Tiede-lehti jakoi 100 stipendiä lukiolaisille.
Onnittelut palkituille!
Lisää Tiedettä sähköisenä!
Tiede-lehden iPad-versio on ladattavissa ja ostettavissa irtonumeroina App Storessa.
|
|
KESKUSTELU
Tiede.fi-foorumin päävalikko. Keskustelua kaikille tieteestä kiinnostuneille. Edellyttää rekisteröitymistä.
Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut
| Kirjoittaja |
Viesti |
|
risat
|
Viestin otsikko: Lähetetty: Pe Helmi 23, 2007 10:40 am |
|
|
|
KAit pitäis, vaan e käytä. Suosittelen muillekin
_________________ Maapallo on kallellaan vasemmalle
-nobel-Savor, aineen luonne 2007
|
|
| Ylös |
|
 |
|
pointless
|
Viestin otsikko: Lähetetty: Pe Helmi 23, 2007 10:57 am |
|
|
|
Sertraliinia paniikkioireisiin. On auttanut ja oireet on lähes kokonaan poissa. Paniikkioireet alkoivat lukiossa ---> en päässyt siihen lukioon mihin olisin halunnut. Olen huono solmimaan uusia kontakteja ja olen/olin varsin ujo. Aloin lintsata ja podin siitä helvetin huonoa omaatuntoa ja kaikenlisäksi vanhemmat painostivat. Sain ensin Cipralexia mutta ne vain pahensivat tilannetta. Jätin lukion kesken ja menin vuodeksi töihin. Lääkäri määräsi diapameja otettavaksi tarpeen mukaan. Ne auttoivat, mutta aloin käyttämään niitä silloin tällöin väärin joka johti taas huonoon omaantuntoon ja jäin niihin henkisesti koukkuun. Enää en ota niitäkään vaikka joskus tekisi mieli.
Lääkkeet eivät kuitenkaan ole mitään onnellisuuspillereitä. Uskoisin päässeeni paniikkioireista osaksi lääkkeiden avulla mutta suurimmaksi osaksi siksi että olen uskaltanut mennä uusiin sosiaalisiintilanteisiin sekä paikkoihin jotka aiheuttivat paniikkia (bussit ja torit).
Sellaiset lääkkeet joista menee pää sekaisin eivät oikein sovi minulle. Jos jokin ottaa päähän tai harmittaa käytän helposti lääkkeitä väärin. Sain selkäkipuhin Panacodia ja Sirdaludeja joita otin yli määräyksen alkoholin kanssa. Lääkkeet loppuivat nopeasti kesken enkä kehdannut enää hakea lääkäriltä lisää joten sain kärsiä järkyttävistä kivuista kuukausia lääkiten itseäni alkoholilla ja kannabiksella.
Käyttäkää lääkeitä lääkärin ohjeen mukaan.
_________________ Marraskuun lauluja...
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Paul M
|
Viestin otsikko: Lähetetty: Pe Helmi 23, 2007 7:59 pm |
|
|
|
Jumankauta Pointless. Olet melko hyvässä kunnossa, jos tuon kuurin olet kestänyt. Ja ilmeisesti olet, jos et kirjoittele tuonpuoleisesta. Meikä varoo ottamasta kaljaa jo on punaviiniä pohjana.
_________________ edit: käännetty ¿ oikein päin ------------------------------------- Hiilinieluexpertti
|
|
| Ylös |
|
 |
|
pointless
|
Viestin otsikko: Lähetetty: Pe Helmi 23, 2007 8:57 pm |
|
|
Henki pihisee ja tulevaisuus näyttää valoistalta 
_________________ Marraskuun lauluja...
|
|
| Ylös |
|
 |
|
risat
|
Viestin otsikko: Lähetetty: Pe Helmi 23, 2007 9:24 pm |
|
|
pointless kirjoitti: Henki pihisee ja tulevaisuus näyttää valoistalta 
Sähän oot paremmassa kunnossa kuin keskiverto suomalainen pitkä-aikaistyötön. Jatkahan opintoja kun fiilis on kohdallaan. Ei kun etiä päin
_________________ Maapallo on kallellaan vasemmalle
-nobel-Savor, aineen luonne 2007
|
|
| Ylös |
|
 |
|
HHu
|
Viestin otsikko: Lähetetty: Pe Helmi 23, 2007 9:32 pm |
|
Liittynyt: To Helmi 22, 2007 9:52 pm Viestit: 211 Paikkakunta: Suo siellä, vetelä täällä
|
|
Efexoria masennukseen, Deprakinea ja Lamictalia manian ehkäisyyn, Zopinoxia nukkumiseen ja Temestaa Ahdistukseen.
|
|
| Ylös |
|
 |