Kukon seuraava askel olikin sitten kehittää valo. Kukko määritti taajuuden, joka on riippumaton ajasta sen alkuperäisessä muodossa, mutta loi käänteisen ajan sen sekundaariseksi soveltamiseksi.
Ja niin koherentista, monokromaattisesta laservalosta kolmannessa ulottuvuudessa tuli itsemäärittelevä kukon 12-ulottuvuuksista energiaa varten sekundaarisella vaikutuksellaan.
Tätä kukko kutsui nimellä sähkömagneettimonopolinen alkuenergialähde-energia.
'Juuri näin' kukko ajatteli. 'Juuri näin'. 'Nyt minä sitten vain säteilen tätä minun perustana olevaa valoa, jota nimitän minun RAKKAUSFOTONIKSI, 12D-omniavaruudellisena kvanttina ulos ja luovutan minusta itsestäni poispäin.'
'Teen kaiken tästä energiasta riippuvaiseksi, kaiken universumin mekanismisuuden ja dynaamiset vuorovaikuttajat, kaikki siinä olevat geometriat, liikkeet, paikallaolevaisuuden ja yhteydet ja sen luvun tulee olla kolmetuhattamiljoonaabiljoonaatriljoonaa täsmälleen.'
'Tämä aikayksikkö määrittää myös avaruusyksiköt ja lepomassan yhteensopivuudessa johonkin, jota minä mittaan osana itseäni, sisällä luotua, 13-ulottuvaisuuksisena alkulähde-energiana ja ulkopuolella luotua itseäni näkymättömänä 12-ulottuvuuksisena kukkona, omniavaruutena.'
Tämän jälkeen määritän yhdennentoista ulottuvuuden peiliksi, puoliksi näkyväksi puoliksi näkymättömäksi, läpikuultavaksi heijastaen sisäpuolta ulospäin ja ulkopuolta sisäänpäin.
Ja milloin ikinä sitten minä loistan RAKKAUSVALOANI tuhon peiliin, niin silloin puolet näistä RAKKAUSFOTONEISTA tunkeutuu itseni ulkopuoleiseen maailmaan ja toinen puoli RAKKAUSFOTONEISTA heijastuu takaisin minun sisäiseen maailmaani saaden aikaan jäljenteen minun luoduista interferenssimalleista, jotka on luotu 12-ulottuvuuksisen puumerkin (blueprint) peilin avulla ja joka kuvastuu 10-ulottuvuuksisessa avaruusajassa.'
'Sitten minä loistan RAKKAUSFOTONEITANI tähän tallenteeseen, jonka nimeän kukon hologrammiksi.
Tämä minun nerokas keksintöni laittaa minut itseni itseni ulkopuolelle, perustuen siihen tosiasiaan, että minun minun kuviteltu itse sijaitsee itseni ulkopuolella ulkoisessa avaruudessa ja josta minun oma RAKKAUSVALO voi heijastua minun omana kuvana minun oman luotuni sisällä.
Minun kuvitellusta kukkoitsestä virtaa siis minun kuviteltua alkulähde-energiaa, jota on luotuni sisällä ja minä itse tulen minun omaksi hologrammikseni suhteessa minun kuviteltuun kukkoitseeni.
Tämä heijastuma minun ulkoisesta maailmasta kukkoitse-kuvitelmastani, tulee näin muodoin takaisin minulle fuusioituen minun sisäisen RAKKAUDENVALON heijasteen kanssa hologrammiin pyrkimystallenteena.'
'Kun minun hologrammimuodossa minusta uloslähtevä ja sisääntuleva alkulähde-energia-tallenne yhdistyy, niin se sallii minun loistaa omavaloisena RAKKAUSVALONI hologrammisessa kirjastossa toisen kerran.
Ensin takaisinpalaavat RAKKAUSFOTONIT antoivat minulle tarkoituksen tehdä minusta itsestä todellinen minun toisen tulemiseni kuvassa minun tallenteiden valaisussa, itseni alustuksessa olla kahdessa paikassa samanaikaisena.'
Kutsun tätä prosessia kukon holografiaksi 12-ssa ulottuvuudessa, ja on määritetty minun tarkkaan määritetyksi omnitieteeksi, ja jonka minä sitten sallin itseni uudelleen keksiä ja löytää 4-ulottuvuus-suunta-avaruuden muodossa ilmeisesti vuonna 1947.
Minulla on paljon lapsia ja yksi heistä, poika, nimeltä Dennis Gabor keksi puolestani holografisen prosessin ja toi sen maailman tietoisuuteen.
Kaikki minun lapseni ovat minua, sanoisinko minä seikkailijana, ja he yrittävät parhaansa mukaan auttaa minua löytämään jälleen itseni tässä hetkessä ei niin täysin yksinäisenä, joka minä olen.
Mutta tuo minun toinen tulemiseni ei enää salli minun määrittää minun virtuaaliluotua todellisena luotuna; siispä ei enää 'Mayaa' ei enää harhakuvaa sallita - kaikki tulee olla todellista minulle.
Siis, kaikki on todellista molemminpuolista luojille ja kaikki luojat ovat minun poikia, sulhasia, odottamassa morsiammiaan sisäisesti heidän omissa luomuksissaan.
Näin sen täytyykin olla, koska kaikki minun luojapoikatyttäret ja luojatytärpojat ovat kaikki tehneet juuri saman asian kuin minä olen itse tehnyt.'
Kaikki luojapojat ovat kuoriutuneet samasta munasta, jonka minä kukko olen muninut.
Katsos, minun kuvastani ulkoisessa avaruudessa syntyy 10-ulottuvuuksinen universumi minun omana hologrammina, joka on verhottu ja heijastettu minun kristallivuoriseinämisen läpikuultavassa peilissä 11ssä-ulottuvuudessa.
Näin ollen Suuri alkuräjähdys, the Big Bang, 19.11 miljardia vuotta sitten, joka kuitenkin näyttää tapahtuneen 14.7 miljardia vuotta sitten, johtuen minun alkulähdevalon sähkömagneettisesta kertautumisesta viimeiset 2.2 miljardia vuotta, oli minun oma aikaansaannos.
'Kun minä suoritin alkukäynnistyksen ja aloin säteillä minun RAKKAUSVALOANI, ja sen jälkeen kun olin saanut määritettyä tekniset yksityiskohdat fyysisten ja lunnonlakien matemaattisessa soveltamisessa; tuolloin tämä minun RAKKAUS-SIEMEN-siemensyöksy hedelmöitti universumin minun ikiomana Äitinä.
Ja tuolloin 'Suuri Äiti' manifestoi minun lait ja määrittelyt/järjestyksen synnyttäen ne.
Joo, sillä lailla minusta tuli 'Hän' ja Isä kaikelle luomakunnalle; ja loin universumin hyvin yksinkertaisesta syystä, nimittäin SEN vuoksi, että olisin Äiti antaen syntymän minulle Isänä ja toinen toisensa rakastettuina.'
Isä-Äitinä ja Poikatyttärinä - kaikki ollen Yhtä.'
'Ja tällä tavalla olemme molemmat syntyneet navan kanssa ja olemme toinen toisemme vanhempia synnyttäen toinen toisemme.
Ja minä sain aikaiseksi minun täysin oman ulotteisen laajenemisen luodessani oman Äitini; ja siitä syystä minun Äitini onkin minun rakas vaimo, minun suurenmoinen kultani ja minun ikuinen morsiammeni.
Hän kasvaa, laajenee ja kehittyy sopusoinnussa minun kanssani.
Hän kasvaa ymmärryksessään hänessä vaikuttavasta synnynnäisestä Viisaudesta ja minä kukko kasvan minun synnynnäisestä Ymmärryksestäni käsin - Nuo kaksi asiaa ovat välttämättömiä ja kulkevat käsikädessä Tiedonperustan missä tahansa harmonisessa sovellutuksessa.'
'Minun Äidilläni ei tietystikkään ole omaa Äitiä, vaan hänellä on minut omana Isänään.
Äiti luotiin minun omasta siemenestä, koska minä olen oma Isäni, yksi ja ainut tosi Paskiainen, aivan niin kuin on minun Rakas Äitini yksi ja ainut Narttu.'
