Materialismi ja fetissit

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

ssssssss

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Millainen kaapinrotisko on kyseessä? Mitä tyyliä se edustaa ja miten vanha? Miten entisöit? Paljonko siitä pyydät?

Vierailija

Onko taiteen hankkiminen sitten fetisismiä? Paljon en ole koskaan omistanut ylimääräistä rahaa, mutta joskus on ollut varaa ostaa muutamia grafiikanlehtiä tai keramiikkatöitä.

Mitään välinearvoa eli hyötyä näistä ei ole, mutta niitä katsellessani saan aina mielihyvää.

Kirjojen suhteen olen opetellut olemaan raaka. En olisi koskaan kyennyt hankkimaan kaikkia niitä kirjoja, jotka olen lukenut ja joita olen rakastanut. Siksi haikea rakkaus on sydämelleni tuttua. Eläköön kirjastot

Mummo

Vierailija

s&s&s:

Olet selvästi ammatti-ihminen. Itse vain harrastan; ladossa olisi vanha keinutuoli, yksi nojatuoli, kuuden puutuolin sarja ja vanha sivustavedettävä puusänky kunnostamista vailla.

Aiheesta; minäkin kerään kirjoja niinkuin varmaan useampikin tämän palstan kirjoittajista. Ei kalliita eikä harvinaisuuksia vaan sellaisia, joita haluan selailla ja lukea uudelleen.

Vierailija

Eikös fetismi ole sitä että saa jostain tavarasta seksuaalisia kicksejä? Materialismi tai muu rakkaus esineisiin lienee nimeltään jotain muuta, turvallisuudenhakuakin ehkä? Vai ootteko te niiden kirjojen ja kaappien kans silleen..? Varmaan itse kullakin on paikkoja/esineitä joiden lähellä olo on rauhallisempi ja turvallisempi, tämä tuli mieleeni kun 3-ässä mainitsi sen kaappi jonka sisään mahtuu tarvittaessa, ja luodot ja muut toisessa viestissä. Itsekin saan moista turvaa, jopa lohtua, mm. tutussa metsässä, merenrannalla, omassa sängyssä etenkin jos vanha unilelu on lähettyvillä, mummulassa... Ja niin edelleen, unohtamatta ihanien kirjojen läsnäoloa! Oleellisia esineitä joista ei kykenisi luopumaan. Mutta varsinaisia fetismejä en sanoisi noiden TODELLAKAAN olevan! Mieheni on fetismini, jos niin voi sanoa (en tiedä kohdistuuko fetismin määritelmä mihinkään elävään, ainakaan ihmiseen)

Greta

Vierailija

Eläminen = eroottinen kokemus kaiken kaikkiaan. Muuta ei edes ole eli eros rakkauden läsnäolon voi kokea - kaikenaikaa - .

salai
Seuraa 
Viestejä7095
Liittynyt17.3.2005

Ostin muutama vuosi sitten mehiläiskasvattajalta 850g vahaa, josta oli tarkoitus sekoittaa perinteistä huonekaluvahaa. Reseptin näin aikoinaan SVT:ssä. Olisiko ollut samat määrät vahaa, vernissaa ja pirtua? Muut aineet on, pirtu täytyy vielä itse tehdä, että tulee aitoa ja myrkytöntä luonnontuotetta.

Voiko fetisseikseni sanoa näitä vuosikausien päättymättömiä projekteja? Paljon on kertynyt kaikenlaista romua, jota on ollut tarkoitus hyödyntää.

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18361
Liittynyt16.3.2005

fetissi palvottu esine, jonka uskotaan sisältävän taikavoimia; seksuaalisesti kiihottavaksi koettu esine

fetisismi seksuaalinen suuntautuminen, johon sisältyy voimakas kiihottuminen joistakin esineistä (esim. kumiasuista); (uskontotieteessä) fetissien palvonta

Tuossa on yksi tarkenne sanalle fetissi. Niin jotta jos ne, Salai, sinun päättymättömät projektit menee tuohon sakkiin niin sitten ne on. Mutta tuskin

Treasure, my treasure...

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

salai
Seuraa 
Viestejä7095
Liittynyt17.3.2005

DedMorozille:

Nuo jutut tuli mieleen säksäksän huonekalujen kunnostuksesta.

Onhan muitakin perversioita kuin fetisismi. Esimerkiksi tulipalojen sytyttäminen ja kansantanhut. Samansuuntaista heikompaa tai vahvempaa mielihyvää ne kaikki tuottavat. Minun taitaa kuulua luokkaan masokismi. Epäonnistuminen ja keskenjättäminen tuo ilmeisesti suuremman nautinnon kuin asioiden kunnialla loppuunsaattaminen.

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Vierailija
DedMoroz

i]fetisismi seksuaalinen suuntautuminen, johon sisältyy voimakas kiihottuminen joistakin esineistä (esim. kumiasuista); (uskontotieteessä) fetissien palvonta

Treasure, my treasure...

Mutta, mielestäni naiset näyttävät paljon kiihottavimmilta kireissä kumiasuissa kuin väljissä tuulipuvussa. Uskoisin, että monet muutkin miehet kokevat näin - sitäpaitsi minusta olisi sangen epänormaalia, jos joku kiihottuisi väljästä tuulipuvusta.

Vierailija

Gideon,
Tällä linnunradalla ei ole naista, joka vuoksesi pukeutuisi kumiasuun ei rahasta tai mistään muustakaan syystä.

Jospa teettäisit luonnollisen kokoisen Josef Mengele pumppausnuken ja pukisit sen kumiasuun.

Sitten voisit viettää sen kanssa onnellisena loppuelämäsi, etkä enää tuntisi pakkomiellettä löpistä tällä palstalla

Mummo

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat