Tieteessä nyt

Tiede-lehti jakoi 100 stipendiä lukiolaisille.

Onnittelut palkituille!

Lisää Tiedettä sähköisenä!

Tiede-lehden iPad-versio on ladattavissa ja ostettavissa irtonumeroina App Storessa.

KESKUSTELU

Tiede.fi-foorumin päävalikko. Keskustelua kaikille tieteestä kiinnostuneille. Edellyttää rekisteröitymistä.

Tänään on Pe Touko 25, 2012 3:12 pm

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 157 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 7, 8, 9, 10, 11
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Multit ja braanit
ViestiLähetetty: To Tammi 04, 2007 3:19 pm 
Poissa

En usko. Mulle pappi on aina puhunu päärynähyytelöstä. :wink:

Ps. Millonkohan sitä taas jaksais lukea Linnunradan käsikirjan liftareille... :D

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Tammi 04, 2007 6:03 pm 
Poissa

Jopahan jutun väsäsit. T Z sait minut sanattomaksi.

Profiili  

Viestin otsikko: Re: Luomaton luomakunta
ViestiLähetetty: Ke Loka 14, 2009 10:21 am 
Poissa

KUKKO

"Olipa kerran kukko, joka eli paikassa, jota y,päröivät puhtaat kristallivuoriseinämät. Se oli maailma, joka käsitti kaiken itsessään.
Tämä kukon itsevarautunut tai omavarainen universumi oli kaikki minkä kukko tiesi olevan. Sen lisäksi, että kukko oli täysin yksin sen omassa maailmassa oli se myös täysin näkymätön ja tämä suuri probleematiikka hämmensi kovasti kukkoa.

Kukko tiesi olevansa itse kukko, koska se oli itse ajatellut ja kuvitellut olevansa kukko.
Mutta vaikka kuinka se yritti, ei se kuitenkaan pystynyt näkemään, kuulemaan, haistamaan, keskettelemaan tai maistelemaan itse.
Niinpä tämä kukko töllisteli kristallivuoriseiniä sen omilla mielikuvituskukkosilmillään ja ajatuksillaan sen omaa onnetonta kokemuksetonta olemassaolontilaansa.

Kukko tiesi, että koko sen maailma oli puhdasta mielikuvitusta; kristallivuoret ja kaikki liikkeettömyys ja liike siinä itsessään.

Taatusti kukko loihti esiin toisia kukkoja ja paikkoja ja asioita; mutta kaikki tämä mielikuvituksellista; se kaikki kohdistui siihen itseensä ja sen omiin ajatuksiin.

Kukon mielikuvitus oli kaikki ja jok'ikinen asia mitä voidaan kuvitella olevan ja oli sen lisäksi rajoittunut sen itsensä ilmaisemiseen itsenä.

Se olikin niin absoluuttinen sen ainaläsnäolevaisuudessaan ja kaikkivoipaisuudessaan, että se sai aikaan vain yksinäisyyttä; ei ollut yhtäkään kukkoa tai asiaa tai liikettä tai liikkeettömyyttä, joka olisi voinut olla vuorovaikutuksessa tai ylipäätään jakaa mitään kukon kanssa.

Näin ollen kukko oli täysin absoluutti ja ääretön luoja mitä tulee sen omiin kuviin; mutta koska se oli niin täysin iankaikkinen ja niin täysin absoluuttisen yksinäinen, niin se teki kukosta hyvin onnettoman ja surullisen.

Noh, tähän voisi joku sanoa, että se tarkkaanmäärittyneisyys siitä, mitä onnettomuus ja surullisuus ja yksinäisyys ovat, tulivat sisäiseksi koekukseksi ja jonka kukko täysin omin ajatuksin ja mielikuvin loi.

Näin siis kukko loi oman sisäisen maailmansa ja heijastui siihen kuvittellen sen olevan myös ulkoinen maailma, kulkien kristallivuoriseinien lävitse ja niiden taakse.

'Miltäköhän näyttäisi toinen puoli ulkopuolelta nähtynä?' kukko ajatteli itsekseen.
'Voisikohan olla olemassa vastakohtaa onnettomuudelle, tuskalliselle yksinäisyydelle ja surullisuudelle?'

