Tieteessä nyt

Tiede-lehti jakoi 100 stipendiä lukiolaisille.

Onnittelut palkituille!

Lisää Tiedettä sähköisenä!

Tiede-lehden iPad-versio on ladattavissa ja ostettavissa irtonumeroina App Storessa.

KESKUSTELU

Tiede.fi-foorumin päävalikko. Keskustelua kaikille tieteestä kiinnostuneille. Edellyttää rekisteröitymistä.

Tänään on La Touko 26, 2012 5:27 pm

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Tämä viestiketju on lukittu. Et voi vastata tai muokata viestejäsi  [ 1723 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5 ... 115  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Syys 13, 2006 10:39 am 
Poissa

Tunneperäistä sotkua tuo asia. Kun tuo ei ole yleisesti hyväksytty vanhemmuus, on turhaa rasittaa lapsen elämää myöntämällä homoparille vanhemmuus. Yleinen paheksunta leimaa lapsen elämää liikaa.
Toisaalta adoption suosinta voi innostaa lapsen ostoon, sensijaan että tekisi itse. Adoptiolapset kannattaa säästää niille, jotka eivät kykene lasta saamaan (heteropari).
Hyvä vanhemmuus ei riipu seksuaalisesta suuntautumisesta, jos muuten on tasapainnoinen ja huolehtiva ihminen.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Syys 13, 2006 11:02 am 
Poissa

Olen sitä mieltä, että samaa sukupuolta oleville pariskunnille pitäisi antaa vähintään samat oikeudet adoptioon kuin ilman parisuhdetta eläville. Ei kai homous voi olla este lapsen hyvälle kasvatukselle. En toisaalta ole varma haluaisinko antaa samat oikeudet kuin tavallisille heteropariskunnille. Selvää on, että lapsi saa vaikutteita naisista ja miehistä vanhemmiltaan. Täten on suotavaa, että lasta kasvattaa sekä äiti että isä.

Tietenkin kasvattaja voi olla erittäin huono seksuaalisesta suuntautumista riippumatta. Tätä ei kuitenkaan tule sotkea keskusteluun.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Syys 13, 2006 11:42 am 
Poissa

fmiles kirjoitti:
Jos homoparien adoptointi sallitaan, voidaan samantien sallia aikuisten ja pienten lasten väliset seksisuhteetkin. Molemmista voidaan ”todistaa”, että ne eivät ole lapselle vahingoksi.

Jyrkkä EI.

Oletko tyhmä, uskovainen vai trolli?

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Syys 13, 2006 12:25 pm 
Poissa

Asimov kirjoitti:
fmiles kirjoitti:
Jos homoparien adoptointi sallitaan, voidaan samantien sallia aikuisten ja pienten lasten väliset seksisuhteetkin. Molemmista voidaan ”todistaa”, että ne eivät ole lapselle vahingoksi.

Jyrkkä EI.

fmiles luulee että homot ja pedofiilit on sama asia.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Syys 13, 2006 1:15 pm 
Poissa

Jos adoptio hyväksytään yksinholtajille niin silloin se tulee hyväksyä myös homopareille, sukupuolesta riippumatta. Sama toisinpäin jos ei hyväksytä homopareille, niin silloin ei ole perusteita hyväksyä myöskään sinkuille.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Syys 13, 2006 1:19 pm 
Poissa

Homopareille ei pitäisi antaa adoptiolupaa. Ajatelkaa asiaa lapsen näkökulmasta. Olisit itse koulussa n 8 vuotiaana,ja kysyttäisiin,että mitä äidillesi kuuluu. Vastaisit: Ei minulla ole äitiä,vain 2 isää,jotka saivat minut jostakin Jemenistä. Sama on lesbopareilla. Lapsen näkökulmasta nämä hedelmöitysasiat on pohdittava. Adoptio oikeudet homoille johtavat todennäköisesti homojen lapsien kiusaamiseen. Onko kukaan miettinyt,miltä tuntuu olla koulukiusattu? Minua kiusattiin pienenä koulussa,ja se tuntui pahalta.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Syys 13, 2006 1:30 pm 
Poissa

tyson kirjoitti:
Homopareille ei pitäisi antaa adoptiolupaa. Ajatelkaa asiaa lapsen näkökulmasta. Olisit itse koulussa n 8 vuotiaana,ja kysyttäisiin,että mitä äidillesi kuuluu. Vastaisit: Ei minulla ole äitiä,vain 2 isää,jotka saivat minut jostakin Jemenistä. Sama on lesbopareilla. Lapsen näkökulmasta nämä hedelmöitysasiat on pohdittava. Adoptio oikeudet homoille johtavat todennäköisesti homojen lapsien kiusaamiseen. Onko kukaan miettinyt,miltä tuntuu olla koulukiusattu? Minua kiusattiin pienenä koulussa,ja se tuntui pahalta.

