Tiede-lehti jakoi 100 stipendiä lukiolaisille.
Onnittelut palkituille!
Lisää Tiedettä sähköisenä!
Tiede-lehden iPad-versio on ladattavissa ja ostettavissa irtonumeroina App Storessa.
|
|
KESKUSTELU
Tiede.fi-foorumin päävalikko. Keskustelua kaikille tieteestä kiinnostuneille. Edellyttää rekisteröitymistä.
Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut
| Kirjoittaja |
Viesti |
|
cosini
|
Viestin otsikko: Lähetetty: To Touko 11, 2006 5:56 pm |
|
Liittynyt: Ti Joulu 27, 2005 12:54 am Viestit: 534 Paikkakunta: Keski-Pohojanmaa
|
|
Mikäs tässä meininkinä??? Täydellinen, komea suomalainen mies, ulkonäköä on, muttei sisänäköä...kaipailee itse omassa täydellisyydessään
jotakin utopistista ulkokuorifantasiaa.?
Mun nuoruudessani pojat luki kuvalehtiä ja ihaili naisia, mutta tajusivat, ettei ittellä rahkeet riitä kaikkien kaunottarien perään.
_________________ noli me tangere
|
|
| Ylös |
|
 |
|
risat
|
Viestin otsikko: Lähetetty: To Touko 11, 2006 6:40 pm |
|
|
Tollukka kirjoitti: Siideripakki auttaa selviämään pitkästä ja niukkaravinteisesta talvesta, tanakat jalat eivät katkeile niin helposti maallemme ominaisissa pirunpelloissa ja ryteiköissä. Kylmissä oloissa lisääntyneen vaatetuksen takia paksu karvoitus olisi tuottanut täille, kirpuille ja muille loisille hyvät elinolosuhteet. Henkilökohtaisesti lisäksi suosisin enemmän ohuthiuksista, kuin paksutukkaista, mutta muutenkin hyvin karvaista naista. PS. Lisäisin vielä, että liikuskellessani Helsingin keskustassa kuumana kesäpäivänä tunnen itseni eräästä syystä hyvin onnelliseksi siitä, että olen syntynyt juuri Suomeen 
Ohut karvapeite päälaella, mutta alapäässä Suomi-akoilla kunnon majava???!! Ajaisitte edes rintakarvanne ja kainaloissa kurre-oravan hännät molempipuolin.
_________________ Maapallo on kallellaan vasemmalle
-nobel-Savor, aineen luonne 2007
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Kultamuna
|
Viestin otsikko: Lähetetty: To Touko 11, 2006 6:47 pm |
|
|
Ding Ding kirjoitti: Töppis kirjoitti: Muutenkin erinomaisen naisellista itsetuntoa nostattava ketju, ja sitten vielä ihmetellään, miksi nuorten tyttöjen syömishäiriöt ovat niin yleisiä...  Täällähän miehet kertovat että pitävät leveistä naisista. Minäkin pidän. Jostain syystä tytöt ja naiset eivät kiinnitä miesten mielipiteisiin mitään huomiota vaan laihduttavat jotta näyttäisivät toisten naisten silmissä kauniilta.
Täällä myös. Naisessakin pitää olla mitä ottaa, mutta möhömaha ei oo kiva. Muuten saa kurveja ja rasvaakin olla.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Asimov
|
Viestin otsikko: Lähetetty: To Touko 11, 2006 11:07 pm |
|
|
Desi kirjoitti: Tampereella on historiallisesti vahva suomenruotsalainen vähemmistö, ja täällä on jopa ruotsinkielinen koulu. Eli voi olla sekä tamperelainen että suomenruotsalainen samaan aikaan, ja he voivat mös seurustella keskenään 
Leikkiähän minä vähän laskin, mutta kyllä perstuntumalla suurimmat pakkoruotsin vihaajat puhuvat ransuaksentilla.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Desi
|
Viestin otsikko: Lähetetty: To Touko 11, 2006 11:13 pm |
|
Liittynyt: Ke Maalis 16, 2005 1:43 pm Viestit: 2019 Paikkakunta: citizen of the galaxy
|
Asimov kirjoitti: Leikkiähän minä vähän laskin, mutta kyllä perstuntumalla suurimmat pakkoruotsin vihaajat puhuvat ransuaksentilla.