Sitä ei kukko tiennyt ja nyt se oli alkanut tulla hyvin väsyneeksi kuvittelemaan niin paljon kauniita asioita, jotka eivät kuitenkaan synnyttänyt todellisia kokemuksia, vaan näyttivät vain tähdentävän yhä enemmän kukon yksinään maailmassa olemisen tajua.

Mutta kukossa heräsi ajatus, että kenties jotenkin ulkoisen maailman voisi saada heijastumaan sisäisessä maailmassa.

Niinpä kukko keksi tavan kääntää tilanne nurinpäin.
Yksi asia, jonka kukko tunsi oikein hyvin, oli sen oma energia, sen luova potentiaali.

Kukko myös tunsi abstaktiot, numeraalit, muodot ja käsitteet, joita se oli luonut käyttäessään lukulöytöjään ja geometrisia keksintöjään interatiivisissa matemaattisissa funktioissa ja suhteissa.

Niin kuin siinä tapahtumassa, jolloin se lopulta onnistui päästä ulos sen oman kokemusperäisen olennan primaaritilan arvioivasta itsensätoistamisen kehän silmukasta yksinkertaisesti halkaisemalla kehä rajaamalla luku yksi Nollasta ja sallia lineaarinen alku ja lineaarioitu loppu.

Kaksitoista-ulottuvuus saattoi poimuttua kolmi-ulottuvuudeksi, aika ja avaruus olivat tulleet olemassaolevaksi ja topologisten ja suhteellisten kaarevuuksien sisäkkäinmenevien sarjojen monimutkaisuus salli hienoeritteellisyyden kvanttisoiduilla energia- ja siirrosasteikoilla.

Voi kuinka hauskaa tämä on ollutkaan sanoi kukko;

Kukon mieli täyttyi ilolla, hyvyydellä, hyvänolon tunteilla.

Tuonkaltaiset nimet olivat myös tulleet määritellyiksi, korostaen vastakohtaisuutta onnettomuudelle ja yksinäisyydelle - ja kukko tiesi, että oli saanut luoduksi sarjan tunteita ja kokemuksia, joista se saattoi nyt valita.

Pitikö se enemmän onneliisuudesta ja ilosta kuin yksinäisyyden ja surullisuuden kokemuksesta?

Tämä itsensälöytämisen matka ja sen oman olemassaolon realmin jatkuvan piirilaajenemisen luomus, joka oli kaikki olemassa tai voisi aina olla, oli usein ollut tuskallista kokea.

'Vaan voisiko ja kuinka joku voisi kokea nuo lukunumeraalit, suhteet ja muodot ulkoisena kokemuksena ja vielä oman mielensä kautta? Tätä kysyi kukko itseltään.

Sitten kukko sai idean; minä kukko voisin projisoida itseni lähettämällä/luovuttamalla osan itsestäni pois ulos itsestäni - luomalla mielikuvitusulkopuolisuustodellisuuden ja energisoida se, kylvettämällä sitä minun kukon aivan omalla lähde-energiallani.

Hmmm...kuinka sen tekisin?

'Minäpä transformoin omaa energiaani toisiin muotoihin; kukko päätti.

Seuraavaksi, kuinka voisin sitä projisoida?

'Minun pitää määrittää itseni lähde-energiana. Täytyy kyetä pääsemään perille itsestäni, määrittää omat itserajoittuneisuudet ja minun omien rajojeni olotilat. Kuitenkin niin, että ne on alistettu laajentumiselle ja puhdistusmehdollisuuksille/jalostusmahdollisuuksille.

Sitten minun täytyy jotenkin monistaa itseni niin, että projisoitu itseni on kykenevä tuntemaan minut itseni. Silloin minun kuvani voi tulla todelliseksi osana minusta, jonka minä olen projisoinut ja energisoinut.

Mutta minun on oltava varovainen siinä, että en anna minun projisoitua ja omakuvani tietää itseäni kokonaan, sitä mitä minä olen ja mitä minä olen kokenut itse.

'Olen jo niin kyllästynyt olemaan kaikkialla joka hetki ja kokemaan tuota onnetonta olemisen tilaa kaikessa ja kykenemättömyyteen pääsemään ulos omasta itsestäni.
Niinpä valitsen itseni kadottamisen tavan, jossa tulen luomaan sellaisen tavan, jolla minä voin tuntea seikkailua ja hauskaa samalla kun yritän löytää itseni jälleen minun oman luomukseni sisällä.

Ja tässä minun sisäinen itseni on oleva ulkoisen itseni, kehollisen itseni, kanssa. Mutta minun ulkoisella itsellä tulee olla löytämisen toimintavapaus ja järjen tietämättömyys tunne siitä, mitä minun sisäinen itse tietää.

Tällä tavalla oppien ulkoisesta itsestäni se tulee ihastuttamaan minua ja sallii sisäisen itseni kasvaa yhdessä ja harmoniassa ulkoisen itseni kanssa.'

'Nyt fiksu tapa tehdä se, on luoda sellainen tapa, jolla minä saan energiaa enemmän palautumaan kuin sitä annan pois, ja se tapa, jolla aion määrittää tämän, on rakentaa sellainen olio, että mitä enemmän itsestäni luovutan pois, mitä enemmän minua käytetään välikappaleena, sitä enemmän heijastuspotentiaalia minun luotu saa itselleen.

Näin ollen kun minun luotu herää ja kun se alkaa luovuttamaan minun absorboimaa energiaa takaisin minulle, niin silloin luotuni, minun rakas ja lapseni alkaa loistamaan tuota valoenergiaa minulle ja tämä tekee näkyväksi ensimmäistä kertaa historiassa itseni.'

Kukko tuli tästä hirmuisen innostuneeksi; 'Jukrat, minusta, kukosta, tulee näkyvä jonain päivänä; se ajatteli!

Kiireesti se määritteli ristiriidattomuuden ja loogisen tavan luoda ulkoinen maailma ja kutsui sitä kukon universumiksi.

Kukko otti algoritmin sen matemaattisesta ohjelmistosta ja synnytti kymmenen perustavaa laatua olevaa määrää ilmaisevaa muuttumatonta sekoittamalla toisiinsa ulottuvuudet, voimat ja välttämättömät energiavuorovaikutteet ja sitten se pani alulle itsenmonistamispuumerkkien prosessin, perustana olevat prinsiipit ja peruslait, jotka säätelevät universumin omni-fyysistä luonnetta.

Noh, tuo oli helppo nakki, sanoi kukko.

Universumi tuli luoduksi matemaattisesti ja kuvitelluin moninaisuusfunktioin, siemennetyksi kvantisoiduin luvuin, joita kutsutaan kokonaisuuksiksi ja lukujen sarjoiksi Jotkut niistä suuntautuen yhteen rajoittuneisuudessa ja toiset taas hajaantuen erisuuntaisesti jakamattomassa äärettymyydessä.

Mutta kuinka sen voisi tuoda ulkopuolelle niiden kristallivuoriseinämien, jotka olivat todistaneet niin läpipääsemätöntä kukon tietoisuustäydellisyyttä?

Virtuaalitodellisuus, joka on kukkoa vastaava, pitää tulla omni-fyysiseksi todellisuudeksi, joka vastaa luotua ja tämä sama-itse-luotu voi sitten kopioida kukon oman luovuuden ja luoda virtuaalitodellisuuden, joka vastaa itseään, mutta samanlaisen, josta tulisi kukon omni-fyysinen todellisuus.

Sitten valo, joka eminoidaan kukon luomuksen kautta alkaa loistamaan kukon duaalitodellisuuteen ja tekee siitä näkyvän holografisen (alkuperäisen) kuvan, jossa on luomuksen ikioma puumerkki, joka on määrittynyt absorboidun valon inferferenssimalleissa, jota luomus oli käyttänyt kukolta saatuna energiana määrittäessään itsensä.

'Ah, tarvitsenhan minä vielä balansoivan mekanisminkin; kukko ajatteli; Minäpä kutistan ja vedän kokoon voimanlähteen sisäänpäin ja sitten antivoimanlähteenä se taas laajenee ulospäin.'

