Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut
| Kirjoittaja |
Viesti |
|
Shriek
|
Viestin otsikko: Re: Juomakysely Lähetetty: Pe Elo 20, 2010 8:02 pm |
|
|
|
| Ylös |
|
 |
|
abskissa
|
Viestin otsikko: Re: Juomakysely Lähetetty: Pe Elo 20, 2010 8:50 pm |
|
|
_________________ We're all mad here.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Templebar
|
Viestin otsikko: Re: Juomakysely Lähetetty: Pe Elo 20, 2010 9:34 pm |
|
|
Tummanruskea, erittäin täyteläinen, miedosti humaloitu, hienostuneen hedelmäinen, imelän maltainen, roteva. 11 t-%Hyvin pantu jälleen. Eipä tästä arvaisi, että on noin vahvaa. Pakko uskoa kun pullossa lukee.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
cryo
|
Viestin otsikko: Re: Juomakysely Lähetetty: Pe Elo 20, 2010 9:39 pm |
|
|
|
Frezza Moccaa tuli äsken vetäistyä Jacky-suklaavanukkaan painikkeeksi.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Jurpula
|
Viestin otsikko: Re: Juomakysely Lähetetty: Pe Elo 20, 2010 10:15 pm |
|
Liittynyt: Pe Joulu 01, 2006 9:03 pm Viestit: 395 Paikkakunta: Ylivieska
|
Kalashnikov-vodkaa. 
_________________ Any of you homos touch my stuff, I'll kill ya.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Pikku Gen
|
Viestin otsikko: Re: Juomakysely Lähetetty: Pe Elo 20, 2010 10:26 pm |
|
|
|
Tosi tämäkkää kaakaota. 2/3 rasvatonta maitoa, 1/3 kermaa, loppu paketti kaakaojauhetta (ei hajuakaan, paljonko, mutta paljon), lämmitetään mikrossa ja kuumiltaan joukkoon pullonpohjat Baileystä. (Miksikö rasvatonta maitoa ja kermaa? Kun niistäkin oli purkinpohjat jäljellä.) Siis oikeastaan kaakaota jämäaineksista. Hyvää, pitää tehdä toistekin.
Nyt tulossa ihan teensuuntaista. Vesi kiehui juuri, nyt pitää arpoa että mitä sinne änkeää tekeytymään. Luultavasti hörhökaupan hippihauduketta. Niissä ei ole kofeiinia, ja nukkumaankin pitäisi päästä.
_________________ "Ubi est actio hic?" Missä täällä on säpinää?
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Sepi
|
Viestin otsikko: Re: Juomakysely Lähetetty: Pe Elo 20, 2010 10:57 pm |
|
|
Saw kirjoitti: Lähinnä alemman tuloluokan taviksia, pätkätöitä tekeviä opiskelijoita. Siinä on mun kohderyhmä. Itse kun en pintaliitäjä ole, en myöskään niitä tavoittele luolaani. Etanoli/euro -suhteelta halvin saattaa olla ihan riittävä valinta? Kysyt ensin: "Elikkäs, mitä viiniä kannattaa varata kaappiin naisvieraan varalle?" Sinultako siis puuttuu vain mahdollisimman halpaa etanolia kaapistasi päästäksesi tavoitteeseesi? Alkuperäinen kysymyksesi viritti vastaajat pohtimaan ehkä turhan syvällisiä...
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Aweb
|
Viestin otsikko: Re: Juomakysely Lähetetty: Pe Elo 20, 2010 11:01 pm |
|
|
Petu kirjoitti: Aweb kirjoitti: Petu kirjoitti: On muuten tänä vuonna ollut kohtalaisen riittoisa juhannus, kun vieläkin tuppaa jatkumaan  Kaikkea on mennyt alas, mikä on ollut juotavaksi kelpaavaa. Nyt menee whiskyä  Se on suomeksi viski. Sitäkin on tullut joskus maistettua. Jopa kahteen otteeseen, Viski 88 ja Kolmen tähden leijonaa. "Herran" tähden, en suosittele niitä!  Suosittelen myös niitä.
_________________ Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Donna
|
Viestin otsikko: Re: Juomakysely Lähetetty: Pe Elo 20, 2010 11:26 pm |
|
Liittynyt: La Heinä 01, 2006 2:17 pm Viestit: 581 Paikkakunta: Tukholma
|
En juo alakoholia, en. On taipumusta diabetekseen joten ei se sovi ryyppäillä väkeviä. Mutta ei kyllä tee mielikään sen puoleen. Kahvia sen sijaan tässä nautiskelen pienestä oikein erikosiesti hankitusta espresso kupista. Vaikka voisin hankkia kahvini Italiasta, sillä sen verran usein asustelen siellä, niin silti juon ruotsalaista kahvia. India Malabar kahvi on ehdoton suosikkini. Gevalia sitä paahtaa. Italiassa kahvin juonti jos mikä on kulttuuria. Barista, aina muuten mieshenkilö, tahtoo usein riidellä minun kanssani koska en suostu ottamaan vispattua maitoa kahviini aamupäivällä. Baristalta menee joku päivä hermot minun kanssani.  Roomassa on ihan pakko käydä ulkona juomassa kahvit pari kertaa päivässä sillä kotona ei saa yhtä hyvää kahvia, ei sitten millään, kuin kahviloissa. Muuten Italisasa pidetään joka vuosi ns autokonsumo kilpa. Etsitään paras kahvi Roomasta ja Milanosta. Se tapahtuu hieman samalla tavalla kuin viininmaistajaiset. Eikä maistella vaan pelkästään kahveja vaan otetaan myös huomioon baristan ammattitaito, kahvilan viihtyvys jns. Viimeski voitti Roomassa Kaffe Colonna joka sijaitsee Galleria Sordissa, muuten hiton kalliissa luxusostoskeskuksessa keskellä kaupunkia.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Saw
|
Viestin otsikko: Re: Juomakysely Lähetetty: La Elo 21, 2010 2:30 am |
|
|
Sepi kirjoitti: Saw kirjoitti: Lähinnä alemman tuloluokan taviksia, pätkätöitä tekeviä opiskelijoita. Siinä on mun kohderyhmä. Itse kun en pintaliitäjä ole, en myöskään niitä tavoittele luolaani. Etanoli/euro -suhteelta halvin saattaa olla ihan riittävä valinta? Kysyt ensin: "Elikkäs, mitä viiniä kannattaa varata kaappiin naisvieraan varalle?" Sinultako siis puuttuu vain mahdollisimman halpaa etanolia kaapistasi päästäksesi tavoitteeseesi? Alkuperäinen kysymyksesi viritti vastaajat pohtimaan ehkä turhan syvällisiä... Mä en ymmärrä viinaksista enkä naisista. Enkä tiiä tarviinko kumpiakaan. Houkuttaisi laittaa viinipönttö pulputtamaan. Kotoisa ääni. Mutta naiset ei oikein arvosta. Ehkä jätän viinit ja ostan pullon konjakkia?
