Tieteessä nyt

Teetkö työtä elääksesi vai elätkö työtä tehdäksesi?  
Visionääri 20XO-kilpailu koululaisille 7.10.2011–29.2.2012.
Haasta itsesi ja osallistu!
Tsekkaa
video ja kilpailuohjeet. 

KESKUSTELU

Tiede.fi-foorumin päävalikko. Keskustelua kaikille tieteestä kiinnostuneille. Edellyttää rekisteröitymistä.

Tänään on Ma Helmi 13, 2012 7:41 pm

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1115 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 75  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: D-vitamiinipäiväkirja (testiketju)
ViestiLähetetty: Ma Marras 02, 2009 1:54 pm 
Poissa

Lunz kirjoitti:
iileskotti kirjoitti:
Tätä on varmaan käsitelty näissä ketjuissa monesti, mutta kysyn silti. Mistä saisi helpoiten ja halvalla tilattua noita parempia pillereitä ilman luottokorttia? Käsittääkseni ne nauraa mut pihalle noista ameriikan putiikeista elektroonini kanssa.

Olen tilannut useita kertoja moonesta eri nettiputiikista tavaraa electroneillani, iHerbistä noin 5 kertaa Sampon electronilla. Kokeile edes, se ei maksa mitään ja varmasti valittaa jossei raha kelpaa. Vaikka maksutavoissa ei olisikaan electronia valittavissa niin valitse "Visa", joudut syöttämään kortin numeron, takana magneettinauhan perässä olevan CVV-luvun sekä yleensä kortin voimassaoloajan, joka myös lukee kortissa.

Kokeilin, ei pysty, ei kykene. Korttiani ei hyväksytä, olen alhaista paarialuokkaa. :(

Voi ..ttu, ..kele ja ..tana!

Toi life-extension on ihan helevatan kallis paikka tohon iHerbiin verrattuna, 60 kapselia maksaa enemmän yksinään kuin 120 kpl ameriikasta tilattuna lentopostimaksuineen kaikkineen.

Aina ei voi voittaa, kun tulis joskus edes toiseks.

Profiili  

ViestiLähetetty: Ma Marras 02, 2009 3:56 pm 
Poissa

No niin, järjen jättiläinen taas vauhdissa. Eihän siinä perhanan kortilla ollut edes verkkomaksu-mahdollisuus päällä. :roll: :oops:

Tällaista tällä kertaa internjetin ihmeellisessä maailmassa, tilanne korjattu ja tilaus tehty.

Nyt aasihattu esiin ja nurkkaan häpeämään.

Profiili  

ViestiLähetetty: Ma Marras 02, 2009 9:22 pm 
Poissa

o kirjoitti:
Akne lähti kaverilta 2 viikossa, kun tuuppasin hälle 2000iu pillerikuurin. 2 viikossa alkoi tulemaan takaisin kuurin jälkeen.

joku vanha tutkimus

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/article ... 95/?page=4

Profiili  

ViestiLähetetty: Ti Marras 03, 2009 4:46 pm 
Poissa

Maanantaina olis seittemältä kalsidolitestin verikoe sitten, sain sen nyt vihdoin tilattua. Tosin aika tarkalleen olen tuota 125 mikroa nyt 3kk ottanut. Mukava nähdä että missä päin mennään.

Profiili  

ViestiLähetetty: Ti Marras 03, 2009 4:58 pm 
Poissa

feldegast kirjoitti:
Maanantaina olis seittemältä kalsidolitestin verikoe sitten, sain sen nyt vihdoin tilattua. Tosin aika tarkalleen olen tuota 125 mikroa nyt 3kk ottanut. Mukava nähdä että missä päin mennään.

Onko kalliskin testi?

Profiili  

ViestiLähetetty: Ti Marras 03, 2009 5:09 pm 
Poissa

kerron hinnan jahka saan laskun, toivottavasti ei tarvitse taloa alkaa kuitenkaan myymään.

Profiili  

ViestiLähetetty: Ke Marras 04, 2009 9:24 am 
Poissa

Noin puolitoista kuukautta d:tä takana, valmisteet vaihdelleet nyt: Bioteekin Teho 50-75µ/d joskus muita valmisteita 5µ-40µ
Terveydentila: Melko terve. Joskus lihaskipuja ja päänsärkyä. Oli flussa ja silloin aloitin d:n. Parani alle viikossa. Sen jälkeen ei ole ollut flussia.

Profiili  

ViestiLähetetty: Ke Marras 04, 2009 9:35 am 
Poissa

Onko täällä ketään kuka olisi sairastunut flussan/possunuhan d(väh. 50mikroa) kuurin aikana?