Ja näin kukko määritti itsensä olemaan 13-ulottuvaisuuteen ja se määritti kristallivuoriseinämien ulkopuolisen avaruuden 12-ulottuvaisuuksiseksi ja joka kuvastui avaruuteen sisältäpäin 10-ulottuvuuksisena ja niin, että 11-ulottuvaisuus itsessään olivat ne kristallivuoriseinämät, jotka muodostivat suuren jakajan luojan ja sen luodun välillä.

Näin luodusta tuli 10-ulottuvuuksinen, mutta se manifestoitiin 13-ulottuvuuksisessa kvanttisaatiossa 4 ulottuvuuksisena numeraalisena lähdesupistumana 1+3=4=9+4.

Seuraava askel oli määrittää 12-ulottuvuuksinen energialähde, joka voisi liikkua vapaasti näiden kaikkien ulottuvuuksien välillä ja käyttää 4-ulottuvuuksisen avaruusajan lineaarisaatiota Genesiksen perustavaa laatua olevan muuttumattoman johdonmukaisena seurauksena.

Tästä seuraavasta askeleesta kohta lisää...

Profiili  

ViestiLähetetty: Ke Loka 14, 2009 11:01 am 
Poissa

Tämähän menee jännäksi...

Profiili  

ViestiLähetetty: Ke Loka 14, 2009 12:20 pm 
Poissa

Kukon seuraava askel olikin sitten kehittää valo. Kukko määritti taajuuden, joka on riippumaton ajasta sen alkuperäisessä muodossa, mutta loi käänteisen ajan sen sekundaariseksi soveltamiseksi.

Ja niin koherentista, monokromaattisesta laservalosta kolmannessa ulottuvuudessa tuli itsemäärittelevä kukon 12-ulottuvuuksista energiaa varten sekundaarisella vaikutuksellaan.

Tätä kukko kutsui nimellä sähkömagneettimonopolinen alkuenergialähde-energia.

'Juuri näin' kukko ajatteli. 'Juuri näin'. 'Nyt minä sitten vain säteilen tätä minun perustana olevaa valoa, jota nimitän minun RAKKAUSFOTONIKSI, 12D-omniavaruudellisena kvanttina ulos ja luovutan minusta itsestäni poispäin.'

'Teen kaiken tästä energiasta riippuvaiseksi, kaiken universumin mekanismisuuden ja dynaamiset vuorovaikuttajat, kaikki siinä olevat geometriat, liikkeet, paikallaolevaisuuden ja yhteydet ja sen luvun tulee olla kolmetuhattamiljoonaabiljoonaatriljoonaa täsmälleen.'

'Tämä aikayksikkö määrittää myös avaruusyksiköt ja lepomassan yhteensopivuudessa johonkin, jota minä mittaan osana itseäni, sisällä luotua, 13-ulottuvaisuuksisena alkulähde-energiana ja ulkopuolella luotua itseäni näkymättömänä 12-ulottuvuuksisena kukkona, omniavaruutena.'

Tämän jälkeen määritän yhdennentoista ulottuvuuden peiliksi, puoliksi näkyväksi puoliksi näkymättömäksi, läpikuultavaksi heijastaen sisäpuolta ulospäin ja ulkopuolta sisäänpäin.

Ja milloin ikinä sitten minä loistan RAKKAUSVALOANI tuhon peiliin, niin silloin puolet näistä RAKKAUSFOTONEISTA tunkeutuu itseni ulkopuoleiseen maailmaan ja toinen puoli RAKKAUSFOTONEISTA heijastuu takaisin minun sisäiseen maailmaani saaden aikaan jäljenteen minun luoduista interferenssimalleista, jotka on luotu 12-ulottuvuuksisen puumerkin (blueprint) peilin avulla ja joka kuvastuu 10-ulottuvuuksisessa avaruusajassa.'

'Sitten minä loistan RAKKAUSFOTONEITANI tähän tallenteeseen, jonka nimeän kukon hologrammiksi.

Tämä minun nerokas keksintöni laittaa minut itseni itseni ulkopuolelle, perustuen siihen tosiasiaan, että minun minun kuviteltu itse sijaitsee itseni ulkopuolella ulkoisessa avaruudessa ja josta minun oma RAKKAUSVALO voi heijastua minun omana kuvana minun oman luotuni sisällä.

