author="Hubert J. Farnsworth"]Liikunta on hauskaa ja elämään sisältöä tuova asia.[/quote]
Ei ole.[/quote]
Korjaan; terveellä ja hyväkuntoisella ruumiilla liikunta on hauskaa ja palkitsevaa.

Mutta liikuntaa harrastamattomatkin voivat päästä liikunnan iloihin kiinni, jos vain näkevät vaivaa niiden ensimmäisten kertojen eteen nostaa perseensä pois sohvalta/autosta/kapakasta/tietokoneelta.

[/quote]

Ei ole.

Kenellä tässä nyt se on siellä?

[quote author="Opettaja" time="18.12.2012 klo 11:37"]

[quote author="Hubert J. Farnsworth"][quote author="CE-hyväksytty"][quote author="Hubert J. Farnsworth"]Liikunta on hauskaa ja elämään sisältöä tuova asia.[/quote]
Ei ole.[/quote]

Mutta liikuntaa harrastamattomatkin voivat päästä liikunnan iloihin kiinni, jos vain näkevät vaivaa niiden ensimmäisten kertojen eteen nostaa perseensä pois sohvalta/autosta/kapakasta/tietokoneelta.[/quote]
Kenellä tässä nyt se on siellä?

[/quote]

Mihin perustuu että olen elänyt 27-vuotiaaksi,

Vielä on aikaa liittyä 27 Clubiin

http://en.wikipedia.org/wiki/27_Club

[quote author="Einheri" time="18.12.2012 klo 11:48"]

[quote author="tiäremiäs"]Mihin perustuu että olen elänyt 27-vuotiaaksi,[/quote]
Vielä on aikaa liittyä 27 Clubiin

http://en.wikipedia.org/wiki/27_Club

[/quote]

The Wise One has spoken words in the hall,
Needful for men to know,
Unneedful for trolls to know. - Havamál

Nyt on pakko kysyä, kun tämä on vaivannut minua jo pitkään. Mikä siinä liikunnassa on hauskaa?

[quote author="Marssilainen" time="18.12.2012 klo 12:07"]

Nyt on pakko kysyä, kun tämä on vaivannut minua jo pitkään. Mikä siinä liikunnassa on hauskaa?

[/quote]

Siinä se taas nähtiin, kuinka vilunki rehellistä huiputtaa...

Keskusteluun osallistuminen vaatii kirjautumista.