Tutkimus: Fellaatio vähentää merkittävästi rintasyöpää

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

CNN raportoi Study: Fellatio may significantly decrease the risk of breast cancer in women

Fellaatio pitäisi tehdä pari kertaa viikossa ja siemenet niellä.

ps. Jos palstalla on terveyttään vaalivia sinkkunaisia, olen valmis uhrautumaan.

Kommentit (7)

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005

Hyvä juttu

Vaan ei ole CNN:n sivu. On vain kaapattu CNN:n sivu pohjaksi ja joku kirjoittanut oman näkemyksensä tilalle.

Ettei vain olisi niih ite?

Poikamiehet tietenkin keksivät tälle sivulle käytännön sovelluksia

Vierailija

Aika paha toi Wikin kuvitus..

Äijä imee kikkeliä ja eukko stimuloi klitorista. Ken lienee ollut asialla..(?)

Vierailija

niih on aika mielenkiintoinen pakkaus. Käyttää rintaliivejä mutta tarjoutuu luovuttamaan spermaa naisten suuhun...

DerMack
Seuraa 
Viestejä1839
Liittynyt16.3.2005
määhi
niih on aika mielenkiintoinen pakkaus. Käyttää rintaliivejä mutta tarjoutuu luovuttamaan spermaa naisten suuhun...

no tuskin itsekkään olet piirretty kani vai onko tuo orava?

mutta tarjoan oluet sille kuka keksii mistä surkuhupaisesta tv-sarjasta olen oman avatarkuvani repäissyt

DerMack
Seuraa 
Viestejä1839
Liittynyt16.3.2005
Sid The Kid
Mites, onko koskaan tutkittu vähentääkö cunnilingus kivessyöpää ?

öö en nyt näe tätä syy-yhteyttä näiden välillä

If a man builds a thousand bridges and sucks one dick, they don't call him a bridge-builder... they call him a cocksucker

olen kuullut tuon hieman eri muodossa, kuulemassani versiossa oli aidan rakentelua ja lampaita

Neonomide
Seuraa 
Viestejä13376
Liittynyt23.6.2005
niih
CNN raportoi Study: Fellatio may significantly decrease the risk of breast cancer in women

Fellaatio pitäisi tehdä pari kertaa viikossa ja siemenet niellä.

Sperman "ravintoarvoista" oli viime vuonna juttua Tieteen Kuvalehdessäkin. Voi ehkäistä masentuneisuutta ja kohottaa mielialaa, liittyy ilmeisesti hormoneihin. TK:n jutussa tosin oletettiin, että siemennesteen sisältämät hormonit siirtyvät kehoon luultavasti paremmin juuri vaginaaliteitse.

Pretending to be certain about propositions for which no evidence is even conceivable—is both an intellectual and a moral failing. —Sam Harris

Uusimmat

Suosituimmat