HMO2-kaasu

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Ovatko HMO[size=59:3781vifr]2[/size:3781vifr]-kaasuun liittyvät tarinat totta? Onko kyseessä ihmisen psyykkeeseen vaikuttava kemiallinen ase ja onko jollain valtiolla sitä hallussaan?

Sivut

Kommentit (19)

salai
Seuraa 
Viestejä7095
Liittynyt17.3.2005

Mitkä tarinat Vaikea äänestää kun ei tiedä mistä kysymys, eikä googlesta löydy mitään.
Pistä jotain esimerkkiä.

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Vierailija
gefilus
Ovatko HMO[size=59:3pextbbt]2[/size:3pextbbt]-kaasuun liittyvät tarinat totta? Onko kyseessä ihmisen psyykkeeseen vaikuttava kemiallinen ase ja onko jollain valtiolla sitä hallussaan?

Tällaista yhdistettä ei voi syntyä,muuten se olisi kiinteä aine.

salai
Seuraa 
Viestejä7095
Liittynyt17.3.2005

Jospa hänellä olikin mielessä HOMO-kaasu. Tuossa kaavassahan on kaksi Oota. . Muistelen lukeneeni jostain projektista, missä jollain kemiallisella aineella saataisiin vastapuolen sotilaat. . . unohtamaan sodankäynti.

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Vierailija
salai
Jospa hänellä olikin mielessä HOMO-kaasu. Tuossa kaavassahan on kaksi Oota. .

Aivan. Näin joskus Moon tv:ltä aiheesta lyhytelokuvan, joka oli kylläkin fiktiivinen. George W. Bush laittoi HMO[size=59:3buvptxn]2[/size:3buvptxn]-kaasua (ns. homokaasua) Helsingin vesijohtoveteen ja nuorukaiset alkoivat krapula-aamuina herätä toisten nuorukaisten vierestä! Huh. Onko asialla todellisuuspohjaa?

Heksu
Seuraa 
Viestejä5462
Liittynyt16.3.2005

Käsittääkseni homokaasu on lähtöisin jonkun paranoidisen skitsofreenikon jonnekin lehteen tai news-palvelimelle kirjoittamista jutuista. Tai sitten juttu on kokonaan keksitty.

DerMack
Seuraa 
Viestejä1839
Liittynyt16.3.2005

ja joissain ylioppilaskylissä kyseistä kaasua väitetään jopa välitettävän verkkopistokkeiden kautta ja näin aineelle altistuisi jopa satoja pahaa aavistamattomia opiskelijoita

Vierailija

Siis mun tietoje mukaa Ruotti armeija testaa tol hinttikaasul! Ruotsi perustelee sitä sillee et ku koko palvelusaika ollaa homokaasus ni lopult tullaa immuuuneix sille!

Täl menol Ruotsi o kohta yhtä homorikas maa ku Suomi! Eix vaa ookki!

Vierailija

Eihän tommosta kaasua kuin HMO2 voi edes olla olemassa. Mun tietääkseni minkään alkuaineen kemiallinen merkki ei ole M.

Vierailija
Zen
Eihän tommosta kaasua kuin HMO2 voi edes olla olemassa. Mun tietääkseni minkään alkuaineen kemiallinen merkki ei ole M.

Mo on molybdeeni,metalli

Vierailija
nm
Zen

Mo on molybdeeni,metalli

Sitten se kaava ois HMoO!!

Vierailija
Zen
nm
Zen

Mo on molybdeeni,metalli

Sitten se kaava ois HMoO!!

HMo2 on HMOMO

salai
Seuraa 
Viestejä7095
Liittynyt17.3.2005

Vielä ehtii äänestämään!

Vierailija

Erinomaista! Vielä ehtii. Asia on merkittävä, ja uskon että hyödyllistä järjestää tästä johtavien salaliittoteoreetikkojen vetämä puolueeton tutkimus.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat