Pusukalju

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Eräs palstamme nuoremmista lukijoista on arasti ja anonyymisti lähestynyt allekirjoittanutta, koska hän ei tiedä, mikä on pusukalju.

Pyynnöstä selvitän seuraavaa:

Tuuheatukkaisilla vauvoilla kuluvat hiukset pois päälaen- ja takaraivon väliseltä, pyöreältä alueelta. Tuon läimiskä on niin suloinen, että sitä on ihan pakko pusia.

Varttuneemmille herrahenkilöille ilmestyy samanlainen pyöreä, hiukseton alue kelle ennemmin, kelle myöhemmin. Se on niin suloinen, että sitäkin on ihan pakko pusia.

Mummo

Sivut

Kommentit (48)

Pokasaha
Seuraa 
Viestejä1462
Liittynyt16.3.2005

Mummo mikset ole kertonut aiemmin että se kalju on niin suloinen että sitä haluttaa ihan pussata?

Tämä tieto rohkaisee minut leikkaamaan pois pitkän niskatukkani jonka olen geelin kanssa kammannut eteenpäin kaljua peittämään, haa olen vihdoinkin haluttu ja himoittu!

Kansakunta joka kieltää historiansa, häviää maailmankartalta.
Pokasaha

Vierailija

Aiheesta olen kirjoittanut Balthasarille

Jos IsoJussin opetus on onnistunut ja hyvät henget ovat myötä, tähän ilmestyy nyt vakava varoitus kaikille miehille
"
Joten yksi neuvo Balthasarille: Jos sinulla yhtään on nuo lahdekkeet ruvenneet kasvamaan tai sellaista sievää pusukaljua ilmestymään niin leikkaa hyvä mies tukkasi lyhyeksi.

Net, jotka antavat harvenevan tukkansa kasvaa kuni Juice, tai kampaavat sen poikittain pään yli!!, ovatten vanhan sumerilaisen kirouksen mukaan jääpä ikiajoiksi naisettomiksi. Ja heidän kätensä ovat jääkylmät. Alati.

Tämä on totuus "

No niin Pokasaha, ymmärrätkö nyt asian todellisen vakavuuden? Oleko jo joutunut käyttämään paksuja tummpuja kesäisin?

partureilla on tiettävästi päivystysvastaanottoja myös perjantai-iltaisin.

Joten hopihopi ja jo ensi yönä voi onnesi kääntyä

Mummo

Vierailija
Pokasaha
niskatukkani jonka olen geelin kanssa kammannut eteenpäin kaljua peittämään,

Älä jumalauta tee tuota itsellesi. Tukka vaikka kokonaan pois mieluummin. Typerän näköisiä karvoja päälaella nuo hiukset. Ja kesäkin on tulossa, se on millisiilin aikaa.

Vierailija

Kaikenmaailman häiriköille ilmaistakoon täten, että alkuperäinen teksti on huolellisesti oikoluettu.

Se J pitää todellakin olla siellä

Sori

Mummo

Pokasaha
Seuraa 
Viestejä1462
Liittynyt16.3.2005
Mummo
Aiheesta olen kirjoittanut Balthasarille

Jos IsoJussin opetus on onnistunut ja hyvät henget ovat myötä, tähän ilmestyy nyt vakava varoitus kaikille miehille
"
Joten yksi neuvo Balthasarille: Jos sinulla yhtään on nuo lahdekkeet ruvenneet kasvamaan tai sellaista sievää pusukaljua ilmestymään niin leikkaa hyvä mies tukkasi lyhyeksi.

Net, jotka antavat harvenevan tukkansa kasvaa kuni Juice, tai kampaavat sen poikittain pään yli!!, ovatten vanhan sumerilaisen kirouksen mukaan jääpä ikiajoiksi naisettomiksi. Ja heidän kätensä ovat jääkylmät. Alati.

Tämä on totuus "

No niin Pokasaha, ymmärrätkö nyt asian todellisen vakavuuden? Oleko jo joutunut käyttämään paksuja tummpuja kesäisin?

partureilla on tiettävästi päivystysvastaanottoja myös perjantai-iltaisin.

Joten hopihopi ja jo ensi yönä voi onnesi kääntyä

Mummo

Voi voi, Pokasaha on nyt hyvin masentunut ja surullinen, voi tätä surkeutta, voi tätä miehisyyden ja kunnian menetystä!
Miksi uskoinkin sinuun Mummo ja menin tekemään sen mullistavan leikkausoperaation “tukalleni” jonka vakuutit päättävän kylmien käsien kauden ja tumppuihin turvautumisen???