Tuo on eräs tyhmimmistä argumenteista homoparien adoptio-oikeutta vastaan. Minuakin koulukiusattiin, sillä lapsireuman takia selkäranka oli kipeä ja jumittui vähän liiankin suoraksi. Siksi ryhtini on vieläkin ns. asennossa aina.
Sekös vasta onkin hyvä syy kiusata koululaista. Ja kyllä, kiusatuksi tuleminen on yhtä helvettiä.

Ergo, reumasta kärsivien vanhempien ei pidä antaa hankkia lapsia.

Emmehän halua, että lapsia kiusataan koulussa?

It is impossible to defeat an ignorant man in argument.
William G. McAdoo (1863 - 1941)

AD on kieltämättä keskivertoevolutionistia älykkäämpi ja ovelampi.

TJT, 2009

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Syys 13, 2006 1:32 pm 
Poissa

tyson kirjoitti:

Ja ajatteles kun yksinhuoltajalta kysytään että mitäs se isäsi tekee. Suomessa on muutama yksinhuoltaja, kuulemma. YH-isiäkin on 29 000. Luuletko etteivät opettajat tiedä minkälainen perhe lapsella on?

Yritätte piilottaa homovihanne tyhmiin viesteihin, kyllä sen huomaa. Hyvin on kirkko opettanut.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Syys 13, 2006 1:43 pm 
Poissa

Asimov kirjoitti:
fmiles kirjoitti:

Jyrkkä EI.

Tässä tapauksessa todellakin vaihtoehdot lienevät rajattavissa noihin kolmeen. Pedofilialla ja homo-adoptiolla ei ole mitään tekemistä keskenään. Tai mikäli side on, se on luokkaa "Maon pieni punainen kirja aiheuttaa lämpöhalvauksia Ranskan Rivieralla".

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Syys 13, 2006 1:59 pm 
Poissa

Advocatus Diaboli kirjoitti:
tyson kirjoitti:

Tuo on eräs tyhmimmistä argumenteista homoparien adoptio-oikeutta vastaan.

Ja ainoo relevantti.

Kaikki muutha syyt on asenteellisii, mutt toi asenteitte seuraust.

Tätähä en oo viittiny ennen kertoo, mutt mulloli kaveri, jonka äiti kuol joskus, kun tää kamu oli jotain kymmene. Tää tapahtu Lahdes. Pari vuotta myöhemmi niitten asuntoon muutti toinen mies, tän skidin isän tuttava ja aika pian meil kavereill selvis, ett nää on rakastavaisii.

Mehän sitt ruvettiin heittää läppää, ett "isäs on homo" ja "mill saunavuoroll sä meet saunaa" ja silleen, mutt lopetettiin aina sit, ku tää meni ihan lukkoo. Tuijotti silleen eteensä.

Mutt jotku ylemmill luokill veteli sitä välkill aika säännöllisest päin näköö ja ruokkiksell näill isommil oli tapana ohimennessää köhästä vihree sen ruokaan. Mä muistan, miten tää kamu käveli koulun käytävii nii, ett katto alas eteensä, asento oli silleen vähän kyyry.

Sitt tää rupes lintsaan koulust ja jossain vaihees se kävi nuoripsykiatrilki, kerto, ku kävin välill sitä tsekkaamass. Oisko tää kaveri ollu kuudentoista, ku sitt ampu ittsensä isänsä aseell.

Näis kiusaamisiss on aste-eroi sen mukaan, mite halveksittavana joku homma nähdää.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Syys 13, 2006 2:58 pm 
Poissa

Pubi, ymmärrän, että tunnet murhetta ja häpeää toverisi kohtalosta. Älä silti syytä mieslempeä vaan niitä kiusaajia.
Ennen kiusattiin rillipäitä, nyt lihavia. Äpärä oli haukkumasana, jonka merkitystä harva nykykoululainen edes tuntee. Vanhempien, jopa isovanhempien poliittisesta toiminnasta on lapsia kiusattu. Lahtarit ja punikinpenikat, muistanet sentään?

