Cosmic-Fairy kirjoitti:
Abdul Az kirjoitti:
Ja kukaan ei ole vielä kertonut mihin uusia laillisia huumeita oikein tarvitaan.
No mitenkäs olisi vaikka se että laillistamisen myötä "rikollisuus" vähenisi huomattavasti.
Abdul Az kirjoitti:
Linnaan/pakkohoitoon teidät narkkarit tulisi sijoittaa.
Joo. Tosi realistista. Linnaan/pakkohoitoon vaan kaikki. Tämä on omiaan lisäämään yhteisymmärrystä ja tuleekin halvemmaksikin kuin pitää ihmiset töissään.
Cosmic-Fairy kirjoitti:
Lisäksi valtavan monen ihmisen ei enää tarvitsisi tuntea itseään kuuluvaksi yhteiskunnan ulkopuolelle valittuaan vaarattomamman päihteen tässä juoppojen luvatussa valtakunnassa.
Abdul Az kirjoitti:
On hyvä että yhteyskunnan pohjasakka tuntee itsensä ulkopuoliseksi ja toisinpäin. Tuo vaarattomuus väite on jo moneen kertaan osoitettu täydeksi skeidaksi.
Näinhän se on. Kaikki alkoholiakin nauttineet ovat pohjasakkaa. Heidän ei tulisi olla yhteiskunnan kanssa missään tekemisissä.
Cosmic-Fairy kirjoitti:
Lisäksi masennuslääkkeitä tarvittaisiin vähemmän (sekoittavat enemmän aivokemiaa kuin hamppu).
Abdul Az kirjoitti:
Joopa joo oskotko sinä tosissasi tuohon? Hasiksesta ei ole masennuslääkkeeksi( kuten ei alkoholistakaan) THC lisää/pahentaa masennusta.
Poltan itse vain kukintoa tai lehtiä. En hasista. Alkoholi onkin depressantti joten siitä ei masennuksen hoidossa paljon apua ole. Ja uskon ihan aikuisten oikeasti että hampulla olisi paljon tarjottavaa ihmisten masennustilanteeseen. Minulla on paljon empiiristä kokemusta ja olen lisäksi tutustunut asiaan kirjallisuuden sekä erilaisten julkaisujen muodossa. Sairaanhoitajana tämä on minulle hyvinkin tuttu ja läheinen aihe.
Cosmic-Fairy kirjoitti:
Poliisin resurssit riittäisivät paremmin oikeitten rikosten selvittämiseen.
Ja kaikilla olisi muutenkin leppoisampi meininki

Poliiseja tarvitaankin lisää ja paljon. Etenkin huumepoliiseja!
Abdul Az kirjoitti:
Tietenkin tulee kalliiksi rahdata kaikki saastaiset huumeiden käyttäjät kuritushuoneelle, mutta paljon halvemmaksi kuin että heidän annetaan vapaasti ryöstellä ja puukotella normaaleja Herraa pelkääviä kunnon kansalaisia!
En edes tiedä miksi vaivaudun vastaamaan mitään kaltaisellesi ihmiselle. Jos oikeasti olet tätä mieltä niin toivon että opit vielä joskus suvaitsemaan kanssaihmisiäsi. Jos taas trollaat ja esität täällä jotain roolia niin lopeta se ihmeessä sillä se ei auta kenenkään asiaa vaan saa aikaan vain häiriötä.