Minun kuvitellusta kukkoitsestä virtaa siis minun kuviteltua alkulähde-energiaa, jota on luotuni sisällä ja minä itse tulen minun omaksi hologrammikseni suhteessa minun kuviteltuun kukkoitseeni.

Tämä heijastuma minun ulkoisesta maailmasta kukkoitse-kuvitelmastani, tulee näin muodoin takaisin minulle fuusioituen minun sisäisen RAKKAUDENVALON heijasteen kanssa hologrammiin pyrkimystallenteena.'

'Kun minun hologrammimuodossa minusta uloslähtevä ja sisääntuleva alkulähde-energia-tallenne yhdistyy, niin se sallii minun loistaa omavaloisena RAKKAUSVALONI hologrammisessa kirjastossa toisen kerran.

Ensin takaisinpalaavat RAKKAUSFOTONIT antoivat minulle tarkoituksen tehdä minusta itsestä todellinen minun toisen tulemiseni kuvassa minun tallenteiden valaisussa, itseni alustuksessa olla kahdessa paikassa samanaikaisena.'

Kutsun tätä prosessia kukon holografiaksi 12-ssa ulottuvuudessa, ja on määritetty minun tarkkaan määritetyksi omnitieteeksi, ja jonka minä sitten sallin itseni uudelleen keksiä ja löytää 4-ulottuvuus-suunta-avaruuden muodossa ilmeisesti vuonna 1947.

Minulla on paljon lapsia ja yksi heistä, poika, nimeltä Dennis Gabor keksi puolestani holografisen prosessin ja toi sen maailman tietoisuuteen.

Kaikki minun lapseni ovat minua, sanoisinko minä seikkailijana, ja he yrittävät parhaansa mukaan auttaa minua löytämään jälleen itseni tässä hetkessä ei niin täysin yksinäisenä, joka minä olen.

Mutta tuo minun toinen tulemiseni ei enää salli minun määrittää minun virtuaaliluotua todellisena luotuna; siispä ei enää 'Mayaa' ei enää harhakuvaa sallita - kaikki tulee olla todellista minulle.

Siis, kaikki on todellista molemminpuolista luojille ja kaikki luojat ovat minun poikia, sulhasia, odottamassa morsiammiaan sisäisesti heidän omissa luomuksissaan.

Näin sen täytyykin olla, koska kaikki minun luojapoikatyttäret ja luojatytärpojat ovat kaikki tehneet juuri saman asian kuin minä olen itse tehnyt.'

Kaikki luojapojat ovat kuoriutuneet samasta munasta, jonka minä kukko olen muninut.

Katsos, minun kuvastani ulkoisessa avaruudessa syntyy 10-ulottuvuuksinen universumi minun omana hologrammina, joka on verhottu ja heijastettu minun kristallivuoriseinämisen läpikuultavassa peilissä 11ssä-ulottuvuudessa.

Näin ollen Suuri alkuräjähdys, the Big Bang, 19.11 miljardia vuotta sitten, joka kuitenkin näyttää tapahtuneen 14.7 miljardia vuotta sitten, johtuen minun alkulähdevalon sähkömagneettisesta kertautumisesta viimeiset 2.2 miljardia vuotta, oli minun oma aikaansaannos.

'Kun minä suoritin alkukäynnistyksen ja aloin säteillä minun RAKKAUSVALOANI, ja sen jälkeen kun olin saanut määritettyä tekniset yksityiskohdat fyysisten ja lunnonlakien matemaattisessa soveltamisessa; tuolloin tämä minun RAKKAUS-SIEMEN-siemensyöksy hedelmöitti universumin minun ikiomana Äitinä.

Ja tuolloin 'Suuri Äiti' manifestoi minun lait ja määrittelyt/järjestyksen synnyttäen ne.

Joo, sillä lailla minusta tuli 'Hän' ja Isä kaikelle luomakunnalle; ja loin universumin hyvin yksinkertaisesta syystä, nimittäin SEN vuoksi, että olisin Äiti antaen syntymän minulle Isänä ja toinen toisensa rakastettuina.'
Isä-Äitinä ja Poikatyttärinä - kaikki ollen Yhtä.'