Lähdin eilen töistä vähän aikaisemmin ja tietenkin mieliparturini luokse, hän leikkasi niskatukkani ja kehui valintaani todella rohkeaksi, lopuksi hän antoi minulle myös muikean pusun, … kuitenkin vain siihen pusukaljuun.

Menin sitten tuttuun pubiin ottamaan ne pakolliset perjantain oluet ja uskokaa tai älkää kukaan ei minua tuntenut, kaikki kuitenkin tervehtivät ja toivottivat minut tervetulleeksi joukkoon.
No tietenkin lopulta he huomasivat että vanha Pokasahahan se siinä notkuu ja kehuivat sitten uutta ilmettäni.
Ilta venähti aika pitkäksi ja ympärilläni pyöri todella paljon ihania naisihmisiä ja kaikki tahtoivat kerrankin olla seurassani, hei saanko istua viereesi pusukalju ja antoivat muiskuja.

Hitsi, miksen ollut tehnyt tätä aiemmin mietin itsekseni, minullahan taitaakin olla hyvä säkä naisten suhteen, mutta sitten kuitenkin tuli mieleeni oma rakas vaimoni joka ei vielä ollut tietoinen muodonmuutoksestani.
Mitähän jos yllättäisin hänet ja menisinkin jo nyt kotiin onhan kello jo melkein puolessa yötä, vaikka normaalistihan palaan kotiin vasta lauantai aamuna noin kello 5 tietämillä.

No eipäs muuta kuin kotia kohti, mielessäni jo hekumoin siitä minkä iloisen yllätyksen tuonkin vaimolleni, kerrankin perjantaina ajoissa kotiin ja vielä ilman sitä inhottavaa “tuulitukkaa” kuten rouvallani on ollut tapana hiuskuontaloani kutsua.
Pahaksi onnekseni olin kadottanut kotioveni avaimen ja jouduin tietenkin soittamaan ovikelloa, hetken kuluttua vaimoni tulikin avaamaan pukeutuneena siihen toissavuotiseen yöpukuun jonka olin äänelle ostanut äitienpäivälahjaksi.
Pääseekös sulhasmies sisään kysyin edeltä harjoittelemalla hurmurin äänellä?
Vaimoni katseli minua ensin hyvin oudoksuen mutta sitten hänen ilmeensä kirkastui ja kasvoille tuli mitä salaperäisin ilme, seksikkäällä äänellä hän kuiskasi “ooh tietenkin” …

Kädestä pitäen hän talutti minut makuuhuoneeseen, riisui vaatteeni, riisui omansakin, varmalla ja kiihkeällä kädellä hän kaatoi minut viereensä vuoteelle.
Voi sitä autuutta, voi sitä ihanuutta mitä sitten sainkaan kokea, kaikki oli kuin parhaimmasta rakkauskohtauksesta ja kuinka monta niin monta pusua sain myös siihen pusukaljuuni puhumattakaan muusta.
Rakkaus on ihmeellistä ja ihanaa mietiskelin onnessani, toisaalta taas manasin mielessäni miksen ollut tehnyt tätä muodonmuutosta aikaisemmin?
Koko aikana emme ehtineet puhumaan mitään, vain onnellista muminaa sekä keskittymistä siihen olennaiseen, lopuksi makailimme käsikkäin lähellä toisiamme …

Sitten kuitenkin vaimoni havahtui, katsoi yöpöydän herätyskelloa, ponkaisi pystyyn, veti yöpuvun ylleen ja sanoi minulle mitä herttaisimmalla äänellä:
“Voi sinua oma pusukaljuni kello alkaa olla 5, nyt sinun täytyy pukea vaatteet päällesi ja lähteä, katsos mieheni se vanha “tuulitukka” palaa kapakkakierrokseltaan kohta kotia ja hän ei tule pitämään siitä että hän löytää vieraan miehen sängystämme” …

Kansakunta joka kieltää historiansa, häviää maailmankartalta.
Pokasaha

Vierailija

Minun vaimoni näki toissayönä sellaista unta että sanoi minulle että anna minä leikkaan tuon sinun tukan niin on edes yksi siisti paikka tässä huushollissa. UNIEN SELITTÄJÄT, HERÄTYS!

Pusukalju on muuten sivistyssanaksi tonsuuri.

Vierailija
SAMAEL
Pokasaha
niskatukkani jonka olen geelin kanssa kammannut eteenpäin kaljua peittämään,

Älä jumalauta tee tuota itsellesi. Tukka vaikka kokonaan pois mieluummin. Typerän näköisiä karvoja päälaella nuo hiukset. Ja kesäkin on tulossa, se on millisiilin aikaa.

Samaa mieltä.

