Tiede-lehti jakoi 100 stipendiä lukiolaisille.
Onnittelut palkituille!
Lisää Tiedettä sähköisenä!
Tiede-lehden iPad-versio on ladattavissa ja ostettavissa irtonumeroina App Storessa.
|
|
KESKUSTELU
Tiede.fi-foorumin päävalikko. Keskustelua kaikille tieteestä kiinnostuneille. Edellyttää rekisteröitymistä.
Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut
| Kirjoittaja |
Viesti |
|
tiäremiäs
|
Viestin otsikko: Miten saa 10 kg laihdutettua Lähetetty: Ma Marras 14, 2011 12:53 am |
|
|
|
jos laihdutan 10 kiloa, niin kannattaa syödä vähempi.
Ei hampaatkaan kulu turhaa.
Juon vaan vettä ja vissyä, ei hampaat kulu kolajuomasta. Olut ja kahvi ei kuluta hampaita niitä voi juoda jatkossakin.
Kiille syöpynyt etuhampaista kun ihan reunasta kiiluu valo läpi kun työntää suuhun taskulampun.
_________________ http://twitter.com/aimo666
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Bushmaster
|
Viestin otsikko: Re: Miten saa 10 kg laihdutettua Lähetetty: Ma Marras 14, 2011 1:03 am |
|
Liittynyt: To Joulu 13, 2007 9:37 pm Viestit: 2783 Paikkakunta: Internets
|
|
Kaloreita vähemmän kuin kulutat.
_________________ SCINET - SCIENTIA EST POTENTIA
Bushmaster kirjoitti: Minä olen aina oikeassa ja silloin kun olen väärässä se johtuu siitä että joku muu on antanut minulle väärää informaatiota.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Electric shadow
|
Viestin otsikko: Re: Miten saa 10 kg laihdutettua Lähetetty: Ma Marras 14, 2011 1:11 am |
|
|
|
Taskulamppu saattaa kuluttaa hampaita.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
49
|
Viestin otsikko: Re: Miten saa 10 kg laihdutettua Lähetetty: Ma Marras 14, 2011 1:59 am |
|
Liittynyt: Ke Maalis 16, 2005 2:25 pm Viestit: 744 Paikkakunta: Helsinki
|
Minkäs ikäinen olet, tiäremiäs? Mie nykyään 57, pudotin 100 kilosta kolmessa kuukaudessa kymmenen vuotta sitten 72 een jossa se on pysynyt. Iman karppausta tms. vain syömällä vähemmän ja liikkumalla enemmän. Ei mitään dieettiä. Kaikki menee mikä maistuu. Olutkin. Viskistä puhumattakaan  ja se on syy miksi osallistun tähän. Hyv yötä! 49P.S. rippikoulupuku sopi viikonloppuna, oli tosin ns. vanhanaikainen kummilapsen synttäreillä, taidanpa panna museoon.
_________________ Quam bene vivas, refert, non quam diu.
Viimeksi muokannut 49 päivämäärä Ma Marras 14, 2011 2:06 am, muokattu yhteensä 2 kertaa
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Japetus
|
Viestin otsikko: Re: Miten saa 10 kg laihdutettua Lähetetty: Ma Marras 14, 2011 2:03 am |
|
|
Electric shadow kirjoitti: Taskulamppu saattaa kuluttaa hampaita. Huomattavasti vähemmän, jos sen syö ilman paristoja.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
tiäremiäs
|
Viestin otsikko: Re: Miten saa 10 kg laihdutettua Lähetetty: Ma Marras 14, 2011 4:49 pm |
|
|
|
26 vee olen kesällä pääsin lihoon, pitäis päästä johonkin 73 kiloon. painan varmaan 80.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Sepi
|
Viestin otsikko: Re: Miten saa 10 kg laihdutettua Lähetetty: Ma Marras 14, 2011 5:09 pm |
|
|
tiäremiäs kirjoitti: Kiille syöpynyt etuhampaista kun ihan reunasta kiiluu valo läpi kun työntää suuhun taskulampun. Eiköhän luu ole läpinäkymätöntä ja kiille läpinäkyvää?
