Tiede-lehti jakoi 100 stipendiä lukiolaisille.
Onnittelut palkituille!
Lisää Tiedettä sähköisenä!
Tiede-lehden iPad-versio on ladattavissa ja ostettavissa irtonumeroina App Storessa.
|
|
KESKUSTELU
Tiede.fi-foorumin päävalikko. Keskustelua kaikille tieteestä kiinnostuneille. Edellyttää rekisteröitymistä.
Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut
| Kirjoittaja |
Viesti |
|
Tyräpoika
|
Viestin otsikko: Re: Taosin humina, Quacker ja Bloop Lähetetty: Ke Elo 17, 2011 5:22 pm |
|
Liittynyt: Ke Heinä 13, 2005 2:16 am Viestit: 874 Paikkakunta: Kyyppiö
|
|
Findance tuskin on uutisen alkuperäinen lähde. Googlettamalla löytänet lisätietoa asiasta.
_________________ aina ku me rokataan, mun luumut twistaa kohti suomee.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Saw
|
Viestin otsikko: Re: Taosin humina, Quacker ja Bloop Lähetetty: Ke Elo 17, 2011 5:27 pm |
|
|
Tyräpoika kirjoitti: Findance tuskin on uutisen alkuperäinen lähde. Googlettamalla löytänet lisätietoa asiasta. Youtube-videon kaikki tiedot näkee, kun klikkaa videoruudun alarivin You Tube -linkkiä. Ärsyttää tuo Findancen tapa jättää AINA lähde mainitsematta. Kuitenkin sivustolla käy väkeä 4x kuin mitä tässä Tieteessä.
_________________ Jo pukkas glaiduu aikaa, on kesis viimeinkin. Ja minne vaan kun tsiigaa, nii hittaa blumsterin.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Tyräpoika
|
Viestin otsikko: Re: Taosin humina, Quacker ja Bloop Lähetetty: Ke Elo 17, 2011 5:40 pm |
|
|
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Neutroni
|
Viestin otsikko: Re: Taosin humina, Quacker ja Bloop Lähetetty: Ke Elo 17, 2011 6:10 pm |
|
|
Saw kirjoitti: Ärsyttää tuo Findancen tapa jättää AINA lähde mainitsematta. Kuitenkin sivustolla käy väkeä 4x kuin mitä tässä Tieteessä. Eipä taida sen tason "uutisten" lukijoita pahemmin lähdekritiikki kiinnostaa. Tyräpoika kirjoitti: Findance tuskin on uutisen alkuperäinen lähde. Googlettamalla löytänet lisätietoa asiasta. Aivan sama, jos joku taho levittää uutisiaan moisen sivuston kautta, kertoo se kaiken oleellisen lähteen luotettavuudesta.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Tyräpoika
|
Viestin otsikko: Re: Taosin humina, Quacker ja Bloop Lähetetty: Ke Elo 17, 2011 6:26 pm |
|
|
Logiikallasi ei siis ole tähänkään uutiseen uskomista: http://www.findance.com/uutiset/16204/t ... on-kuollut-Jos perusteluksi riittää että lähteenä on findance. Vai tarkoititko näillä 'tahoilla' että videon kuvaajat ovat findancella töissä?
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Neutroni
|
Viestin otsikko: Re: Taosin humina, Quacker ja Bloop Lähetetty: Ke Elo 17, 2011 6:49 pm |
|
|
Tyräpoika kirjoitti: Logiikallasi ei siis ole tähänkään uutiseen uskomista: http://www.findance.com/uutiset/16204/t ... on-kuollut-Jos perusteluksi riittää että lähteenä on findance. Vai tarkoititko näillä 'tahoilla' että videon kuvaajat ovat findancella töissä? En huomannut, että siellä on muitakin uutisia. Tuohon oli kerätty ilmeisesti linkeiksi lista huuhaaksi luokitelluista. No, yhtä kaikki, en usko että uutisia tyyliin "Uusi kuva Loch Nessin hirviöstä" tai "Poliisin vaimo synnytti 7 päisen käärmeen" -julkaiseva uutissivusto on minkään arvoinen, vaikka siellä olisi lisäksi myös uutisia jostain B-luokan julkkiksista ym. tyhjäntoimittajista. Tai vaikka apinoisivat uutisia ihan uutistoimistoilta.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
ROOSTER
|
Viestin otsikko: Re: Taosin humina, Quacker ja Bloop Lähetetty: Ke Elo 17, 2011 7:31 pm |
|
|
|
Jos Ukrainassa esiintyy tuonkaltaista ääntä kun youtubevideolla, niin kai sen on niin usea ihminen kuullut, että todisteita äänen olemassaololle löytyy.
Jos siellä ei ole mitään kuulunut, niin pohdinnat on siltä osin turhia.
Onko siis muuta todistetta Ukrainan äänille kuin tuo ed.mainittu videopätkä?
_________________ Yleinen mielipide on aina väärässä.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
ROOSTER
|
Viestin otsikko: Re: Taosin humina, Quacker ja Bloop Lähetetty: Ke Tammi 18, 2012 6:27 pm |
|
|
Samankaltaisia ääntämyksiä kuuluu muuallakin: http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/kamm ... 54622.htmlLainaa: Huffington Postin mukaan ensimmäinen video on kuvattu tiettävästi albertalaisessa metsässä Kanadassa 12. tammikuuta. Tunnistamaton ääni on kuin kauhuelokuvasta konsanaan.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
jussipussi
|
Viestin otsikko: Re: Taosin humina, Quacker ja Bloop Lähetetty: Ke Tammi 18, 2012 7:04 pm |
|
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Nagarjuna
|
Viestin otsikko: Re: Taosin humina, Quacker ja Bloop Lähetetty: Ke Tammi 18, 2012 7:33 pm |
|
|
|
Kaverini soitti minulle eilen huminaa joltakin nettisivustolta, Mexicosta. Syyksi hän selitti värähtelytaajuuksia. Olen itse skeptikko.
_________________ ∞ = ω^(1/Ω)☮
|
|
| Ylös |
|
 |
|
ROOSTER
|
Viestin otsikko: Re: Taosin humina, Quacker ja Bloop Lähetetty: Ke Tammi 18, 2012 7:43 pm |
|
|
Nagarjuna kirjoitti: Kaverini soitti minulle eilen huminaa joltakin nettisivustolta, Mexicosta. Syyksi hän selitti värähtelytaajuuksia. Olen itse skeptikko. Mitä tarkoitat ilmottautumalla tässä asiassa skeptikoksi? Etkö usko, että ääni johtuu jostain värähtelytaajuuksista? Vai et usko äänien olemassaoloon, eli olet äänidenialisti?
|
|
| Ylös |
|
 |
|
jees
|
Viestin otsikko: Re: Taosin humina, Quacker ja Bloop Lähetetty: Ke Tammi 18, 2012 7:57 pm |
|
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Tampijo
|
Viestin otsikko: Re: Taosin humina, Quacker ja Bloop Lähetetty: Su Tammi 22, 2012 12:25 am |
|
|
|
| Ylös |
|
 |
|
jiitu
|
Viestin otsikko: Re: Taosin humina, Quacker ja Bloop Lähetetty: Su Tammi 22, 2012 7:05 pm |
|
|
jussipussi kirjoitti: Ottamatta sen kummemmin kantaa itse asiaan, jotain lähdekritiikkiä on aina syytä harrastaa: "This video was made to prove a point on how easy it is to fake stuff, NOT REAL." (olikohan kolmas noista) Mutta olis kyllä hauska päästä itse kuulemaan, että onko osa noista nyt sitten ihan aikuisten oikeasti todellisia. Jos on, niin täytyy myötää, että itsellekin voisi tulla into päästä pois metsästä.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
tietää
|
Viestin otsikko: Re: Taosin humina, Quacker ja Bloop Lähetetty: Ma Helmi 20, 2012 12:47 am |
|
|
Midian kirjoitti: Avira pysäytti useitä viruksia enkkulehden linkistä
_________________ Älä koristele kuollutta kuusta.
|
|
| Ylös |
|
 |