Teetkö työtä elääksesi vai elätkö työtä tehdäksesi? Visionääri 20XO-kilpailu koululaisille 7.10.2011–29.2.2012. Haasta itsesi ja osallistu! Tsekkaa video ja kilpailuohjeet.
|
|
KESKUSTELU
Tiede.fi-foorumin päävalikko. Keskustelua kaikille tieteestä kiinnostuneille. Edellyttää rekisteröitymistä.
Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut
| Kirjoittaja |
Viesti |
|
iileskotti
|
Viestin otsikko: Re: D-vitamiinipäiväkirja (testiketju) Lähetetty: Ma Marras 02, 2009 1:54 pm |
|
|
Lunz kirjoitti: iileskotti kirjoitti: Tätä on varmaan käsitelty näissä ketjuissa monesti, mutta kysyn silti. Mistä saisi helpoiten ja halvalla tilattua noita parempia pillereitä ilman luottokorttia? Käsittääkseni ne nauraa mut pihalle noista ameriikan putiikeista elektroonini kanssa. Olen tilannut useita kertoja moonesta eri nettiputiikista tavaraa electroneillani, iHerbistä noin 5 kertaa Sampon electronilla. Kokeile edes, se ei maksa mitään ja varmasti valittaa jossei raha kelpaa. Vaikka maksutavoissa ei olisikaan electronia valittavissa niin valitse "Visa", joudut syöttämään kortin numeron, takana magneettinauhan perässä olevan CVV-luvun sekä yleensä kortin voimassaoloajan, joka myös lukee kortissa. Kokeilin, ei pysty, ei kykene. Korttiani ei hyväksytä, olen alhaista paarialuokkaa. Voi ..ttu, ..kele ja ..tana! Toi life-extension on ihan helevatan kallis paikka tohon iHerbiin verrattuna, 60 kapselia maksaa enemmän yksinään kuin 120 kpl ameriikasta tilattuna lentopostimaksuineen kaikkineen. Aina ei voi voittaa, kun tulis joskus edes toiseks.
_________________ italialainen kyynistynyt varastomies
|
|
| Ylös |
|
 |
|
iileskotti
|
Viestin otsikko: Re: D-vitamiinipäiväkirja (testiketju) Lähetetty: Ma Marras 02, 2009 3:56 pm |
|
|
No niin, järjen jättiläinen taas vauhdissa. Eihän siinä perhanan kortilla ollut edes verkkomaksu-mahdollisuus päällä. Tällaista tällä kertaa internjetin ihmeellisessä maailmassa, tilanne korjattu ja tilaus tehty. Nyt aasihattu esiin ja nurkkaan häpeämään.
_________________ italialainen kyynistynyt varastomies
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Pertinax
|
Viestin otsikko: Re: D-vitamiinipäiväkirja (testiketju) Lähetetty: Ma Marras 02, 2009 9:22 pm |
|
|
|
| Ylös |
|
 |
|
feldegast
|
Viestin otsikko: Re: D-vitamiinipäiväkirja (testiketju) Lähetetty: Ti Marras 03, 2009 4:46 pm |
|
|
|
Maanantaina olis seittemältä kalsidolitestin verikoe sitten, sain sen nyt vihdoin tilattua. Tosin aika tarkalleen olen tuota 125 mikroa nyt 3kk ottanut. Mukava nähdä että missä päin mennään.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Lepakko
|
Viestin otsikko: Re: D-vitamiinipäiväkirja (testiketju) Lähetetty: Ti Marras 03, 2009 4:58 pm |
|
|
feldegast kirjoitti: Maanantaina olis seittemältä kalsidolitestin verikoe sitten, sain sen nyt vihdoin tilattua. Tosin aika tarkalleen olen tuota 125 mikroa nyt 3kk ottanut. Mukava nähdä että missä päin mennään. Onko kalliskin testi?
|
|
| Ylös |
|
 |
|
feldegast
|
Viestin otsikko: Re: D-vitamiinipäiväkirja (testiketju) Lähetetty: Ti Marras 03, 2009 5:09 pm |
|
|
|
kerron hinnan jahka saan laskun, toivottavasti ei tarvitse taloa alkaa kuitenkaan myymään.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
hdheymreyrer
|
Viestin otsikko: Re: D-vitamiinipäiväkirja (testiketju) Lähetetty: Ke Marras 04, 2009 9:24 am |
|
|
|
Noin puolitoista kuukautta d:tä takana, valmisteet vaihdelleet nyt: Bioteekin Teho 50-75µ/d joskus muita valmisteita 5µ-40µ Terveydentila: Melko terve. Joskus lihaskipuja ja päänsärkyä. Oli flussa ja silloin aloitin d:n. Parani alle viikossa. Sen jälkeen ei ole ollut flussia.
_________________ "Näyttää siltä, että menestyminen tieteissä ja taiteissa vaati ripauksen autismia." -Hans Asperger
|
|
| Ylös |
|
 |
|
hdheymreyrer
|
Viestin otsikko: Re: D-vitamiinipäiväkirja (testiketju) Lähetetty: Ke Marras 04, 2009 9:35 am |
|
|
|
Onko täällä ketään kuka olisi sairastunut flussan/possunuhan d(väh. 50mikroa) kuurin aikana?
