Tiede-lehti jakoi 100 stipendiä lukiolaisille.
Onnittelut palkituille!
Lisää Tiedettä sähköisenä!
Tiede-lehden iPad-versio on ladattavissa ja ostettavissa irtonumeroina App Storessa.
|
|
KESKUSTELU
Tiede.fi-foorumin päävalikko. Keskustelua kaikille tieteestä kiinnostuneille. Edellyttää rekisteröitymistä.
Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut
| Kirjoittaja |
Viesti |
|
Moses Leone
|
Viestin otsikko: Re: Jalasta löytyi metallinpala Lähetetty: Ma Marras 14, 2011 7:42 pm |
|
|
Carloz kirjoitti: Ei lääkärisi sattumoisin ollut tämän näköinen?  Toden näköisesti enemmän tämän näköinen:  Tuo sinun kuvasi henkilö näyttäisi enemmän poliisilta.
_________________ En ole maahanmuuttomyönteinen, olen idioottikriittinen.
Huolestuttaako? Ei kannata huolestua. Sitten vasta kannattaa huolestua, jos kannettu vesi kaivossa pysyy ja vielä lisääntyy, vaikka sangon pohjassa on reikä.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Carloz
|
Viestin otsikko: Re: Jalasta löytyi metallinpala Lähetetty: Ma Marras 14, 2011 8:05 pm |
|
|
Moses Leone kirjoitti: Carloz kirjoitti: Ei lääkärisi sattumoisin ollut tämän näköinen?  Toden näköisesti enemmän tämän näköinen:  Tuo sinun kuvasi henkilö näyttäisi enemmän poliisilta. Oikea lääkäri ei by the way säilyttele stetareitaan tuolla tavalla eli onko kyseessä nyt uusi valelääkäriepäily?
_________________ - Totuuden kuuleminen kirpaisee.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Electric shadow
|
Viestin otsikko: Re: Jalasta löytyi metallinpala Lähetetty: Ma Marras 14, 2011 8:08 pm |
|
|
Moses Leone kirjoitti: Carloz kirjoitti: Ei lääkärisi sattumoisin ollut tämän näköinen?  Toden näköisesti enemmän tämän näköinen:  Tuo sinun kuvasi henkilö näyttäisi enemmän poliisilta. Olisiko kyseessä tulkintavirhe? Toinen on lukutaitoisille merkattu ja toinenkin näyttää poliisilta, mutta voi se toisaalta rosvokin olla?
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Carloz
|
Viestin otsikko: Re: Jalasta löytyi metallinpala Lähetetty: Ma Marras 14, 2011 8:13 pm |
|
|
|
Kukaan kuvien henkilöistä ei liene lääkäri.
_________________ - Totuuden kuuleminen kirpaisee.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Electric shadow
|
Viestin otsikko: Re: Jalasta löytyi metallinpala Lähetetty: Ma Marras 14, 2011 8:19 pm |
|
|
Carloz kirjoitti: Kukaan kuvien henkilöistä ei liene lääkäri. Tämä lienee totta.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
taucalm
|
Viestin otsikko: Re: Jalasta löytyi metallinpala Lähetetty: Ma Marras 14, 2011 9:27 pm |
|
Liittynyt: To Syys 03, 2009 7:58 pm Viestit: 4015 Paikkakunta: mother earth
|
|
olet joskus joutunut sairaalaan ja sinuun on asennettu seurantaan ja valvomiseen tarkoitettu RFID-siru.
_________________ "Everything is backwards; everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information and religions destroy spirituality."
