Tiede-lehti jakoi 100 stipendiä lukiolaisille.
Onnittelut palkituille!
Lisää Tiedettä sähköisenä!
Tiede-lehden iPad-versio on ladattavissa ja ostettavissa irtonumeroina App Storessa.
|
|
KESKUSTELU
Tiede.fi-foorumin päävalikko. Keskustelua kaikille tieteestä kiinnostuneille. Edellyttää rekisteröitymistä.
Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut
| Kirjoittaja |
Viesti |
|
Pokemon 3
|
Viestin otsikko: Tero Tekojärki ON BANNATTAVA RASISTI! Lähetetty: Su Heinä 30, 2006 5:29 pm |
|
Liittynyt: Su Heinä 30, 2006 5:24 pm Viestit: 51 Paikkakunta: paarit ja yö kerhot
|
Miksi tällaista rasismia sallitaan tieteen foorumilla?!
http://www.tiede.fi/keskustelut/viewtopic.php?t=9028
Joka Somalissa on varmasti enemmän miestä ku tuommosissa rääpäleissä jotka uskaltaa valittaa kyllä täällä foorumissa.
Menispä Tekojärki sanomaan suoraan somaleille mitä mieltä on.
Vois olla, että poitsun mielipiteet muuttus
BANNIT TUOLLASILLE SINTEILLE!
_________________ Olen 187 pitkä
"Pokemon 3 on tieteen palstan älykkäin kirjottaja" (ilta sanomat)
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Nikolazz
|
Viestin otsikko: Lähetetty: Su Heinä 30, 2006 5:41 pm |
|
|
No niin, siinä sitä olikin ensimmäinen sankari todistamassa nyky-yhteiskunnan ilmapiiriä tällaisista asioista keskusteltaessa... 
|
|
| Ylös |
|
 |
|
borri317
|
Viestin otsikko: Lähetetty: Su Heinä 30, 2006 5:45 pm |
|
Liittynyt: Ke Heinä 27, 2005 3:57 pm Viestit: 2121 Paikkakunta: Tikkakoski
|
|
Tommosia mtv kaupunkilaiset on.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Pokemon 3
|
Viestin otsikko: Lähetetty: Su Heinä 30, 2006 5:45 pm |
|
Liittynyt: Su Heinä 30, 2006 5:24 pm Viestit: 51 Paikkakunta: paarit ja yö kerhot
|
|
Viimeistään maanantaina on mode varmaan poistanut tuon rasistiketjun,
joten näette, että minä olin oikeassa.
Rasismi on poistettava! Yhdessä somalissa on enemmän miestä kuin teissä pikku rasisteissa yhteensä!!!
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Nikolazz
|
Viestin otsikko: Lähetetty: Su Heinä 30, 2006 5:49 pm |
|
|
|
Jos tarkkoja ollaan, niin moderaattorisetämmehän jo vastaavan aiheen kertalleen poistivat, mutta ilmeisesti sitten tajusivat Suuren porun(tm) jälkeen itsekin, että myös epäkorrekteista asioista on syytä voida puhua.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Pokemon 3
|
Viestin otsikko: Lähetetty: Su Heinä 30, 2006 5:52 pm |
|
|
|
epäkorrekti ..pikku rasistit kyllä osaa käyttää hienoja sanoja, mutta uskaltaako kukaan teistä oikeasti kohdata somaleita?
EI
|
|
| Ylös |
|
 |
|
borri317
|
Viestin otsikko: Lähetetty: Su Heinä 30, 2006 5:54 pm |
|
Liittynyt: Ke Heinä 27, 2005 3:57 pm Viestit: 2121 Paikkakunta: Tikkakoski
|
Pokemon 3 kirjoitti: epäkorrekti ..pikku rasistit kyllä osaa käyttää hienoja sanoja, mutta uskaltaako kukaan teistä oikeasti kohdata somaleita?
EI Mää ainaki uskalla. Oon kohdannu monta kertaa. Yks mun kaveri on somali. Rasismi ja järjelline ajattelu on eri asioita, mutta ei sulle.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Perkele
|
Viestin otsikko: Lähetetty: Su Heinä 30, 2006 5:59 pm |
|
|
|
RASISMIA!-varoituslamppu reagoi liian herkästi nykypäivänä.
Asioista pitää saada keskustella, vaikka se väliajoin saisikin tietyn ihmisryhmän näkymään huonossa valossa.
_________________ tiäremiäs: "Nainen voi ehkäistä itse raiskauksia, myöskin moni onneksi niin tekeekin. Ei kannata lähteä miesten matkaan, vaikka mustaihoisen sukuelimet ja muidenkin voivat tuntua eksoottisilta."