_________________ "Näyttää siltä, että menestyminen tieteissä ja taiteissa vaati ripauksen autismia." -Hans Asperger
|
|
| Ylös |
|
 |
|
NGC 1634
|
Viestin otsikko: Re: D-vitamiinipäiväkirja (testiketju) Lähetetty: Ke Marras 04, 2009 10:12 am |
|
|
Lainaa: Onko täällä ketään kuka olisi sairastunut flussan/possunuhan d(väh. 50mikroa) kuurin aikana? Hep. Olen käyttänyt 50-100ug keväästä saakka, ja nyt päällä raju flunssa tai influenssa. Muutenkaan en ole mitään terveydellisiä vaikutuksia parempaan tai huonompaan tuon D:n syönnin aloittamisen jälkeen havainnut.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
feldegast
|
Viestin otsikko: Re: D-vitamiinipäiväkirja (testiketju) Lähetetty: Ke Marras 04, 2009 10:27 am |
|
|
NGC 1634 kirjoitti: Lainaa: Onko täällä ketään kuka olisi sairastunut flussan/possunuhan d(väh. 50mikroa) kuurin aikana? Hep. Olen käyttänyt 50-100ug keväästä saakka, ja nyt päällä raju flunssa tai influenssa. Muutenkaan en ole mitään terveydellisiä vaikutuksia parempaan tai huonompaan tuon D:n syönnin aloittamisen jälkeen havainnut. Sehän ei tuo itse syöty määrä välttämättä kerro mitään, kun kuten Neokin on selittänyt että eri ihmisten vasteet tuohon D-Vitamiiniin ovat erilaiset. Itselläkin on elopainoa 130kg ja rasvaa riittää niin tietääkseni tuo D ei nosta noita kalsidolitasoja minulla niin tehokkaasti. Itse kanssa syönyt 125 mikroa nyt 3kk ja olo on ainakin ollut mainio koko ajan ja unentarve on vähentynyt dramaattisesti. Kerran tuumasi flunssa pukata päälle, mutta heitin heti kun tuntui siltä niin 375 mikroa naamaan ja seuraavana päivänä se oli taas poissa.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Ding Ding
|
Viestin otsikko: Re: D-vitamiinipäiväkirja (testiketju) Lähetetty: Ke Marras 04, 2009 11:07 am |
|
Liittynyt: Ke Maalis 16, 2005 11:26 am Viestit: 8626 Paikkakunta: kahvikupin ääressä
|
NGC 1634 kirjoitti: Lainaa: Onko täällä ketään kuka olisi sairastunut flussan/possunuhan d(väh. 50mikroa) kuurin aikana? Hep. Olen käyttänyt 50-100ug keväästä saakka, ja nyt päällä raju flunssa tai influenssa. Muutenkaan en ole mitään terveydellisiä vaikutuksia parempaan tai huonompaan tuon D:n syönnin aloittamisen jälkeen havainnut. Luotettava tulos D-vitamiiniannosten ja sairastuvuuden suhteesta saadaan vain niistä, jotka ilmoittivat tässä ketjussa annoksensa ennen sairastumista. Vain siten nähdään, kuinka moni sairastuu ja kuinka moni ei. Itse en usko, että riittävä D-vitamiinin saanti suojaa kokonaan flunssilta tai edes influenssalta, mutta kiinnostavaa on se, kuinka paljon se suojaa verrattuna D-vitamiinin puutteessa eläviin, joita on kai ainakin 95% suomalaisista.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Juppejänis
|
Viestin otsikko: Re: D-vitamiinipäiväkirja (testiketju) Lähetetty: Ke Marras 04, 2009 2:36 pm |
|
|
Ding Ding kirjoitti: Luotettava tulos D-vitamiiniannosten ja sairastuvuuden suhteesta saadaan vain niistä, jotka ilmoittivat tässä ketjussa annoksensa ennen sairastumista. Vain siten nähdään, kuinka moni sairastuu ja kuinka moni ei.
Saako vielä ilmoittautua, kun ei minulla viimeiseen vuoteen ole ollut flunssaa? Elokuusta saakka olen syönyt D:tä 100 µg päivässä.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
EI TILKOO
|
Viestin otsikko: Re: D-vitamiinipäiväkirja (testiketju) Lähetetty: Ke Marras 04, 2009 6:06 pm |
|
|
Juppejänis kirjoitti: Ding Ding kirjoitti: Luotettava tulos D-vitamiiniannosten ja sairastuvuuden suhteesta saadaan vain niistä, jotka ilmoittivat tässä ketjussa annoksensa ennen sairastumista. Vain siten nähdään, kuinka moni sairastuu ja kuinka moni ei.
Saako vielä ilmoittautua, kun ei minulla viimeiseen vuoteen ole ollut flunssaa? Elokuusta saakka olen syönyt D:tä 100 µg päivässä. Jovain saa ilmoittautua. Sitävarten tämä ketju on. Mallia otta eka-sivulta hän.
_________________ Taas meni turha työ hukkaan.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Juppejänis
|
Viestin otsikko: Re: D-vitamiinipäiväkirja (testiketju) Lähetetty: Ke Marras 04, 2009 10:36 pm |
|
|
|
Juppejänis
Aloittanut nykyisellä annoksella: 1/8/2009 Merkki: Nowfoods/Carlson labs Annos: 100 µg/vrk Mies, 40+, 80 kg Terveydentila nyt: Terve
|
|
| Ylös |
|
 |
|
|
Viestin otsikko: Re: D-vitamiinipäiväkirja (testiketju) Lähetetty: Ke Marras 04, 2009 11:20 pm |
|
|
|
Syyskuussa tasot 59 ng/ml
Carlsson 50microg, Lisäravinteina yhteensä keskimäärin vähän alle 60microg. Sama annos huhtikuusta lähtien niinä päivinä milloin en ottanut noin 15 min aurinkoa päivällä.
Tarkoitus nostaa annosta talvella. Yritän pitää tasot useiden tutkijoitten suosittelemassa 40-60ng/ml.
Vuoteen ei mitään kuumetta aiheuttavaa flunssaa.
|
|
| Ylös |
|
 |