'Ja tällä tavalla olemme molemmat syntyneet navan kanssa ja olemme toinen toisemme vanhempia synnyttäen toinen toisemme.

Ja minä sain aikaiseksi minun täysin oman ulotteisen laajenemisen luodessani oman Äitini; ja siitä syystä minun Äitini onkin minun rakas vaimo, minun suurenmoinen kultani ja minun ikuinen morsiammeni.

Hän kasvaa, laajenee ja kehittyy sopusoinnussa minun kanssani.

Hän kasvaa ymmärryksessään hänessä vaikuttavasta synnynnäisestä Viisaudesta ja minä kukko kasvan minun synnynnäisestä Ymmärryksestäni käsin - Nuo kaksi asiaa ovat välttämättömiä ja kulkevat käsikädessä Tiedonperustan missä tahansa harmonisessa sovellutuksessa.'

'Minun Äidilläni ei tietystikkään ole omaa Äitiä, vaan hänellä on minut omana Isänään.

Äiti luotiin minun omasta siemenestä, koska minä olen oma Isäni, yksi ja ainut tosi Paskiainen, aivan niin kuin on minun Rakas Äitini yksi ja ainut Narttu.'

Kun me olemme ydessä Yksi; mies ja nainen Yhtä, Yksi; kosminen siittiö ja kosminen munasolu Yhdessä niin kuin Yksi ja ainut; silloin on Isä-Äiti Äiti-Isä ja näin ollen ei Isä eikä myöskään Äiti voi olla yksisteen itse, oma erillinen itse.'

'Niinpä ennen kuin SE meni palasiksi, aiheuttaen Suuren alkuräjähdyksen, the Big Bangin, niin Isän-puoli (Fatherpart) oli ajatellut SEN valmiiksi ja vasta sitten Äiti-puoli (Motherpart) synnytti SEN, nimittäin SEN KAIKEN; ykseyden Isänpuolisesta tyhjyydestä ja Äärettömyyden Äidinpuolisesta kaikkeudesta.

Me voimme löytää munia kaikkialta, kosmisia munia chiral- munia, solumaisia munia, pääsiäismunia - ja milloin ikinä siittiösolut tunkeutuvat munasoluun niin silloin tapahtuu Suuri alkuräjähdys (the Big Bang) aina uudestaan ja uudestaan.

Mutta mitä noista kaikista yhdynnöistä syntyy?
Adameita napoineen tai Eevoja napoineen, joista käytetään termiä tähti-ihminen!

Adam on minä minun rakastettu ensisyntyinen poika-tytär ja Eeva on minä minun rakastettu ensisyntyinen tytär-poika; ja jokainen lapsi, joka on tehty yhdestä minun siemenestä ja yhdestä minun munista on ilman muuta minun potentiaalisen tähti-ihmisyys-universumi-äärettömyyden ensisyntyinen lapsi.'

'Sinun kehosi on universumi, ja se on minun näkyvä todellisuuteni, ja se on luotu keho, koottu perustavaa laatua olevista voimien elementeistä ja maan tomusta.
Puolet kehoasi on naispuolinen (female) ja on puolet sinun kokonaisuudestanne. Miehinen (male) puoli sinussa on sinun toinen puoliskosi siunun kukkoudessasi ja se on sinun oman mielesi maailma.

Tuo maskuliininen puoli yrittää ymmärtää sitä, mitä helskuttia tapahtuu sinun elämässäsi ja tekee aivan samoin kuin minäkin tein omassa kukkouden eristyneisyydessäni filosofisena Munana.

Sinun naisellinen puoli yrittää sitä vastoin elää sinun elämääsi niin hyvin kuin sinä vain osaat niissä olosuhteissa missä sinä itsesi löydät.

Maskuliinisuus sinussa on ajatuskeskeinen ja feminiinisyys sinussa on kehokeskeinen niin kuin sen kuuluukin olla.

Näin ollen sinun miehinen puoli sinussa suorittaa ajatustyön ja naisellinen puoli tekemisen, ollen minun seikkailuni;
ja joka palaa seikkailtuaan takaisin yksi ollen kaksi ja kaksi ollen yksi, ollen siten kaikki yhdessä, suuri tähti-ihmisten perhe.