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Camocar
|
Viestin otsikko: Lähetetty: Su Heinä 30, 2006 6:05 pm |
|
Liittynyt: Ma Kesä 12, 2006 4:16 pm Viestit: 933 Paikkakunta: Vantaa/Korso
|
Pokemon 3 kirjoitti: epäkorrekti ..pikku rasistit kyllä osaa käyttää hienoja sanoja, mutta uskaltaako kukaan teistä oikeasti kohdata somaleita?
EI
Itsekkin tunne somaleita. Kotipaikkani takia joudun olemaan heidän kanssaan tekemisissä. Eikä siinä mitään, ovat erittäin kohteliaita ja mukavia. Tunnen kyllä sellaisiakin ketkä ryöstää ja raiskaa. Moni heistää istuukin tuomiotaan kiven sisällä. Rasismia pitää olla ja saa olla. On typerää seurata mediaa ja yleisiä keskusteluja siitä että rasismi sanasta on tullu tabu. Vähänkin eriävä mielipide niin olet uusnatsi/roturealisti.
Mihin tämä yhteiskunta on menossa jos en saa olla erimieltä mistään asiasta.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Pokemon 3
|
Viestin otsikko: Lähetetty: Su Heinä 30, 2006 6:09 pm |
|
|
|
Kyllähän te piilonatsit, kaappirasistit osaatte väännellä ja käännellä ja kiemurrella.
Tuo Perkelekin on sama kuin Liittynyt, oliko vielä joku joka ei sitä tiennyt?
Varmasti toi Tekojärkikin on Liittynyt
PÄÄ KALJUKSI JA LINNAAN JOKAINEN TEISTÄ
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Imagine
|
Viestin otsikko: Lähetetty: Su Heinä 30, 2006 6:13 pm |
|
|
T.Tekojärki kirjoitti: Onko Suomen pakolaispolitiikan arvostelu nykypäivänä automaattisesti rasistista?
Onko sinulla (pokemon) tarpeeksi älyllistä kapasiteettia vastata em. kysymykseen, vai pidätkö äärettömästi sanasta rasisti? Et taida edes tietää mitä se tarkoittaa.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
installer
|
Viestin otsikko: Lähetetty: Su Heinä 30, 2006 6:17 pm |
|
|
|
Itse olen rasisti.,mutta siitä huolimatta minulla on maahanmuuttajaystäviä niin mustia kuin valkoisiakin.Miten se on mahdollista?
_________________ Se piti sanoa että pidän hieman säälittävinä sellaisia henkilöitä jotka ovat niin köyhiä että joutuvat lainaamaan oman allekirjoituksensa muiden teksteistä.- CE-hyväksytty
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Pokemon 3
|
Viestin otsikko: Lähetetty: Su Heinä 30, 2006 6:19 pm |
|
|
Imagine kirjoitti: T.Tekojärki kirjoitti: Onko Suomen pakolaispolitiikan arvostelu nykypäivänä automaattisesti rasistista? Onko sinulla (pokemon) tarpeeksi älyllistä kapasiteettia vastata em. kysymykseen, vai pidätkö äärettömästi sanasta rasisti? Et taida edes tietää mitä se tarkoittaa.
No kyllähän se kevyesti aloittaa, manipuloiden ja johdatellen keskustelua varovasti kun on tullut jo monta kertaa bannatuksi(Liittynyt + muut nimim.)
muutaman sivun päästä teksti on luokkaa "JOKAINEN NEEKERI ELÄINTARHAAN HILLUMAAN JA HOLOTTAMAAN"
Ensin kokeillaan kepillä jäätä. Kyllähän nuo tietää. Läpinäkyvää.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Pokemon 3
|
Viestin otsikko: Lähetetty: Su Heinä 30, 2006 6:26 pm |
|
|
|
"Enhän minä mikään rasisti ole, mutta MUTIAISET KUULUU LINNAAN SSSSAATNAAA!!1!"
Noin minä näen koko kyseisen ketjun, niinku yhteenvetona. Tiivistelmänä.
Viimeksi muokannut Pokemon 3 päivämäärä Su Heinä 30, 2006 6:27 pm, muokattu yhteensä 1 kerran
|
|
| Ylös |
|
 |
|
installer
|
Viestin otsikko: Lähetetty: Su Heinä 30, 2006 6:26 pm |
|
|
|
Pokemon3 käytti sanaa "neekeri", mene suoraan vankilaan kulkematta lähtöruudun kautta.
_________________ Se piti sanoa että pidän hieman säälittävinä sellaisia henkilöitä jotka ovat niin köyhiä että joutuvat lainaamaan oman allekirjoituksensa muiden teksteistä.- CE-hyväksytty
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä Et voi vastata viestiketjuihin Et voi muokata omia viestejäsi Et voi poistaa omia viestejäsi
|
|
|