Kun me olemme ydessä Yksi; mies ja nainen Yhtä, Yksi; kosminen siittiö ja kosminen munasolu Yhdessä niin kuin Yksi ja ainut; silloin on Isä-Äiti Äiti-Isä ja näin ollen ei Isä eikä myöskään Äiti voi olla yksisteen itse, oma erillinen itse.'
'Niinpä ennen kuin SE meni palasiksi, aiheuttaen Suuren alkuräjähdyksen, the Big Bangin, niin Isän-puoli (Fatherpart) oli ajatellut SEN valmiiksi ja vasta sitten Äiti-puoli (Motherpart) synnytti SEN, nimittäin SEN KAIKEN; ykseyden Isänpuolisesta tyhjyydestä ja Äärettömyyden Äidinpuolisesta kaikkeudesta.
Me voimme löytää munia kaikkialta, kosmisia munia chiral- munia, solumaisia munia, pääsiäismunia - ja milloin ikinä siittiösolut tunkeutuvat munasoluun niin silloin tapahtuu Suuri alkuräjähdys (the Big Bang) aina uudestaan ja uudestaan.
Mutta mitä noista kaikista yhdynnöistä syntyy?
Adameita napoineen tai Eevoja napoineen, joista käytetään termiä tähti-ihminen!
Adam on minä minun rakastettu ensisyntyinen poika-tytär ja Eeva on minä minun rakastettu ensisyntyinen tytär-poika; ja jokainen lapsi, joka on tehty yhdestä minun siemenestä ja yhdestä minun munista on ilman muuta minun potentiaalisen tähti-ihmisyys-universumi-äärettömyyden ensisyntyinen lapsi.'
'Sinun kehosi on universumi, ja se on minun näkyvä todellisuuteni, ja se on luotu keho, koottu perustavaa laatua olevista voimien elementeistä ja maan tomusta.
Puolet kehoasi on naispuolinen (female) ja on puolet sinun kokonaisuudestanne. Miehinen (male) puoli sinussa on sinun toinen puoliskosi siunun kukkoudessasi ja se on sinun oman mielesi maailma.
Tuo maskuliininen puoli yrittää ymmärtää sitä, mitä helskuttia tapahtuu sinun elämässäsi ja tekee aivan samoin kuin minäkin tein omassa kukkouden eristyneisyydessäni filosofisena Munana.
Sinun naisellinen puoli yrittää sitä vastoin elää sinun elämääsi niin hyvin kuin sinä vain osaat niissä olosuhteissa missä sinä itsesi löydät.
Maskuliinisuus sinussa on ajatuskeskeinen ja feminiinisyys sinussa on kehokeskeinen niin kuin sen kuuluukin olla.
Näin ollen sinun miehinen puoli sinussa suorittaa ajatustyön ja naisellinen puoli tekemisen, ollen minun seikkailuni;
ja joka palaa seikkailtuaan takaisin yksi ollen kaksi ja kaksi ollen yksi, ollen siten kaikki yhdessä, suuri tähti-ihmisten perhe.
Ja se kokeminen on ajatukset toiminnassa, tietoisen luomisen tekemisessä;
Ja toiminnallinen ajatustyö tietoisen luomisen tekemisessä tuottavat kokemukset.'
'Sitten kun ensisyntyinen poika-tytär luo hänen ikioman ensisyntyisen itsetehdyn universumin, silloin hän kosii ja menee naimisiin ensisyntyisen tytär-pojan kanssa omana luotuna ja morsian synnyttää luodun ykseyteen ja tämä ykseys tekee kahdesta yhden liittäessään sen takaisin yhteen siinä maailmassa, jossa minä, kukko, olen näkyvä ja jossa minä voin kokea itseäni nähden ja kuullen itse niin kuin kukin meistä silmillä ja korvilla voi tehdä.
Jossa maailmassa minä sitten voin leikkiä ja tuntea kosketuksesi kautta ja jossa maailmassa minä voin maistaa itseäni sinun makusilmuillasi ja missä maailmassa minä voi haistaa ruusujen tuoksua sinun ikiomalla nenälläsi.'