Profiili  

ViestiLähetetty: Ke Marras 04, 2009 10:12 am 
Poissa

Lainaa:
Onko täällä ketään kuka olisi sairastunut flussan/possunuhan d(väh. 50mikroa) kuurin aikana?

Hep. Olen käyttänyt 50-100ug keväästä saakka, ja nyt päällä raju flunssa tai influenssa. Muutenkaan en ole mitään terveydellisiä vaikutuksia parempaan tai huonompaan tuon D:n syönnin aloittamisen jälkeen havainnut.

Profiili  

ViestiLähetetty: Ke Marras 04, 2009 10:27 am 
Poissa

NGC 1634 kirjoitti:
Lainaa:

Hep. Olen käyttänyt 50-100ug keväästä saakka, ja nyt päällä raju flunssa tai influenssa. Muutenkaan en ole mitään terveydellisiä vaikutuksia parempaan tai huonompaan tuon D:n syönnin aloittamisen jälkeen havainnut.

Sehän ei tuo itse syöty määrä välttämättä kerro mitään, kun kuten Neokin on selittänyt että eri ihmisten vasteet tuohon D-Vitamiiniin ovat erilaiset. Itselläkin on elopainoa 130kg ja rasvaa riittää niin tietääkseni tuo D ei nosta noita kalsidolitasoja minulla niin tehokkaasti. Itse kanssa syönyt 125 mikroa nyt 3kk ja olo on ainakin ollut mainio koko ajan ja unentarve on vähentynyt dramaattisesti. Kerran tuumasi flunssa pukata päälle, mutta heitin heti kun tuntui siltä niin 375 mikroa naamaan ja seuraavana päivänä se oli taas poissa.

Profiili  

ViestiLähetetty: Ke Marras 04, 2009 11:07 am 
Poissa

NGC 1634 kirjoitti:
Lainaa:

Luotettava tulos D-vitamiiniannosten ja sairastuvuuden suhteesta saadaan vain niistä, jotka ilmoittivat tässä ketjussa annoksensa ennen sairastumista. Vain siten nähdään, kuinka moni sairastuu ja kuinka moni ei.

Itse en usko, että riittävä D-vitamiinin saanti suojaa kokonaan flunssilta tai edes influenssalta, mutta kiinnostavaa on se, kuinka paljon se suojaa verrattuna D-vitamiinin puutteessa eläviin, joita on kai ainakin 95% suomalaisista.

Profiili  

ViestiLähetetty: Ke Marras 04, 2009 2:36 pm 
Poissa

Ding Ding kirjoitti:
Luotettava tulos D-vitamiiniannosten ja sairastuvuuden suhteesta saadaan vain niistä, jotka ilmoittivat tässä ketjussa annoksensa ennen sairastumista. Vain siten nähdään, kuinka moni sairastuu ja kuinka moni ei.

Saako vielä ilmoittautua, kun ei minulla viimeiseen vuoteen ole ollut flunssaa?

Elokuusta saakka olen syönyt D:tä 100 µg päivässä.

Profiili  

ViestiLähetetty: Ke Marras 04, 2009 6:06 pm 
Poissa

Juppejänis kirjoitti:
Ding Ding kirjoitti:

Saako vielä ilmoittautua, kun ei minulla viimeiseen vuoteen ole ollut flunssaa?

Elokuusta saakka olen syönyt D:tä 100 µg päivässä.

Jovain saa ilmoittautua. Sitävarten tämä ketju on. Mallia otta eka-sivulta hän.

Profiili  

ViestiLähetetty: Ke Marras 04, 2009 10:36 pm 
Poissa

Juppejänis

Aloittanut nykyisellä annoksella: 1/8/2009
Merkki: Nowfoods/Carlson labs
Annos: 100 µg/vrk
Mies, 40+, 80 kg
Terveydentila nyt: Terve

Profiili  

ViestiLähetetty: Ke Marras 04, 2009 11:20 pm 
Poissa

Syyskuussa tasot 59 ng/ml

Carlsson 50microg, Lisäravinteina yhteensä keskimäärin vähän alle 60microg. Sama annos huhtikuusta lähtien niinä päivinä milloin en ottanut noin 15 min aurinkoa päivällä.

Tarkoitus nostaa annosta talvella. Yritän pitää tasot useiden tutkijoitten suosittelemassa 40-60ng/ml.

Vuoteen ei mitään kuumetta aiheuttavaa flunssaa.

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1115 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 75  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]