Abdul Az kirjoitti:
Rascal88 kirjoitti:
Jos, alkoholia kutsuttaisiin yleisesti huumeeksi(jota se on) , niin MIKSI SE EI OLE PORTTIHUUME?
Hyvä kysymys! Tämä johtuu siitä että alkoholin käyttäjä pysyy alkoholissa useimmiten loppuikänsä, toisin kuin
kannabiksen käyttäjät, JOTKA HUOMATTAVAN USEIN SIIRTYVÄT KOVEMPIIN HUUMEISIIN, KUTEN HEROIINIIN!
Siirtyminen kannabiksesta kovempiin huumeisiin on monin kymmenkertainen verrattuna alkoholiin. Olen pahoillani, mutta haluaisin todella tietää, mistä tuo sinun vakumuksesi, on peräisin? Itse olen aina yhdistänyt kolme asiaa toisiinsa: pakollisen väitteen, jonka mukaan roudut ovat äärimmäisen erilaisia eli rotuopin. Sen kaltaisen uskonnon, että se sekoittaa pään ja saa tekemään pahaa 'uskonnon' nimissä. Sokean luottamuksen esm. kannabiksen pahuuteen(tai sokean luottamuksen, jonka mukaan homo sapiens sapiensin älykkyyden lisääntyminen johtuu massiivisesta lihan kulutuksesta. Tietysi muitakin syitä. Onneksi tuo rotuopin kertaaminen on jäänyt vähemmälle, mutta tuntuu että juuri tietyn tyyppiset ihmiset kannattaa tälläistä sokeaa 'uskoa'.
Lainaa:
Kristinuskolla on sisäänrakennettu puolustusjärjestelmä; mikä tahansa joka
kyseenalaistaa jonkun uskomuksen, kuinka looginen väite tahansa, on Saatanan
työtä siitä yksinkertaisesta syystä että se saa sinut kyseenalaistamaan uskosi.
- Bill Hicks
[/quote]