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Saw
|
Viestin otsikko: Re: Jalasta löytyi metallinpala Lähetetty: Ti Marras 15, 2011 3:17 am |
|
|
|
Muhun ilmestyi parikymppisenä leikkausarpia. Mä tai mun perhe ei ole tietoinen ko. operaatiosta. Arvet on sen kokoisia, että mun järjellä ajatellen niiden paraneminen kestäisi viikkoja. Omaan ajantajuuni ei kuulu moista bläkouttia. Eli arvet on ilmestyneet ja parantuneet tyhjästä. Veikkaan UFO-sieppausta, sillä pelkään vaatekaappiani *. Mä en ole läski, painoindeksi on 24. Eivät ole raskausarven kaltaisia läskimiehen kasvuhaavoja. Vaan sellaisia samantyylisiä kuin mitä jää keisarinleikkauksesta naiselle.
Ei muuten oo mulla pokkaa alkaa selvittämään, mitä elimiä multa puuttuu tai mitä tuolla mun sisällä oikeesti on. Tieto lisäisi tuskaa.
Kun ihmiset kysyy arvista, mistä ne on tulleet, vastaan vaan että "näkisittepä miten kävi sille tappelut aloittajalle..."
*. oon lukenut joskus jossain, että merkki UFO-sieppaukseen joutumisesta on se, että pelkää vaatekaappia - ja pelkää nukkua vatsallaan, perse pystyssä.
_________________ Jo pukkas glaiduu aikaa, on kesis viimeinkin. Ja minne vaan kun tsiigaa, nii hittaa blumsterin.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Kanga
|
Viestin otsikko: Re: Jalasta löytyi metallinpala Lähetetty: Ti Marras 15, 2011 8:31 am |
|
|
|
Kyllähän tuo johonkin lapsuuden jo unohtuneeseen tapahtumaan viittaa.
On minullakin sorminivelessä palanen lyijykynän 'lyijyä', mutta minä sentään muistan miten se sinne joutui.
_________________ Festina lente
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Tyräpoika
|
Viestin otsikko: Re: Jalasta löytyi metallinpala Lähetetty: Ti Marras 15, 2011 8:48 am |
|
Liittynyt: Ke Heinä 13, 2005 2:16 am Viestit: 874 Paikkakunta: Kyyppiö
|
|
| Ylös |
|
 |
|
EV+
|
Viestin otsikko: Re: Jalasta löytyi metallinpala Lähetetty: Su Joulu 04, 2011 4:48 pm |
|
|
|
Sinut on sirutettu jossain vaiheessa elämää. Toinen vaihtoehto on, että olet menettänyt järkesi eikä mitään lääkärikäyntiä tai metallinpalaa ole olemassakaan.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Ajear
|
Viestin otsikko: Re: Jalasta löytyi metallinpala Lähetetty: Su Joulu 04, 2011 5:20 pm |
|
|
|
Punasolusi ovat rakentaneet monoliitin jalkaasi palvoakseen kehossaan vaikuttavaa jumalaolentoa.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Denzil Dexter
|
Viestin otsikko: Re: Jalasta löytyi metallinpala Lähetetty: Ma Joulu 05, 2011 4:05 pm |
|
|
|
Jos epäilee kehossaa olevan raudankappaleita, on magneettikuvaus röntgeniäkin tehokkaampi menetelmä havaita asia. Ei tarvitse mennä kuin putken lähelle, niin johan alkaa tapahtua...
_________________ Perusteluja ei saa kirjoittaa, mutta ne saa lukea http://www.pakkoruotsi.net/rkp.shtml
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Heksu
|
Viestin otsikko: Re: Jalasta löytyi metallinpala Lähetetty: Ma Joulu 05, 2011 4:24 pm |
|
Liittynyt: Ke Maalis 16, 2005 12:56 pm Viestit: 3906 Paikkakunta: Lahti
|
Ajear kirjoitti: Punasolusi ovat rakentaneet monoliitin jalkaasi palvoakseen kehossaan vaikuttavaa jumalaolentoa. Jos haluaa kuulla mitä mainitulla jumalolennolla on sanottavaa, pitää vain löytää monoliitin monoliitin kuulokkeita varten (kyseessä on vähän vanhempaa tekniikkaa).
|
|
| Ylös |
|
 |