AaJii
Lainaa:
Jos ihan tosiaan olet tosissasi, niin otan osaa. Kuulostaa lestadiolaissaarnalta, joka tuskin uppoaa täällä.
Jos haluat tietää mihin suuntaan minä uskon, niin lue Lokki Joonatan.
Myös Pikku Prinssistä löytää jotain mikä puhuttelee minua.
TÄMÄ OLI VAIN KAHEN JUOPPOHULLUN TEkEMÄ KOE.
Huomasittako Aslakin kirjottanhen:Pirkele joko son aamu ? Mikä se tuon Akanki herätti kahuamhan ?
Ei tässä saa ennää ees rauhassa kattelle
taivhaitten valtakunnan asijoita.
Siis tiirailla pullonpohjan läpi "taivasten valtakuntaa."
Tiijäkkö sie väärti mitä se meinaa tuo jumalan sana
Bottlet by E.L.C. Bordeaux -France ??
Pirkele tämä tyhjeni . hajeppa Väärti vuorostas uuttaa taivhallista nektaria.
Jos mie oikhein ossaan tuota ärränsäkijöitten kieltä, Bottlet by E.L.C. Bordeaux -France . >Tarkottaa että neste on pullotettu Bordeauxin kaupungissa Ranskassa. Ranskassa on semmonen sääntö jota kaikki nouvattavat, vain Coknakin kaupungissa pullotettu konjakki saapi käyttää nimeä Cognag, muut joutuvat tyytymhän nimeen Branty.
Niimpä nuokki putelit jokka menhenä yönä tyhjenit , olit Gold Napoleon
V.S.O.P Brantyä , pullotettu Bordeauxin Kaupungissa , jos olis pullotettu Cocnakin kaupungissa , oltas juotu konjakkia, Mithän olennaista eroa juomilla ei ole, pehmeää hyvää Brantyä,, molemmat.
Lähelle valoa ( lamppua ) se piti putelli viijjä että näki etiketin kaikki kirjaimet lukea , silloin kultaisilla kirjaimilla kirjoitettu kirjoitus heijjastui korsumme kathon.
--------------------------------------------------------------------------------
Kaikista kirjotuksistanne voihan tehhä havainto, joko että lukenhet
tai että ymmärtänhet lukemaanne.
Ja lisäksi senki , että tuskin oletta ees koknakkipulloa nähnhet, sati sitte tyhjentänhet.
Jaa että Lestatiolaisen saarnaa ? Väärtiriepu joutu alushousujen vaihthon ku tuon luki. Tirskahteli ja lurahtiki naurunryöppyjen sejassa houshuin.
Tiijättähän te vanaha mies , minua 10 vuotta vanahempi.
Mitä tästä opimme ? No ainaki sen että kovin korkejalentosta proosaa
ei kannatte teille postata. Ehkä Aku-Ankka on tasollenne sopevampaa lujettavvaa.