Tiede-lehti jakoi 100 stipendiä lukiolaisille.
Onnittelut palkituille!
Lisää Tiedettä sähköisenä!
Tiede-lehden iPad-versio on ladattavissa ja ostettavissa irtonumeroina App Storessa.
|
|
KESKUSTELU
Tiede.fi-foorumin päävalikko. Keskustelua kaikille tieteestä kiinnostuneille. Edellyttää rekisteröitymistä.
Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut
|
Sivu 1/1
|
[ 8 viestiä ] |
|
| Kirjoittaja |
Viesti |
|
Yksö
|
Viestin otsikko: ArKos itse ja Napoleon kompleksi. Lähetetty: To Heinä 27, 2006 10:39 am |
|
|
manu kirjoitti: ArKos itse kirjoitti: Yksi hullu kysyy enemmän kuin kymmenen viisasta voi vastata. Selittääkö se sen miksi sinut ArKos itse on bannattu Suomen ufo-tutkijat Ry.:n keskustelupalstalta ja kaikki viestisi on poistettu? http://suomenufotutkijat.fi/keskustelu/ ... file&u=222Olet sen jälkeen saanut siellä tittelin tuppisuu, mikä on jo sinänsä uskomatonta!ArKos itse kirjoitti: Havainto Elektronin kokoa koskevasta aiheesta. Joku varastaen jo pitkään täällä tunnetun ja reisteröidyn nimimerkkini on vienyt sen jollekin UFO-hullujen palstalle, telminyt siellä ja bannattu.
Fasistista ilkivaltaa! Ja tälläkin palstalla on fasistisia yrittäjiä riittänyt.
Mutta kun nimimerkkini on alkanut tulla tunnnetuksi, johan pannaan fasistirengit asialle. Varastetaan tänne rekisteröity kauan käytössä ollut nimimerkkini, ja käytetään sitä ilkivaltaan. Suomen kansalle esitellään tuo vääärä ArKos itse.Ja eiköhän kohta tekopyhät hihku noista vuodatuksista laajalla rintamalla: tuollainen on ArKos! Näin on yritetty täälläkin.
Aave kummittelee Euroopassa, aave ArKos itse. Olisi jo aika julkistaa kansallele todelliset teoriani ja mielipiteeni.
ArKos itse olethan joskus kuullut käsitteen
Napoleon kompleksi?
ps.Eiköhän teoriasi ja mielipiteesi ole jo aika tehokkaasti esillä
täällä palstalla ja nähtävästi oli vähän aikaa mainitsemallasi
ufo-palstallakin. Raivostuitko, kun ufo-tutkijat eivät lämmenneet
teorioillesi?
_________________ [url=http://www.tervola.fi/sosterveys/vanhustenh.htm]ArKos kotikullerosta löytyy tilaa, jos/kun vasemmiston vaalityötä sabotoiva kirjoittelu ei lopu! [/url]
|
|
| Ylös |
|
 |
|
SM
|
Viestin otsikko: Re: ArKos itse ja Napoleon kompleksi. Lähetetty: To Heinä 27, 2006 10:48 am |
|
|
Yksö kirjoitti: ArKos itse olethan joskus kuullut käsitteen
Napoleon kompleksi?
ps.Eiköhän teoriasi ja mielipiteesi ole jo aika tehokkaasti esillä täällä palstalla ja nähtävästi oli vähän aikaa mainitsemallasi ufo-palstallakin. Raivostuitko, kun ufo-tutkijat eivät lämmenneet teorioillesi?
Eikös se lie jonkilainen Napoleon-kompleksi sekin, kun ihminen painaa väkisin eteenpäin kuin ranskanpelle äiti-Venäjän talvessa, uskoen voittoon ja vaientaen kaikki pienet äänet sekä pään sisällä että ulkopuolella, jotka muistuttavat, että olisi terveellistä levätä ja uudistaa resurssejaan ennen todelliseen taistoon astumista?
_________________ Internet häiriköinnistä voi tehdä rikosilmoituksen.
Sen seurauksena suoritetaan esitutkinta.
Mahdollisen rangaistuksen määrää tuomioistuin.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Jim Profit
|
Viestin otsikko: Re: ArKos itse ja Napoleon kompleksi. Lähetetty: To Heinä 27, 2006 11:40 am |
|
|
SM kirjoitti: vaientaen kaikki pienet äänet sekä pään sisällä että ulkopuolella, jotka muistuttavat, että olisi terveellistä levätä ja uudistaa resurssejaan ennen todelliseen taistoon astumista?
Oletko/oletteko kukaan huomanneet ääniä päänne sisällä,jotka
vaativat tekemään jotain mitä ette tahtoisi.
Turha hätääntyä.
Kyseessä on lähes varmasti maan ulkopuolisen älyn asentama
biolähetin. Tällaista ei voida havaita millään nykylääketieteen
menetelmällä.
Kyseessä ei siis ole mielisairaus!
_________________ Psykiatrisissa pakkotilanteissa, kun mielisairaslain mukaiset edellytykset ovat olemassa, lähettäminen tapahtuu tahdosta riippumatta MI-lähetteellä.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
ArKos itse
|
Viestin otsikko: Lähetetty: To Heinä 27, 2006 7:00 pm |
|
Liittynyt: Pe Huhti 15, 2005 10:31 am Viestit: 4287 Paikkakunta: Tervola
|
|
Minun ei tällä palstalla tarvitse potea Napoleon-unelmia. Tällä palstalla vallitsee ihan toinen, Pentinkulman kompleksi. Palstalaisten suuri joukko kiertää aiheeni ja viestinikin luettelosta nähdessään kuin
eepoksen Pentti Rautajärvi ohi juostessaan sylkien kuin työväentaloa kohti. Ja se oli vain sosdemien työväentalo.
Mitähän Napoleoneja ne ovatkaan suomalaisen upseerin kaatumisesta innostuneet? Jo on into päällä. Mutta kun ihan uutistedon mukana kysyn
aiheellisesti, kaatuiko häntä ollenkaan, jopahan ei löydy lukijoita.
Sinäkin Yksö kalastat kannaltasi hyvillä vesillä. Sellainen on taas Suomi.
Kymmenessä tunnissa sinulle 440 lukijaa. Minulla kestää samaan kaksi vuorokautta. Menestyt hyvin, lapualainen, ei kun Urjalan poika.
Sota Lähi-idässä laajenee päivä päivältä. Ja Suomessakin ollaan innostuneita.
Ettepäs keskustelekaan sen sodan Napoleoneista.
Tsuhnat marssii.
_________________ Kaikki on liikkeenään ilmenevän aineen suhteita ynnä aistivain havaitsijain suhdetta niihin.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
ArKos itse
|
Viestin otsikko: Komplekisteoria uusiin ulottuvuuksiin Lähetetty: To Heinä 27, 2006 8:06 pm |
|
|
|
Yhdistäisimmekö tähänkin vetovoimateoriani. Siis toisiaan muuten tönivät siruhiukkaset menevätkin seinästä esteettä läpi ja vetävät kohdemassaa Uuteen Maailmanjärjestykseen. Massassa syntyy Napoleoneja, joiden taakse gravitonijonoiksi asettuvat siruhiukkaset. Nämä jatkavat matkaa uusiin kohteisiin. Näin al-l-l-kuräjähtävä liike laajenee kohti uusia suuria avaruusulottuvuuksia.
_________________ Kaikki on liikkeenään ilmenevän aineen suhteita ynnä aistivain havaitsijain suhdetta niihin.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
henkiset
|
Viestin otsikko: Re: Komplekisteoria uusiin ulottuvuuksiin Lähetetty: Pe Heinä 28, 2006 6:43 am |
|
Liittynyt: La Maalis 19, 2005 2:20 pm Viestit: 691 Paikkakunta: . . . . . . . TIETEEN ÄÄRIRAJOILLA
|
ArKos itse kirjoitti: Yhdistäisimmekö tähänkin vetovoimateoriani. Siis toisiaan muuten tönivät siruhiukkaset menevätkin seinästä esteettä läpi ja vetävät kohdemassaa Uuteen Maailmanjärjestykseen. Massassa syntyy Napoleoneja, joiden taakse gravitonijonoiksi asettuvat siruhiukkaset. Nämä jatkavat matkaa uusiin kohteisiin. Näin al-l-l-kuräjähtävä liike laajenee kohti uusia suuria avaruusulottuvuuksia. Jim Profit kirjoitti: SM kirjoitti: vaientaen kaikki pienet äänet sekä pään sisällä että ulkopuolella, jotka muistuttavat, että olisi terveellistä levätä ja uudistaa resurssejaan ennen todelliseen taistoon astumista? Oletko/oletteko kukaan huomanneet ääniä päänne sisällä,jotka vaativat tekemään jotain mitä ette tahtoisi. Turha hätääntyä.Kyseessä on lähes varmasti maan ulkopuolisen älyn asentama biolähetin. Tällaista ei voida havaita millään nykylääketieteen menetelmällä. Kyseessä ei siis ole mielisairaus!
Älä viitsi trollata tuollaista kökköä. Kyllä joissain tapauksissa on
ilmiselvästi kyse mielensairaudesta. Tähän Napoleon kysymykseen
en kuitenkaan ota kantaa sillä se liittyy tietääkseni henkilön
pituuteen. Mistä sen voisi tietää,jos ei ole itse maininnut.
| Ylös |
|
 |
|
ArKos itse
|
Viestin otsikko: Lähetetty: Pe Heinä 28, 2006 8:21 am |
|
|
|
Lähi-Idän sotahan laajenee uusiin ulottuvuuksiin. Fasistinen roskaväki on innoissaan. Kohta on Suomenkin aika osallistua. Kyse ei ole mielisairaudesta, vaan maailman ja myös Suomen suurporvariston järjellisestä tahdosta. Te teette mitä tahdotte, myös koska Venäjä ja Kiina sen sallivat.
Ortodoksisen uskon kannaltahan vain toteutuu jumalan tahtio vääräuskoisia vastaan, kuten ennenkin ortodoksisen Venäjän historiassa. Niinhän, Vladimir Putin?
|
|
| Ylös |
|
 |
|
aito
|
Viestin otsikko: Lähetetty: Pe Heinä 28, 2006 10:48 am |
|
|
ArKos itse kirjoitti: Lähi-Idän sotahan laajenee uusiin ulottuvuuksiin. Fasistinen roskaväki on innoissaan. Kohta on Suomenkin aika osallistua. Kyse ei ole mielisairaudesta, vaan maailman ja myös Suomen suurporvariston järjellisestä tahdosta. Te teette mitä tahdotte, myös koska Venäjä ja Kiina sen sallivat.
Ortodoksisen uskon kannaltahan vain toteutuu jumalan tahtio vääräuskoisia vastaan, kuten ennenkin ortodoksisen Venäjän historiassa. Niinhän, Vladimir Putin?
ArKosinkin kannattaisi vaan uskoa että ei täällä palstalla pyöri
ketään oikeita julkisuuden henkilöitä. Ei heillä ole aikaa tällaiseen
trollailuun mitä täällä näyttää enimmäkseen olevan.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Sivu 1/1
|
[ 8 viestiä ] |
|