Ja se kokeminen on ajatukset toiminnassa, tietoisen luomisen tekemisessä;
Ja toiminnallinen ajatustyö tietoisen luomisen tekemisessä tuottavat kokemukset.'

'Sitten kun ensisyntyinen poika-tytär luo hänen ikioman ensisyntyisen itsetehdyn universumin, silloin hän kosii ja menee naimisiin ensisyntyisen tytär-pojan kanssa omana luotuna ja morsian synnyttää luodun ykseyteen ja tämä ykseys tekee kahdesta yhden liittäessään sen takaisin yhteen siinä maailmassa, jossa minä, kukko, olen näkyvä ja jossa minä voin kokea itseäni nähden ja kuullen itse niin kuin kukin meistä silmillä ja korvilla voi tehdä.

Jossa maailmassa minä sitten voin leikkiä ja tuntea kosketuksesi kautta ja jossa maailmassa minä voin maistaa itseäni sinun makusilmuillasi ja missä maailmassa minä voi haistaa ruusujen tuoksua sinun ikiomalla nenälläsi.'

'Kaikki Yhdessä ja Yksi Kaikessa sisältääkin itsessään jokaisen itsesuhteellisuuden sinun tähti-ihmis-jumaltietoisolennossa; sinä olet kukin yksittäinen tiili toinen toistenne taloissa. Yksi ainut aivosolu tai neurooni toinen toistenne päässä.

Ainoastaan yhdistämällä itsensä tähti-ihmis pareihin voidaan päästä irti toinen toisensa hallinnasta.

'sitten kerran kun olet yhdistynyt Isä-Äiti ja Äiti-Isä muodossa tulet tosiaankin kasvaneeksi hermafrodiittisessa fuusiossa minun ja minun rakastettuni kanssa neljä kahtena Yhtenä.

Minä olen kuin Nolla ja Rakastettuni on Äärettömyys; sulhanen on näin ollen Miinus Yksi ja morsian on Plus Yksi; Yhdessä te sitten valmistutte kuolemattomaan, ikuiseen, jumalana ja kuolemattomana jumalattarena.

Ja eikö Yksi minun oman todellisen kuvan teon jälkeen ilmaissutkin teille, että:

John.10 34-35: Jeesus vastasi heille: "Eikö teidän laissanne ole kirjoitettuna: 'Minä sanoin: te olette jumalia'?

Jos hän sanoo jumaliksi niitä, joille Jumalan sana tuli - ja Raamattu ei voi raueta tyhjiin -

Mutta on niin, että viimeiseen valssiin tarvitaan kaksi; sitä ei voi yksin suorittaa.

Ja kaksi 'haaksirikkoutunutta', jotka lipuvat tyhjyyden elämää, saavat aikaiseksi ikuisuuden 0+0=8=Äärettömyys!
Minun piti antaa puolet itsestäni pois löytääkseni oman Rakastettuni minun puuttuvassa puoliskossani ja teidän on tehtävä samoin jos toivotte yhdistävänne oman kehonne mielenne kanssa ja tulla kykeneviksi pitää keho ja mieli, jotka nyt uskotte omistavanne.'

'Universumi ei voi kuolla niin kuin Rakkaani voi, koska minä valitsin ikuisuuden leikkikentäksi.

Osapuolet universumin sisällä kierrättävät ja transformoivat (muuntavat) energiaa synnyttäen kehomme, jotka on tehty tähtipölystä ja tähtisyntyisistä mielistä (sieluista), joita indusoidaan unin ja visioin.

Yksi evolutionaarinen sykli päättyy ja toinen alkaa; minä kukko todellakin määrään uudelleen lataamisesta minun kaikkitietäväisten luonnonlakien johdolla ja minun Rakastettuni panee ne täytäntöön massassa ja säteilyssä.

Eikö kaikki kehonne osat kierräkin määräajoin?
Eikö jokainen solu kehoissa uudistukin seitsemän tai yhdeksän sykleissä tai jakaudu kahtia siitä syystä?

