Tiede-lehti jakoi 100 stipendiä lukiolaisille.
Onnittelut palkituille!
Lisää Tiedettä sähköisenä!
Tiede-lehden iPad-versio on ladattavissa ja ostettavissa irtonumeroina App Storessa.
|
|
KESKUSTELU
Tiede.fi-foorumin päävalikko. Keskustelua kaikille tieteestä kiinnostuneille. Edellyttää rekisteröitymistä.
Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut
|
Sivu 1/1
|
[ 6 viestiä ] |
|
| Kirjoittaja |
Viesti |
|
ArKos itse
|
Viestin otsikko: Sankareista ehkä suomalainen puuttuu Lähetetty: To Heinä 27, 2006 9:14 am |
|
Liittynyt: Pe Huhti 15, 2005 10:31 am Viestit: 4287 Paikkakunta: Tervola
|
|
Kirjataan täten vielä uudestaan uutistieto. Täysosuman saaneesta pikkukorsusta on tunnistettu kaksi ruumista, eivät olleet suomalaisia.
Yksi on toistaiseksi tunnistamatta. Yhtä ruumista ei ole löydetty.
Avoinna on siis sekin mahdollisuus, että neljättä ei täysosuman hetkellä ollut joukossa ollenkaan. Ei ole myöskään ilmoittautunut. Ja siis puuttuva sankari voi olla suomalainen.
_________________ Kaikki on liikkeenään ilmenevän aineen suhteita ynnä aistivain havaitsijain suhdetta niihin.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
ArKos itse
|
Viestin otsikko: Pentinkulman kompleksi Lähetetty: To Heinä 27, 2006 6:51 pm |
|
|
|
Ei tiettävästi muutoksia mainmittuihin ruumistietoihin.
Ja onpas näissä minun Lähi-idän aiheissani huomattavan vähän lukijoita.
Pentti Rautajärvi on palstalla vahvoilla. Ja milloinkas sitä lähdetään jatkamaan matkaa suurten virtopejn tuolle puolen, kysyi eepoksessa Kankaanpään Elias.
_________________ Kaikki on liikkeenään ilmenevän aineen suhteita ynnä aistivain havaitsijain suhdetta niihin.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
ArKos itse
|
Viestin otsikko: Lähetetty: Pe Heinä 28, 2006 9:23 am |
|
|
|
Suomalainen kaatunut, siis sankari, lie edelleenkin ilman ruumista.
YKn turvallisuusneuvosto pyysi Israelia tutkimaan asiaa.
Peräti noin 150 on lukenut tästä aihetta. Vrt. se toinne aihe, niinikään suomalaisesta kaatuneeesta, siis sankarista, mutta sielläkin edelleenkin ilman ruumista. Päälle 7700 vlujkijaa taisi olla. Viestejäkin 190, enemmän kuin tässä lukijoita.
Toimivia fasisteja Suomessa on vähän, kuitenkin enemmän kuin toimivia varsinaisia vasemmistolaisia. Hiljaisia fasisteja on enemmistö, Suomen Hiljainen enemmistö.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Quotta
|
Viestin otsikko: Lähetetty: Pe Heinä 28, 2006 9:48 am |
|
Liittynyt: Ke Touko 18, 2005 5:12 pm Viestit: 35 Paikkakunta: Kiinteä pallo nimeltä maa
|
|
Mitahan sina yritat oikein sanoa?
|
|
| Ylös |
|
 |
|
ArKos itse
|
Viestin otsikko: Lähetetty: Pe Heinä 28, 2006 10:04 am |
|
|
Quotta kirjoitti: Mitahan sina yritat oikein sanoa?
Tähän aiheeseen ainakin, että kaatunut on ilman ruumista.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Quotta
|
Viestin otsikko: Lähetetty: Pe Heinä 28, 2006 10:24 am |
|
Liittynyt: Ke Touko 18, 2005 5:12 pm Viestit: 35 Paikkakunta: Kiinteä pallo nimeltä maa
|
|
Niin meinasin vaan etta tassa on kolme postausta sinulta ja halusit ainoastaan sanoa etta yksi suomalainen on kuollut.
Muuten olet nyt huudellut taalla palstalla kaikenlaista fasisteista, oikeistolaisista, vasemmistolaisista, ties mista muusta ja siita, etta sinua sorretaan.
Sinua sorretaan, koska sinulla ei ole mitaan jarkevaa sanottavaa. Sen nakee jo tasta ketjusta.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Sivu 1/1
|
[ 6 viestiä ] |
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä Et voi vastata viestiketjuihin Et voi muokata omia viestejäsi Et voi poistaa omia viestejäsi
|
|
|