Tieteessä nyt

Tiede-lehti jakoi 100 stipendiä lukiolaisille.

Onnittelut palkituille!

Lisää Tiedettä sähköisenä!

Tiede-lehden iPad-versio on ladattavissa ja ostettavissa irtonumeroina App Storessa.

KESKUSTELU

Tiede.fi-foorumin päävalikko. Keskustelua kaikille tieteestä kiinnostuneille. Edellyttää rekisteröitymistä.

Tänään on Su Touko 27, 2012 7:53 am

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 34 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Kavitaatio - rasvan poisto.
ViestiLähetetty: To Marras 03, 2011 7:20 pm 
Poissa

Veren trigylseridien viitearvomaksimi voi ylittyä väliaikaisesti (muutamiksi päiviksi) luultavasti monikymmen- ehkä jopa satakertaisesti ilman, että sillä on mitään vaikutuksia verisuoniin ja yleisterveyteen kokonaisuutta arvostellen. Edellyttäen, etteivät ne pääse kalkkeutumaan taikka tuki itsessään verisuonia, mutta kyseessä on pitkäaikaisempi prosessi.

Bushmaster kirjoitti:
Minä olen aina oikeassa ja silloin kun olen väärässä se johtuu siitä että joku muu on antanut minulle väärää informaatiota.

Profiili  

ViestiLähetetty: To Marras 03, 2011 8:46 pm 
Poissa

wertti kirjoitti:
Kuinka sinä laskit tuon 10g. Vaikea muuttaa mmol/l->g

Triglyseridi n. 1000g/mol eli mmol = n. 1 gramma.
2 x 1 x 5 litraa(veri) = 10g

Profiili  

ViestiLähetetty: Pe Tammi 13, 2012 6:51 pm 
Poissa

Hei,

Olen pohdiskellut rasvanpoistoa kauan aikaa ja liposaktiokin oli mielessä myös, kun vyötäröni oli 122cm. Päädyin lopulta kuitenkin kavitaatio menetelmään. Ensimmäinen kertani oli 10.1.2012 ja heti hoitoni jälkeen vatsanalueen vyötäröstäni lähti 2cm. Kolme päivää hoidon jälkeen minulta lähti lisää 4cm pois. Elikkä yhteensä 6cm. Oloni oli mahtava enkä kokenut sitä ollenkaa minään myrkytyksenä. Seuraavan kerran hoitoa saa tehdä vasta viikon päästä. Odotan innolla tuloksia. Paikkana oli Kauneushoitola Kosmo.

Profiili  

ViestiLähetetty: Pe Tammi 13, 2012 9:40 pm 
Poissa

h0x kirjoitti:
Rasva siirtyy vain paikasta toiseen? Koska eihän tuossa mitään kulutustakaan sille rasvalle ole - joten se siirtyy vain paikasta toiseen

Käytännössä vaikutus on sama kuin rasvaimulla. Kumpikaan ei ole mikään laihdutuskeino, vaan ajatuksena on muotoilu.

Laihduttamiessa ja lihomisessa kun on se juttu, että läski poistuu ja kertyy tasaisesti kaikkialta. Ainoastaan rasvaimulla tai kavitaatiolla voi suoraan vaikuttaa sen jakautumiseen. Jotkut ei tykkää kaksoisleuastaan, toiset ei jenkkakahvoistaan, ja joskus ahkerankin laihdutuksen jälkeen ne jäävät löllymään. Kavitaatiolla tai rasvaimulla voidaan poistaa läskiä ns. vääristä paikoista.

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 34 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]