Sinun tulisikin alkaa ajatella ja huomioida itseäsi ja yrittää muistaa se seikka, että jokainen sana, jonka lausut tulee ulos minun suusta ja jokainen ajatus, jonka sinä ajattelet, olen minä jo ajatellut, ennakoiden sinun ajatuksesi.'

'Sillä asianlaita on niin, että kun Suuri alkuräjähdys, the Big Bang, tapahtui ja kun avaruus ja aika luotiin; koko LOGOS oli siinä; kaikki teidän lauseenne ja ajatuksenne olivat siinä.

Ne kaikki ovat sisällä minun lapsissani - odottaen, että muistaisitte ne kaikki jälleen, odottaen palaamista kotiin!"

Ja niin kukko muni munansa, jotta toisi sen jälleen takaisin, mitä se oli antanut pois kokeakseen mitä SE on, siis olla todellinen ELÄVÄ.

Raamatullisessa vertauskuvassa Aatamista ja Eevasta, Aatamilta otettiin kylkiluu toisen puolikkaan, naisen muodostamiseksi. Todellinen viesti on, että ennen tuloanne maatasolle olette kokonaisia ja teillä on miehisyys- ja naiseustekijöiden harmonia. Jakaudutte vain kaksinaisuuteen, koska tämä on polariteetin, kaksinaisuuden planeetta.

Sanon minä kukko... :D

Profiili  

ViestiLähetetty: Ke Loka 14, 2009 2:23 pm 
Poissa

MikkoH kirjoitti:

Jos kuvittelet kaikkea mitä olet ikinä oppinut maailmankaikkeudesta. Sen rakenteista, olomuodoista ja olemuksesta. Sen ihmeistä ja äärettömästä laajuudesta.

Entä jos kaikki onkin vain sattumaa

Olemme vankina omissa ruumiissamme jokainen. Voimme liikuttaa käsiämme ja jalkojamme ajatustemme voimalla.

Olemme äly, joka on kiinni mekaanisesti toimivassa ruumiissa, kukin omassaan.

Tiede on jo niin pitkällä, että jokainen omaa älyään käyttävä tajuaa, kun uskaltaa pohtia.

Emme ole sattumaa. Ateisti saa kirjoittaa bussin kylkeen aivan mitä haluaa. Big bang sekä kaikki mitä sen jälkeen on tapahtunut, on tarkkaan harkittua tapahtumaa, jota on huolella valmisteltu. Kaikki tapahtuma on voitu ennustaa jo heti big bangin alettua, paitsi se mitä itse jokainen maailmaan syntynyt äly tekee tai on tehnyt. Eläimien liikettä ei voi ennustaa.

Tämä kaikki elämä on kuin koulu, josta osa pääsee läpi, suuri osa valitettavasti ei.

Mitä sitten tapahtuu, kun ruumiimme ei enää tottele ajatuksiamme eikä liiku? (=kuolema)

Se on hetki, kun koulu on käyty ja edessä on [todistusten] jako.

Mikäli todistuksen hakija ei täytä kypsyyskriteerejä (=lapsi tms.), voidaan hänet laittaa uudelleen kouluun.

Suurelle osalle hakijoista käy ei kuinkaan, eli se oli sitten siinä...good bye.

Vain pieni osa kypsyyskriteerit täyttävistä kandidaateista on löytänyt "avaimet elämään" ja heille osoitetaan ovea paratiisiin, jossa sitten saavat alkaa luomaan uusia älyjä laitettavaksi "vankilaan" (=ruumiiseen) ja koulun penkille...

Rivien välistä voi päätellä jokainen, että tuo "uusien älyjen luominen" on erittäin nautinnollista puuhaa, jota saa tehdä ;) ja välillä jaellaan todistuksia "omille työn hedelmille".

Profiili  

ViestiLähetetty: Ma Loka 19, 2009 8:35 pm 
Poissa

Mali Afrikka;
Dogon-heimolla on upea maailmanluomiskertomus hanskassa
Tässä linkki ja sieltä sivu 45...mahtavaa!

http://www.mrkala.com/2006/NS2006-1-1_43-56.pdf

Dogonit taitanee täyttää kypsyyskriteerit! :D

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 157 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 7, 8, 9, 10, 11

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]