|
|
| Ylös |
|
 |
|
tiäremiäs
|
Viestin otsikko: Re: Miten saa 10 kg laihdutettua Lähetetty: Ma Marras 14, 2011 5:12 pm |
|
|
Sepi kirjoitti: tiäremiäs kirjoitti: Kiille syöpynyt etuhampaista kun ihan reunasta kiiluu valo läpi kun työntää suuhun taskulampun. Eiköhän luu ole läpinäkymätöntä ja kiille läpinäkyvää? luu on kiilteen alla, en tiedä onko ihan hampaan järjessä luuta ollenkaan.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Marssilainen
|
Viestin otsikko: Re: Miten saa 10 kg laihdutettua Lähetetty: Ma Marras 14, 2011 5:13 pm |
|
|
|
Ihmisen paino on aikuisena vakio. Sitten vasta paino vähenee, kun on henki poies ja muumioksi kuihdutaan. Housut ja vyö on tehty materiaalista, josta haihtuu flogistonia ja ne pienenevät hämäävästi.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Bushmaster
|
Viestin otsikko: Re: Miten saa 10 kg laihdutettua Lähetetty: Ma Marras 14, 2011 5:17 pm |
|
|
|
Eikä ole. Paino koostuu tekijöistä jotka eivät juurikaan muutu kasvun päätyttyä kuten sisäelimet sekä luut, ja muuttuvista tekijöistä, kuten lihakset, rasvan osuus sekä nesteen osuus. Mikään näistä arvoista ei voi kuitenkaan koskaan olla 0, koska silloin henkilö kuolisi, pois lukien rasvakerros, joka voi eräissä erittäin harvinaisissa syndroomissa olla 0, mutta henkilön elossa pysyminen edellyttää, että henkilö syö jatkuvasti kuin hevonen. Vastikään briteissä oli tällainen keissi dokumenttina.
Hampaiden ja luunkin läpi kuultaa kyllä valo, jos se on tarpeeksi ohutta. Se että hampaiden läpi kuultaa valo, ei tarkoita, että hampaat olisivat syöpyneet piloille.
Bushmaster kirjoitti: Minä olen aina oikeassa ja silloin kun olen väärässä se johtuu siitä että joku muu on antanut minulle väärää informaatiota.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Barbaari
|
Viestin otsikko: Re: Miten saa 10 kg laihdutettua Lähetetty: Ma Marras 14, 2011 5:20 pm |
|
|
|
Vaihda ruokajuoma vedeksi. Vältä kaljan juomista. Mieti mitä syöt, seuraa ruuan kaloreita ja syö pikkasen vähemmän. Pitää myös kuluttaa energiaa liikkumalla
_________________ Love is a Discovery.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Denzil Dexter
|
Viestin otsikko: Re: Miten saa 10 kg laihdutettua Lähetetty: Ma Marras 14, 2011 5:26 pm |
|
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Bushmaster
|
Viestin otsikko: Re: Miten saa 10 kg laihdutettua Lähetetty: Ma Marras 14, 2011 5:27 pm |
|
|
|
Kalorit kannattaa ihan oikeasti laskea. Ota esimerkiksi sapuskaa, mittaa sen paino, etsi vertailutuotteet fineli.fi:stä ja kirjaa ne exelillä taulukoksi. Mulla on laskentataulukko-ohjelma exeliin valmiina, johon täytyy syöttää vain ruoka-aineen laatu, määrä sekä makroaineet, ja se laskee kaiken kaloreista lähtien valmiiksi ja kertoo, paljonko on vielä jäljellä.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Bluezone.fi
|
Viestin otsikko: Re: Miten saa 10 kg laihdutettua Lähetetty: Ma Marras 14, 2011 5:35 pm |
|
|
Bushmaster kirjoitti: Kalorit kannattaa ihan oikeasti laskea. Ota esimerkiksi sapuskaa, mittaa sen paino, etsi vertailutuotteet fineli.fi:stä ja kirjaa ne exelillä taulukoksi. Mulla on laskentataulukko-ohjelma exeliin valmiina, johon täytyy syöttää vain ruoka-aineen laatu, määrä sekä makroaineet, ja se laskee kaiken kaloreista lähtien valmiiksi ja kertoo, paljonko on vielä jäljellä. http://cronometer.com/Toi on parempi.
_________________ www.puhdasruoka.fi uusi ravinto- ja terveysfoorumi
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Carloz
|
Viestin otsikko: Re: Miten saa 10 kg laihdutettua Lähetetty: Ma Marras 14, 2011 7:05 pm |
|
|
|
jätä renaultti kotiin niin laihdut kävelet matkat simppeliä.
_________________ - Totuuden kuuleminen kirpaisee.
|
|
| Ylös |
|
 |