Juu, kyllähä täällä vähä ollaa ruottalaisvastasia, mutta ei ne haittaa jos ny vaikka nyssessä niitä o muutama. Kuhan ei rupee mulle ruattia puhuun, nääs. Tai siis kyllähä mää vastata osaisi, mutta ku ei huvittais. (kirjotin ruattista ällän, mutta en oo juurikaa sitä tarvinnu)
Olen melkein paljasjalkainen tamperelainen (kotoisin pikkuisesta kylästä vähän Tampereen ulkopuolella) ja ei niitä suomenruotsalaisia täällä juurikaan näy. Kieltä kuulee välillä Stockmannilla ja rautatieaseman ympäristössä, mutta muuten he taivat liikkua omissa ympyröissään 
_________________ "One who doesn't care is one who shouldn't be"
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Crash
|
Viestin otsikko: Lähetetty: Pe Touko 12, 2006 9:49 am |
|
|
Bomt Kneder kirjoitti: Pari hajakommenttia tähän sekavaan keskusteluun.
Ensinnäkin kauneus tarkoittaa ensisijassa ulkoisia ominaisuuksia. Termi tunnetaan kaikista kielistä ja sen merkitys on hämmästyttävän identtinen.
Tietty kehosymmetria taitaa olla tärkeimpiä tekijöitä. Epäsymmetria on historiassa kielinyt vaivoista, vammoista loisista...
Hämmästyttävää on, kuinka takaapäin kadulla näkee naisen nättiyden ennen kuin kasvoista vilaustakaan on nähnyt. Hiusten hyvä kunto korreloi kauneuden kanssa.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Asimov
|
Viestin otsikko: Lähetetty: Pe Touko 12, 2006 10:21 am |
|
|
Crash kirjoitti: Tietty kehosymmetria taitaa olla tärkeimpiä tekijöitä. Epäsymmetria on historiassa kielinyt vaivoista, vammoista loisista....
Nimenomaan symmetria koetaan kauniiksi, tästä on ihan tutkimuskin ja muistaakseni uutinenkin oli täällä joskus aiheesta. Tässä on vähän aihetta sivuava uutinen: http://www.tiede.fi/uutiset/uutinen.php?id=1355
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Ding Ding
|
Viestin otsikko: Lähetetty: Pe Touko 12, 2006 10:24 am |
|
Liittynyt: Ke Maalis 16, 2005 11:26 am Viestit: 8799 Paikkakunta: kahvikupin ääressä
|
Asimov kirjoitti: Crash kirjoitti: Tietty kehosymmetria taitaa olla tärkeimpiä tekijöitä. Epäsymmetria on historiassa kielinyt vaivoista, vammoista loisista.... Nimenomaan symmetria koetaan kauniiksi, tästä on ihan tutkimuskin ja muistaakseni uutinenkin oli täällä joskus aiheesta. Tässä on vähän aihetta sivuava uutinen: http://www.tiede.fi/uutiset/uutinen.php?id=1355
Kyllä, mutta toisaalta monen naisen profiili näyttää myös hyvin kauniilta, vaikka profiilissahan ei ole symmetriaa. Itse pidän naisprofiileista joissa on etelämaalainen, voimakas nenänvarsi.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
morjestamoro
|
Viestin otsikko: Lähetetty: Pe Touko 12, 2006 11:41 am |
|
Liittynyt: Ma Maalis 20, 2006 3:45 pm Viestit: 1187 Paikkakunta: tampere
|
|
Kauneus ja seksikkyys ovat kaksi eri asiaa. Jos nainen on molempia niin auts, polvet kyllä notkahtaa ja sydän jättää yhden lyönnin väliin. Seksikkäitä naisia näkee kaduilla, TV:ssä, lehdissä yms. Mutta jos pidän jotain naista kauniina niin silloin minun on täytynyt tutustua häneen, sillä todellinen kauneus alkaa siitä mihin älykkyys päättyy.
Itsevarmuus, mikä luo seksikkyyttä, heijastuu naisen kasvoilta, mutta älykkyys ja luonne eli se sisäinen kauneus ei välttämättä. Ja joskus käy niin että seksikkyys häviää kun naiseen tutustuu vaan kauneus ei koskaan.
_________________ You`ll never walk alone
http://www.youtube.com/watch?v=Y7xvegPH_Lw
|
|
| Ylös |
|
 |