Älä sinä homoille pane porttaria, vaan kiusaajille.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Syys 13, 2006 3:01 pm 
Poissa

Tietenkin pitäisi. Ajatelkaa nyt kaikkia niitä orpolapsia, jotka eivät saa uutta kotia heteropariskuntien luota, mutta kelpaisivat homopariskunnille. Vain täysi sadisti voi vastustaa tällaista toimintaa.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Syys 13, 2006 3:20 pm 
Poissa

Mummo kirjoitti:
Lainaa:
Pubi, ymmärrän, että tunnet murhetta ja häpeää toverisi kohtalosta. Älä silti syytä mieslempeä vaan niitä kiusaajia.

En syytä mieslempee, se on mulle ihan ok, halusin vaan kertoo, mitä käytännöss tarkottaa elää homoparin skidinä.

Lainaa:
Ennen kiusattiin rillipäitä, nyt lihavia. Äpärä oli haukkumasana, jonka merkitystä harva nykykoululainen edes tuntee. Vanhempien, jopa isovanhempien poliittisesta toiminnasta on lapsia kiusattu. Lahtarit ja punikinpenikat, muistanet sentään?

Rillipäät, lihavat ja punikinpenikat on kollektiivisii leimoi, aina löytyy useampi. Kurjuutta voi jakaa aattelemall, etten oo ainoo enkä tuu ainooks silmätikuks. Mutt tää mun esimerkki kerto karuu tarinaa olla homoparin skidi.

Lainaa:
Älä sinä homoille pane porttaria, vaan kiusaajille.

Mitäs mä niill, ohan mull homoystäviiki... joskus oon ovell kyll ihan kiusallani heittäny, ett "tää ei oo sellanen mesta".

Kiusaajii taas on koko kollektiivi, jos ei sitt oo kiusaamist estämäss ja kuka sitä ois, kun en ollu mäkään, joll ois sentää siihen ollu kokoo ja kanttii. En ottanu vakavissain, vaikk näin, ett jutut ei oo kondiksess.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Syys 13, 2006 4:38 pm 
Poissa

tintti kirjoitti:
Tietenkin pitäisi. Ajatelkaa nyt kaikkia niitä orpolapsia, jotka eivät saa uutta kotia heteropariskuntien luota, mutta kelpaisivat homopariskunnille. Vain täysi sadisti voi vastustaa tällaista toimintaa.

Mutta eihän semmoisia lapsosia ole Suomessa laisinkaan!

Pitääkö muuten paikkaansa se väite että hinteissä on paljon sadisteja ja lapsiin sekaantujia?

Tommin varoittava tarina päihteiden vaaroista!: http://www.tiede.fi/keskustelut/viewtop ... t=turmiola

Abdul Az: Upseeri ja herrasmies

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Syys 13, 2006 4:45 pm 
Poissa

Anders kirjoitti:
Tässä tapauksessa todellakin vaihtoehdot lienevät rajattavissa noihin kolmeen. Pedofilialla ja homo-adoptiolla ei ole mitään tekemistä keskenään. Tai mikäli side on, se on luokkaa "Maon pieni punainen kirja aiheuttaa lämpöhalvauksia Ranskan Rivieralla".

Molemmat ovat seksuaalisia poikkeamia eli virkakielellä perversioita. Ei kai niillä sen pidemmälle olekaan tekemistä keskenään.

Kuten kaikki tietävät, Hollannissa riehuu nyt pedofiilipuolue, joka väittää ajavansa lasten oikeuksia. On vain ajan kysymys, milloin myös pedofiilisuhteet sallitaan.

Mutta minulta ainakin jyrkkä ei molemmille, niinkuin varmasti jo selväksi tulikin. Lasten puolesta minä huolissaan olen, en yhteiskunnan moraalin. Jos nyt sallitte, tämä väittely päättyy minun osaltani tähän, aihe on melko vastenmielinen.

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Tämä viestiketju on lukittu. Et voi vastata tai muokata viestejäsi  [ 1723 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5 ... 115  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]