Tiede-lehti jakoi 100 stipendiä lukiolaisille.
Onnittelut palkituille!
Lisää Tiedettä sähköisenä!
Tiede-lehden iPad-versio on ladattavissa ja ostettavissa irtonumeroina App Storessa.
|
|
KESKUSTELU
Tiede.fi-foorumin päävalikko. Keskustelua kaikille tieteestä kiinnostuneille. Edellyttää rekisteröitymistä.
Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut
|
Sivu 1/1
|
[ 8 viestiä ] |
|
| Kirjoittaja |
Viesti |
|
Tyräpoika
|
Viestin otsikko: Kauhujen tuuletin Lähetetty: Pe Maalis 11, 2011 9:44 am |
|
Liittynyt: Ke Heinä 13, 2005 2:16 am Viestit: 874 Paikkakunta: Kyyppiö
|
|
Joka helvatun kerta kun pistän pöytätuulettimeni höheltämään yöksi, näen järkyttäviä painajaisia. Pitkä katkos taas ollut näissä kammottavissa unissani, kunnes eilen kaivoin tuon kauhutuulettimen kaapista.. Heräsin jopa juomaan ja kuseksimaan yöllä, mutta aina sama painajainen jatkui siitä mihin oli jäänyt.
Mitäköhän tää kaikki tarkottaa? selvennykseksi: En siis oikeastaan näe muulloin painajaisia kun tuon tuulettimen ollessa käytössä. Normaalisti unta/painajaisunta nähdessäni tiedostan olevani unessa, ja saan itseni valveille.. mutta tuon tuulettimen ollessa käytössä painajaiset ovat valvepainajaisia.. eli siis ikäänkuin olen varma siitä että olen hereillä. Enkä herää ennenkuin kuolen, useimmiten todella väkivaltaisesti ja kivuliaasti. Viime yönä tosin poikkeuksellisesti putosin kaatuvalta haitarinostimelta naama edellä lattiaan kahdestakymmenestä metristä, ja olin onnellinen kun 'pääsin sairaslomalle'. Ei sattunutkaan yhtään, vaikka koko alaleuka puuttui tyystin!
_________________ aina ku me rokataan, mun luumut twistaa kohti suomee.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Paul M
|
Viestin otsikko: Re: Kauhujen tuuletin Lähetetty: Pe Maalis 11, 2011 10:56 am |
|
|
|
>Mitäköhän tää kaikki tarkottaa?>
Muuta talveksi tänne Suomeen sieltä Kyyppiöstä. Ei tarvita tuulettimia.
_________________ edit: käännetty ¿ oikein päin ------------------------------------- Hiilinieluexpertti
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Ertsu
|
Viestin otsikko: Re: Kauhujen tuuletin Lähetetty: Pe Maalis 11, 2011 11:03 am |
|
Liittynyt: To Marras 08, 2007 12:47 pm Viestit: 5162 Paikkakunta: Tampere
|
Hanki kattotuuletinvalaisin. 
|
|
| Ylös |
|
 |
|
iMuke
|
Viestin otsikko: Re: Kauhujen tuuletin Lähetetty: Pe Maalis 11, 2011 11:20 am |
|
Liittynyt: To Maalis 13, 2008 8:58 pm Viestit: 855 Paikkakunta: Helsinki
|
Tyräpoika kirjoitti: Viime yönä tosin poikkeuksellisesti putosin kaatuvalta haitarinostimelta naama edellä lattiaan kahdestakymmenestä metristä, ja olin onnellinen kun 'pääsin sairaslomalle'. Ei sattunutkaan yhtään, vaikka koko alaleuka puuttui tyystin! No sehän oli hyvä ettei sattunut.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Sahrah
|
Viestin otsikko: Re: Kauhujen tuuletin Lähetetty: Pe Maalis 11, 2011 5:33 pm |
|
|
_________________ Pistö rasiasta tule 230 volttia virtaa
|
|
| Ylös |
|
 |
|
kabus
|
Viestin otsikko: Re: Kauhujen tuuletin Lähetetty: Pe Maalis 11, 2011 5:46 pm |
|
Liittynyt: Ke Touko 18, 2005 4:09 pm Viestit: 3870 Paikkakunta: Takanasi...
|
|
Varmaan se tuulettimen hurina stimuloi aivojasi yöllä. Tai sitten on vain sattumaa.
_________________ ...ja aina askeleen edellä.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
taucalm
|
Viestin otsikko: Re: Kauhujen tuuletin Lähetetty: Pe Maalis 11, 2011 5:55 pm |
|
Liittynyt: To Syys 03, 2009 7:58 pm Viestit: 4015 Paikkakunta: mother earth
|
|
kannattaa kokeilla kääntää töpseli pistorasiassa toisinpäin. saattaa auttaa.
_________________ "Everything is backwards; everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information and religions destroy spirituality."
|
|
| Ylös |
|
 |
|
DerMack
|
Viestin otsikko: Re: Kauhujen tuuletin Lähetetty: Pe Maalis 11, 2011 5:56 pm |
|
|
Sahrah kirjoitti: just juu, ja mä oon aina pitänyt eteläkorealaisia viksuina ihmisinä. 'poistaa hapen' no ei ihan taida
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Sivu 1/1
|
[ 8 viestiä ] |
|