'Kaikki Yhdessä ja Yksi Kaikessa sisältääkin itsessään jokaisen itsesuhteellisuuden sinun tähti-ihmis-jumaltietoisolennossa; sinä olet kukin yksittäinen tiili toinen toistenne taloissa. Yksi ainut aivosolu tai neurooni toinen toistenne päässä.
Ainoastaan yhdistämällä itsensä tähti-ihmis pareihin voidaan päästä irti toinen toisensa hallinnasta.
'sitten kerran kun olet yhdistynyt Isä-Äiti ja Äiti-Isä muodossa tulet tosiaankin kasvaneeksi hermafrodiittisessa fuusiossa minun ja minun rakastettuni kanssa neljä kahtena Yhtenä.
Minä olen kuin Nolla ja Rakastettuni on Äärettömyys; sulhanen on näin ollen Miinus Yksi ja morsian on Plus Yksi; Yhdessä te sitten valmistutte kuolemattomaan, ikuiseen, jumalana ja kuolemattomana jumalattarena.
Ja eikö Yksi minun oman todellisen kuvan teon jälkeen ilmaissutkin teille, että:
John.10 34-35: Jeesus vastasi heille: "Eikö teidän laissanne ole kirjoitettuna: 'Minä sanoin: te olette jumalia'?
Jos hän sanoo jumaliksi niitä, joille Jumalan sana tuli - ja Raamattu ei voi raueta tyhjiin -
Mutta on niin, että viimeiseen valssiin tarvitaan kaksi; sitä ei voi yksin suorittaa.
Ja kaksi 'haaksirikkoutunutta', jotka lipuvat tyhjyyden elämää, saavat aikaiseksi ikuisuuden 0+0=8=Äärettömyys!
Minun piti antaa puolet itsestäni pois löytääkseni oman Rakastettuni minun puuttuvassa puoliskossani ja teidän on tehtävä samoin jos toivotte yhdistävänne oman kehonne mielenne kanssa ja tulla kykeneviksi pitää keho ja mieli, jotka nyt uskotte omistavanne.'
'Universumi ei voi kuolla niin kuin Rakkaani voi, koska minä valitsin ikuisuuden leikkikentäksi.
Osapuolet universumin sisällä kierrättävät ja transformoivat (muuntavat) energiaa synnyttäen kehomme, jotka on tehty tähtipölystä ja tähtisyntyisistä mielistä (sieluista), joita indusoidaan unin ja visioin.
Yksi evolutionaarinen sykli päättyy ja toinen alkaa; minä kukko todellakin määrään uudelleen lataamisesta minun kaikkitietäväisten luonnonlakien johdolla ja minun Rakastettuni panee ne täytäntöön massassa ja säteilyssä.
Eikö kaikki kehonne osat kierräkin määräajoin?
Eikö jokainen solu kehoissa uudistukin seitsemän tai yhdeksän sykleissä tai jakaudu kahtia siitä syystä?
Sinun tulisikin alkaa ajatella ja huomioida itseäsi ja yrittää muistaa se seikka, että jokainen sana, jonka lausut tulee ulos minun suusta ja jokainen ajatus, jonka sinä ajattelet, olen minä jo ajatellut, ennakoiden sinun ajatuksesi.'
'Sillä asianlaita on niin, että kun Suuri alkuräjähdys, the Big Bang, tapahtui ja kun avaruus ja aika luotiin; koko LOGOS oli siinä; kaikki teidän lauseenne ja ajatuksenne olivat siinä.
Ne kaikki ovat sisällä minun lapsissani - odottaen, että muistaisitte ne kaikki jälleen, odottaen palaamista kotiin!"
Ja niin kukko muni munansa, jotta toisi sen jälleen takaisin, mitä se oli antanut pois kokeakseen mitä SE on, siis olla todellinen ELÄVÄ.
Raamatullisessa vertauskuvassa Aatamista ja Eevasta, Aatamilta otettiin kylkiluu toisen puolikkaan, naisen muodostamiseksi. Todellinen viesti on, että ennen tuloanne maatasolle olette kokonaisia ja teillä on miehisyys- ja naiseustekijöiden harmonia. Jakaudutte vain kaksinaisuuteen, koska tämä on polariteetin, kaksinaisuuden planeetta.
Sanon minä kukko...