"Harvinainen serpiko hämähäkki kykenee ryöstämään langassaan roikkuen srutsinmunan pesästään. Erikoistuneilla etujaloillaan joiden karvan pinnan mikroskooppiset väkäset lisäävät pinta-alaa gegon varpaiden tapaan hämähäkki tarttuu strutsin munaan. Pienempi ja Kirkkaankeltaisen huomioläiskän selässä omaava uros säikyttää strutsin hautomasta, kun naaras laskeutuu pesänviereisestä puusta seittirauhasistaan erittämänsä ns saalistusseitin varassa.

Tämä seitti eroaa poikasten koteloimiseen käytetystä koteloseitistä ollen huomattavasti sitkeämpää ja kuluttaen kallisarvoisia proteiinivarantoja enemmän. Tämän tuotto on todella kuluttavaa näin pienelle eläimelle. Takajaloillaan itseään seitin varassa nostaen naaras kelaa itseään takaisin puunoksalle. Tämä matka voi kuluttaa hämähäkin koko energiavarton ja olla sen viimeinen, uutta tilaisuutta ei tule ja näin pieni eläin kuolee nälkään viidessä tunnissa.

Nyt naaraamme kuitenkin onnistuu ja nävertää oksalla istuen kuoreen reiän hyönteiselle todella poikkeuksellisella munahampaallaan jossa on hydroksiapatiittia, josta selkärankaisten luuston kivennäisosa koostuu. Ravinto on turvattu tällä juhla-aterialla taas moneksi viikoksi."

Vierailija
Pokasaha
Tämä tieto rohkaisee minut leikkaamaan pois pitkän niskatukkani jonka olen geelin kanssa kammannut eteenpäin kaljua peittämään, haa olen vihdoinkin haluttu ja himoittu!

Tämä kirvoitti mieleeni lomamuiston Kreikasta. Jo hiukan ikääntynyt kreikkalaismies, joka oli kammannut tukkansa kaljun yli, vei minut mopoilemaan. Istuin mopon tarakalla. Kun tuulen raikkaasti puhaltaessa ajelimme pitkin rantabulevardia niin yllättäen hiuskaan ei liikahtanut mopedikuskini päässä. Varovasti kolkeilin hänen tukkaansa. Se oli kivikova. Ei ollut geeliä vaan jotakin jämäkämpää ainetta.

Vaari
Seuraa 
Viestejä3297
Liittynyt22.3.2005

Pusukalju! Liian rohkeeta. Taas näkee ettei mode ole hereillä. Tällasta palstan nuorille ihan estotta vapaasti eikä kukaan reagoi! Millasen kuvan ne saa aikuisten ihmisten elämästä, nuoret. Onko mikään enää pyhää? Mitä enää odottaa, jos kaikki annetaan tarjolle heti. Pusukaljujutut on pitkäkestoisen, aikuisen suhteen juttuja. Liian rankkaa muille.

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

Vierailija

Eikös kaljuus nimenomaan johdu voimakkaasta testosteronin erityksestä, eli kaljut miehet ovat siis miehekkäämpiä/seksikkäämpiä kuin tukalliset?

Vierailija

No itellä tuo letti rupes harvemaan joskus 25 aikoihin. Tiiä sitten johtuu hormooneista vai mistä. Kyllähän sitä täältä alta se mieskin kai löytyy. Taitaa ennemmin johtua vaa geeneistä (äiteen puolelta). Voihan sitä vaikka ajatella että o kehittynty kauemmaksi apinoista

Vierailija
Vaari
Pusukalju! Liian rohkeeta. Taas näkee ettei mode ole hereillä. Tällasta palstan nuorille ihan estotta vapaasti eikä kukaan reagoi! Millasen kuvan ne saa aikuisten ihmisten elämästä, nuoret. Onko mikään enää pyhää? Mitä enää odottaa, jos kaikki annetaan tarjolle heti. Pusukaljujutut on pitkäkestoisen, aikuisen suhteen juttuja. Liian rankkaa muille.

Hardcorea, Vaari ,veeeri haaard. Olet vaan kateellinen, kun et tiedä pusu kaljusta mitään. Kuule me tosi kovat kimulit kun ees näytettäs sulle vähän pusu kalju meininkiä, niin ei kaikki nitros riittäis. Eikä Eläin Sairaalakaan enää tähän aikaan päivystä. Nää on liian rajuja meininkejä sulle, Vaarikka.

Vierailija
Merteuil
Eikös kaljuus nimenomaan johdu voimakkaasta testosteronin erityksestä, eli kaljut miehet ovat siis miehekkäämpiä/seksikkäämpiä kuin tukalliset?

Eikös tuo ollut vanhentunutta tietoa?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat