Teetkö työtä elääksesi vai elätkö työtä tehdäksesi? Visionääri 20XO-kilpailu koululaisille 7.10.2011–29.2.2012. Haasta itsesi ja osallistu! Tsekkaa video ja kilpailuohjeet.
|
|
KESKUSTELU
Tiede.fi-foorumin päävalikko. Keskustelua kaikille tieteestä kiinnostuneille. Edellyttää rekisteröitymistä.
Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut
| Kirjoittaja |
Viesti |
|
thuga101
|
Viestin otsikko: Re: MONIKULTTURISMI - voiko se toimia? Lähetetty: Ma Maalis 15, 2010 1:35 pm |
|
|
Taha kirjoitti: kairamo kirjoitti: Jos sitä turvapaikkaturistien maahantuontia hiukankin uskaltaa kritisoida, niin se on heti epäasiallista.  Humanitäärisen maahanmuuton nimittäminen turvapaikkaturistien maahantuonniksi on juuri sitä epäasiallista keskustelua. Asioista on voitava puhua niiden oikeilla nimillä. Kummallakin puolella on omat idioottinsa. Sinä tunnut laittavan humanitäärisen maahanmuuton ja turvapaikkaturismin samaan lokeroon?
_________________ fiksuus > älymystö kirjanoppinut kädetön < kirjaa lukenut kädellinen
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Taha
|
Viestin otsikko: Re: MONIKULTTURISMI - voiko se toimia? Lähetetty: Ma Maalis 15, 2010 1:39 pm |
|
|
kairamo kirjoitti: Ei itse asia siitä miksikään muutu, vaikka sille keksisi kuinka hienoja nimiä tahansa. Jos tyhmyyttä kutsuu maahanmuuttokriittisyydeksi, sekään ei muutu miksikään.
_________________ "Haluatteko verta käsiinne ja minusta marttyyrin? Minä olen siihen valmis, mutta oletteko te?"
|
|
| Ylös |
|
 |
|
thuga101
|
Viestin otsikko: Re: MONIKULTTURISMI - voiko se toimia? Lähetetty: Ma Maalis 15, 2010 1:48 pm |
|
|
Taha kirjoitti: kairamo kirjoitti: Ei itse asia siitä miksikään muutu, vaikka sille keksisi kuinka hienoja nimiä tahansa. Jos tyhmyyttä kutsuu maahanmuuttokriittisyydeksi, sekään ei muutu miksikään. Ilmeisesti todellisten ongelmien esilletuominen ja niistä keskustelua haluva ihminen on tyhmä. Minä kun olen aina luullut, että kaiken uskova lammasmainen käytös ilman minkäänlaista kriittistä tarkastelua on ollut tyhmyyttä. Olenpas minä tyhmä.
_________________ fiksuus > älymystö kirjanoppinut kädetön < kirjaa lukenut kädellinen
|
|
| Ylös |
|
 |
|
jees
|
Viestin otsikko: Re: MONIKULTTURISMI - voiko se toimia? Lähetetty: Ma Maalis 15, 2010 1:52 pm |
|
|
thuga101 kirjoitti: Ilmeisesti todellisten ongelmien esilletuominen ja niistä keskustelua haluva ihminen on tyhmä. Minä kun olen aina luullut, että kaiken uskova lammasmainen käytös ilman minkäänlaista kriittistä tarkastelua on ollut tyhmyyttä.
Olenpas minä tyhmä. Kyllä 'monikultuurisuuden kritisoiminen' on aika lammasmaista. Sanoisinko lampaita susien vaatteissa. Kun Skripta sanoo mää, niin muutkin määkyvät määmää.
_________________ Mark Zuckerberg on reptiliaani
|
|
| Ylös |
|
 |
|
jousa
|
Viestin otsikko: Re: MONIKULTTURISMI - voiko se toimia? Lähetetty: Ma Maalis 15, 2010 1:56 pm |
|
|
jees kirjoitti: thuga101 kirjoitti: Ilmeisesti todellisten ongelmien esilletuominen ja niistä keskustelua haluva ihminen on tyhmä. Minä kun olen aina luullut, että kaiken uskova lammasmainen käytös ilman minkäänlaista kriittistä tarkastelua on ollut tyhmyyttä.
Olenpas minä tyhmä. Kyllä 'monikultuurisuuden kritisoiminen' on aika lammasmaista. Sanoisinko lampaita susien vaatteissa. Kun Skripta sanoo mää, niin muutkin määkyvät määmää. Eihän näillä liberaaleilla ituhipeillä taida enää ollajäljellä kuin vittuilu, asiaperusteita heillä ei koskaan ollutkaan.
_________________ jep jep
|
|
| Ylös |
|
 |
|
thuga101
|
Viestin otsikko: Re: MONIKULTTURISMI - voiko se toimia? Lähetetty: Ma Maalis 15, 2010 1:57 pm |
|
|
jees kirjoitti: thuga101 kirjoitti: Ilmeisesti todellisten ongelmien esilletuominen ja niistä keskustelua haluva ihminen on tyhmä. Minä kun olen aina luullut, että kaiken uskova lammasmainen käytös ilman minkäänlaista kriittistä tarkastelua on ollut tyhmyyttä.
Olenpas minä tyhmä. Kyllä 'monikultuurisuuden kritisoiminen' on aika lammasmaista. Sanoisinko lampaita susien vaatteissa. Kun Skripta sanoo mää, niin muutkin määkyvät määmää. Ehkö se joidenkin osalta niin onkin nykyään. Skriptalla ( JHA ) ei ole mitään tekemistä monenkaan mielipiteen kanssa. Samanlainen vettä pitämätön väite kuin se, että kaikki maahanmuuttajat ovat pakolaisia tai että kaikki mamukriitikot vastustavat maahanmuuttoa.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
jees
|
Viestin otsikko: Re: MONIKULTTURISMI - voiko se toimia? Lähetetty: Ma Maalis 15, 2010 1:58 pm |
|
|
jousa kirjoitti: Eihän näillä liberaaleilla ituhipeillä taida enää ollajäljellä kuin vittuilu, asiaperusteita heillä ei koskaan ollutkaan. Onnex sä nostat rimaa.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
jees
|
Viestin otsikko: Re: MONIKULTTURISMI - voiko se toimia? Lähetetty: Ma Maalis 15, 2010 2:00 pm |
|
|
thuga101 kirjoitti: Ehkö se joidenkin osalta niin onkin nykyään. Skriptalla ( JHA ) ei ole mitään tekemistä monenkaan mielipiteen kanssa. Samanlainen vettä pitämätön väite kuin se, että kaikki maahanmuuttajat ovat pakolaisia tai että kaikki mamukriitikot vastustavat maahanmuuttoa. Halla-aho on tehokkaasti ominut termin omiin käyttötarkoituksiin, joten tottakai se leimaa. Itse käytän itsestäni vähemmän leimaavaa termiä kulttuurikriitikko. Saan kritisoida mitä haluan muista piittaamatta. Kaikki on samalla viivalla, joten natsikortitkaan ei pure.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
jousa
|
Viestin otsikko: Re: MONIKULTTURISMI - voiko se toimia? Lähetetty: Ma Maalis 15, 2010 2:02 pm |
|
|
jees kirjoitti: jousa kirjoitti: Eihän näillä liberaaleilla ituhipeillä taida enää ollajäljellä kuin vittuilu, asiaperusteita heillä ei koskaan ollutkaan. Onnex sä nostat rimaa. Jee kiitos tunnustuksesta  Leikki sikseen ja asiaan
_________________ jep jep
|
|
| Ylös |
|
 |
|
thuga101
|
Viestin otsikko: Re: MONIKULTTURISMI - voiko se toimia? Lähetetty: Ma Maalis 15, 2010 2:32 pm |
|
|
jees kirjoitti: thuga101 kirjoitti: Ehkö se joidenkin osalta niin onkin nykyään. Skriptalla ( JHA ) ei ole mitään tekemistä monenkaan mielipiteen kanssa. Samanlainen vettä pitämätön väite kuin se, että kaikki maahanmuuttajat ovat pakolaisia tai että kaikki mamukriitikot vastustavat maahanmuuttoa. Halla-aho on tehokkaasti ominut termin omiin käyttötarkoituksiin, joten tottakai se leimaa. Itse käytän itsestäni vähemmän leimaavaa termiä kulttuurikriitikko. Saan kritisoida mitä haluan muista piittaamatta. Kaikki on samalla viivalla, joten natsikortitkaan ei pure. Pelkkä kriitikko olisi vielä epämääräisempi ja käsiä vapauttavampi.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Jotuni
|
Viestin otsikko: Re: MONIKULTTURISMI - voiko se toimia? Lähetetty: Ma Maalis 15, 2010 4:24 pm |
|
|
thuga101 kirjoitti: jees kirjoitti: Halla-aho on tehokkaasti ominut termin omiin käyttötarkoituksiin, joten tottakai se leimaa. Itse käytän itsestäni vähemmän leimaavaa termiä kulttuurikriitikko. Saan kritisoida mitä haluan muista piittaamatta. Kaikki on samalla viivalla, joten natsikortitkaan ei pure. Pelkkä kriitikko olisi vielä epämääräisempi ja käsiä vapauttavampi. Mediakriitikkona saa solvata estoitta. -
|
|
| Ylös |
|
 |
|
jees
|
Viestin otsikko: Re: MONIKULTTURISMI - voiko se toimia? Lähetetty: Ma Maalis 15, 2010 4:42 pm |
|
|
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Väinö-Kustaa
|
Viestin otsikko: Re: MONIKULTTURISMI - voiko se toimia? Lähetetty: Ma Maalis 15, 2010 6:01 pm |
|
|
kairamo kirjoitti: thuga101 kirjoitti: http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=2040507
"Lehden TNS Gallupilla teettämään kyselyyn vastanneista lähes 60 prosenttia on sitä mieltä, että Suomeen ei pidä ottaa lisää maahanmuuttajia. "
Propellipäiden ja homppelien joukko senkun kasvaa... http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/1135 ... lk_is_ko_2Lainaa: Isoimmaksi syyksi hän (Said Aden) kuitenkin uskoo laman. Samaan aikaan myös julkinen keskustelu on muuttunut: siinä on aiempaa maahanmuuttokriittisempi sävy. Lainaa: Myös Liebkind on huomannut keskustelun sävyn muuttuneen epäasialliseksi. Siinä se nyt taas tuli sanottua. Jos sitä turvapaikkaturistien maahantuontia hiukankin uskaltaa kritisoida, niin se on heti epäasiallista.  Jos politiikot eivät kuuntele kansan mielipidettä niin se on kyllä tyhmyyttä ja ikävyyksien kerjäämistä.  No Perussuomalaisille ja varsinkin Halla-ahollehan tämä tietää vain hyvää ja äänivyöryä.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Toope
|
Viestin otsikko: Re: MONIKULTTURISMI - voiko se toimia? Lähetetty: Ma Maalis 15, 2010 10:35 pm |
|
Liittynyt: Su Heinä 23, 2006 6:50 pm Viestit: 10927 Paikkakunta: Enimmäkseen Telluksella
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Taha
|
Viestin otsikko: Re: MONIKULTTURISMI - voiko se toimia? Lähetetty: Ma Maalis 15, 2010 11:06 pm |
|
|
Toope kirjoitti: Minusta maahanmuuttokriitikot ovat tällä palstalla esittäneet paljon vahvoja väitteitä siitä, ettei nykyisenkaltainen politiikka ole Suomelle hyödyllistä. Väitteitä voi esittää kuka tahansa, mutta aikajänne ratkaisee. Opettele uimaan tai opeta ainakin lapsesi.
_________________ "Haluatteko verta käsiinne ja minusta marttyyrin? Minä olen siihen valmis, mutta oletteko te?"
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä Et voi vastata viestiketjuihin Et voi muokata omia viestejäsi Et voi poistaa omia viestejäsi
|
|
|