Tiede-lehti jakoi 100 stipendiä lukiolaisille.
Onnittelut palkituille!
Lisää Tiedettä sähköisenä!
Tiede-lehden iPad-versio on ladattavissa ja ostettavissa irtonumeroina App Storessa.
|
|
KESKUSTELU
Tiede.fi-foorumin päävalikko. Keskustelua kaikille tieteestä kiinnostuneille. Edellyttää rekisteröitymistä.
Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut
| Kirjoittaja |
Viesti |
|
Vatkain
|
Viestin otsikko: Re: Sertralin/Citalopram Lähetetty: Ke Marras 02, 2011 8:41 pm |
|
Liittynyt: Ti Maalis 04, 2008 8:34 am Viestit: 13730 Paikkakunta: Oulu
|
|
Mulla on iskemätön paketti Citalopramia jos jotakuta kiinnostaa.
_________________ Hämmentää.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Peksu
|
Viestin otsikko: Re: Sertralin/Citalopram Lähetetty: Ke Marras 02, 2011 9:04 pm |
|
Liittynyt: Su Helmi 19, 2006 1:38 pm Viestit: 1975 Paikkakunta: Maailman reunalla
|
Kummastakin kokemuksia. Ei niillä kauheasti eroa ole. Itselle sopi sertraliini hieman paremmin, tiedä sitten miksi. Enemmän vaikuttaa se minkä firman nappeja ovat, osa on mahalle rankempia ja itsellä ainakin osasta tuli kammottavia mahakipuja. Osasyynä olivat minulla ruoansulatuselimistön verenvuotoon ja lopulla aikamoiseen aneurysmaan ja melkein hengenmenoon eli kannattaa vähän kuunnella myös miltä sisuskaluissa tuntuu.  Lopettaessa muutaman vuoden käytön tuli aika mielenkiintoinen "krapula". Vähän samanlaisia oireita kuin aloittaessakin. Muutaman päivän oli aikamoinnen disko käynnissä kun ympärillä välkkyi ja välähteli. Kaikenmoisia hassuja valoja ja välähdyksi sekä ääniaistimuksia. 
_________________ Member of Jeesus-Jugend since 1976 AD
|
|
| Ylös |
|
 |
|
sikakoira
|
Viestin otsikko: Re: Sertralin/Citalopram Lähetetty: To Marras 03, 2011 3:42 pm |
|
|
Peksu kirjoitti: Enemmän vaikuttaa se minkä firman nappeja ovat, osa on mahalle rankempia ja itsellä ainakin osasta tuli kammottavia mahakipuja.
Orionin kestitsemä taitaa toi mun lekuri olla. Viime päivät tullu juostua tupakilla melko tiuhaan, liittyyköhän lääkkeeseen jollain tapaa? 
_________________ Henkilöautot kulkevat bensiinillä - Talot lämmitetään öljyllä.
Sauna lämmitetään puilla - Sähköllä valaistaan.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
sikakoira
|
Viestin otsikko: Re: Sertralin/Citalopram Lähetetty: Pe Marras 11, 2011 8:15 pm |
|
|
UUYEAH. Ihan samat alkuviikkojen "oireet" ku citalopramilla. Emäntä saa 3-6 kertaa, ennenku iteltä tulee. Tod. näk. häviää parin viikon kuluessa, mitenköhän sais pysyväis "oireeks"? 
_________________ Henkilöautot kulkevat bensiinillä - Talot lämmitetään öljyllä.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
sikakoira
|
Viestin otsikko: Re: Sertralin/Citalopram Lähetetty: Pe Marras 11, 2011 8:32 pm |
|
|
|
Tarkennettakoon, että vitutusmasennukset ei oo hävinny mihinkää,eikä kai tässä vaiheessa ois pitänytkään.Seurataan tilannetta.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
sikakoira
|
Viestin otsikko: Re: Sertralin/Citalopram Lähetetty: Pe Marras 18, 2011 4:05 am |
|
|
|
No ,oishan se liikaa Tiedepalstaltalta vaadittu, jos joku lekuriki ois linjoilla.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
sikakoira
|
Viestin otsikko: Re: Sertralin/Citalopram Lähetetty: Pe Marras 18, 2011 4:09 am |
|
|
Vatkain kirjoitti: Mulla on iskemätön paketti Citalopramia jos jotakuta kiinnostaa. Kympin pameja jos löytyyy, ni ne ois tarpeen.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Vatkain
|
Viestin otsikko: Re: Sertralin/Citalopram Lähetetty: Ti Marras 22, 2011 10:13 pm |
|
Liittynyt: Ti Maalis 04, 2008 8:34 am Viestit: 13730 Paikkakunta: Oulu
|
sikakoira kirjoitti: Vatkain kirjoitti: Mulla on iskemätön paketti Citalopramia jos jotakuta kiinnostaa. Kympin pameja jos löytyyy, ni ne ois tarpeen. Hae lääkäriltäsi. Niin minä teen. Siis omalta lääkäriltäni.
_________________ Hämmentää.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Shoya
|
Viestin otsikko: Re: Sertralin/Citalopram Lähetetty: Ti Joulu 20, 2011 8:48 pm |
|
|
|
Olen nyt kolmatta kertaa kyseisellä lääkityksellä, koska olen tyhmyyttäni mennyt lopettamaan lääkityksen aina omin päin. Syön siis Citalopram Ratiopharm-lääkettä ja eniten ärsyttää lääkkeessä, se että tuntuu, että se "tappaisi" minussa melkein kaiken luovuuden ja seksuaaliset haluni ovat ties missä...
Lääke toimii siinä määrin, että se on vienyt pois tunteiden molemmat ääripäät: vitutuksen, ahdistuksen, masennuksen ja myös toisaalta jonkunlaisen ylitsepursuavan "maailma on ihana paikka ja kykenen ihan mihin vaan"-olot.
Olo tuntuu todella tönköltä, mistä en pidä yhtään. Mutta toisaalta, jos lopettaisin käytön, niin ahdistus- ja masennustilat palaisivat.
Syön siis 40mg/pvä.
|
|
| Ylös |
|
 |