_________________ Lololololoooooooo! La la-laaaaaah, la la laah, lol, haha. Oh-ho-ho-ho-ho, ho-ho-ho, ho-ho-ho, oh-ho-ho-ho-ho! Oh-ho-ho-ho, ho-ho-ho, ho-ho-ho, lo-lo-loooo! AAIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE-eee-eee-EEEE! Luh luh lah, lah, lah-lah.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
DedMoroz
|
Viestin otsikko: Re: Juomakysely Lähetetty: La Elo 21, 2010 8:03 am |
|
|
Saw kirjoitti: Mä en ymmärrä viinaksista enkä naisista. Enkä tiiä tarviinko kumpiakaan. Naisia tarviikkaan ymmärtää - riittää että jumaloit Juomana Brazil a'la Paulig.
_________________ Mielipiteeni on selvä, älä sekoita minua tosiasioilla.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
McAber
|
Viestin otsikko: Re: Juomakysely Lähetetty: Ke Syys 01, 2010 8:07 pm |
|
|
|
Pidin viikonloppuna kamun pippaloita, jotka olivat unohdettavat. Pirtua tai pontikkaa ja molempia oli niin paljon, että loppuillasta kusemiset. paskomiset ja seurustelut tehtiin samoilla seurusteluilla sekä ilotulitusten katsomillisilla pystyjaloilta.
Olen lappilainen ja totean kateellisena, että nyt kisa hävitään nolosti. Meitä kovempia juoppoja ovat hurjat eteläpohjalaiset. Siinä vaiheessa, kun meilläpäin hetkeksi kuollaan ja lähdetään pimeään tekemään uusia assosiaalisia, niin näistä suuri osa hymyilee ja pieksää toisiaan autotallissa ja saunassa, samalla taustamusiikkia kehuen. Lappilainen osaa kauniisti ja taitavasti ryypätä hengiltä, mutta teknisestä ja taiteellisesta ansioista tulee siltikin muutaman desimaalin menetys.
Opin uuden tavan juoda pirtutequilasunrisen: jesseteippi nenässä, koska silloin ryhdikkäällä huuli- ja kurkkuliikkeellä voin juoda kyseisen drinksun lukuisia kertoja uudelleen.
Jos oikein hanskailen tulevan lopunelämäni, niin karmanlain mukaan minusta tulee etelä-pohjalainen autokauppias – sitä menoa, ihmettelen onnellisena muutaman elämän koppakuoriasrangaistukseni aikana joskus myöhemmin!
Jk: Pääsenköhän noihin pohojalaispippaloihin pian uudelleen. Kohta on syysloma?
Jkk: Ihan vieläkin kännissä?
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Vatkain
|
Viestin otsikko: Re: Juomakysely Lähetetty: Ke Syys 01, 2010 8:55 pm |
|
Liittynyt: Ti Maalis 04, 2008 8:34 am Viestit: 13501 Paikkakunta: Oulu
|
|
Mää olin Etelä-Pohjanmaalla koulussa ja mullaki meinas maksa hajota. Miettikää, siis mulla! On ne, perkele, häjyjä...
_________________ Hämmentää.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Kosh
|
Viestin otsikko: Re: Juomakysely Lähetetty: Ke Syys 01, 2010 11:24 pm |
|
Liittynyt: Ke Maalis 16, 2005 12:59 pm Viestit: 15495 Paikkakunta: WWW
|
|
Absinthe sano etiketti. Voltteja 60%. Maistuu suuvedelle. Olisi varmaan parempaa jos tekisi ne temput, kun alkomahoolia palaa ja sokeria sulaa tilalle. Ketut.
_________________ Minulla on mielipide, on siis olemassa totuus. >Paavo pressaksi 2012!<
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Kosh
|
Viestin otsikko: Re: Juomakysely Lähetetty: To Syys 02, 2010 11:49 pm |
|
Liittynyt: Ke Maalis 16, 2005 12:59 pm Viestit: 15495 Paikkakunta: WWW
|
|
Punkkua ja skumppaa. Pörr...
_________________ Minulla on mielipide, on siis olemassa totuus. >Paavo pressaksi 2012!<
|
|
| Ylös |
|
 |