Tiede-lehti jakoi 100 stipendiä lukiolaisille.
Onnittelut palkituille!
Lisää Tiedettä sähköisenä!
Tiede-lehden iPad-versio on ladattavissa ja ostettavissa irtonumeroina App Storessa.
|
|
KESKUSTELU
Tiede.fi-foorumin päävalikko. Keskustelua kaikille tieteestä kiinnostuneille. Edellyttää rekisteröitymistä.
Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut
| Kirjoittaja |
Viesti |
|
Aweb
|
Viestin otsikko: Re: Miitti 2011 Oulu Lähetetty: La Elo 06, 2011 1:08 am |
|
|
Kosh kirjoitti: Minulla on vanha kunnon Husqvarna 242 xp. Nyt siitä tosin on kadonnut se laipan ja kannen kiinnitysmutteri johonkin. Onkohan Vatkaimen kämpillä näkynyt tätä?
Jos on näkynyt, niin eiköhän se ole toimitettu asdf:lle, joka on ottanut sen hämillisenä, mutta kiitollisena vastaan.
_________________ Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Kosh
|
Viestin otsikko: Re: Miitti 2011 Oulu Lähetetty: La Elo 06, 2011 1:15 am |
|
Liittynyt: Ke Maalis 16, 2005 12:59 pm Viestit: 15943 Paikkakunta: WWW
|
Aweb kirjoitti: Kosh kirjoitti: Minulla on vanha kunnon Husqvarna 242 xp. Nyt siitä tosin on kadonnut se laipan ja kannen kiinnitysmutteri johonkin. Onkohan Vatkaimen kämpillä näkynyt tätä?
Jos on näkynyt, niin eiköhän se ole toimitettu asdf:lle, joka on ottanut sen hämillisenä, mutta kiitollisena vastaan. Ja mihinkäs se sitten on nyt ruuvattu?
_________________ Minulla on mielipide, on siis olemassa totuus. >Paavo pressaksi 2012!<
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Aweb
|
Viestin otsikko: Re: Miitti 2011 Oulu Lähetetty: La Elo 06, 2011 1:20 am |
|
|
|
Luultavasti asdf on jossain aiemmassa miitissä kadottanut ko. systeemin, joten nyt hän on tyytyväisenä ruuvannut sen paikoilleen.
nimim. asdf:n unohtuneita sandaaleita postittanut
_________________ Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Kosh
|
Viestin otsikko: Re: Miitti 2011 Oulu Lähetetty: La Elo 06, 2011 1:22 am |
|
Liittynyt: Ke Maalis 16, 2005 12:59 pm Viestit: 15943 Paikkakunta: WWW
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Aweb
|
Viestin otsikko: Re: Miitti 2011 Oulu Lähetetty: La Elo 06, 2011 1:25 am |
|
|
|
Otan osaa.
Jos sinulla olisi se kunnossa, voisit Rauman miitillä käydä kaatamassa meidän pihastamme yhden puun. Ei enempää, mutta yhden. Sellaisen kuolleen, joka seuraavaksi romahtaa vajan päälle.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
DedMoroz
|
Viestin otsikko: Re: Miitti 2011 Oulu Lähetetty: La Elo 06, 2011 3:37 am |
|
|
Aweb kirjoitti: Otan osaa.
Jos sinulla olisi se kunnossa, voisit Rauman miitillä käydä kaatamassa meidän pihastamme yhden puun. Ei enempää, mutta yhden. Sellaisen kuolleen, joka seuraavaksi romahtaa vajan päälle. Kosh saa sahansa heti kuntoon, kun pyyteleepi sitä asdfää postittamaan tietyt speksit omaavan mutterin osoitteeseen Kosh ja vitusti tähtii, vai mikä lie galaksi se nyt oli. No, sinne päin kuiten.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
CE-hyväksytty
|
Viestin otsikko: Re: Miitti 2011 Oulu Lähetetty: La Elo 06, 2011 9:53 am |
|
Liittynyt: La Huhti 30, 2005 7:29 pm Viestit: 14895 Paikkakunta: Oulu
|
|
Muuten. Ketä siä oulumiitissä oikeestaan edes oli?
_________________ Minulla on kymmenen miehen voimat.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
syytinki
|
Viestin otsikko: Re: Miitti 2011 Oulu Lähetetty: Ke Elo 10, 2011 10:25 am |
|
|
CE-hyväksytty kirjoitti: Muuten. Ketä siä oulumiitissä oikeestaan edes oli? Ei hajua. Ei ainakaan poliisia koska mulla ei ole sakkolappua Oulusta. Voi tietysti tulla postissa, jos vaikka olisin juossut liian lujaa kameratolpan ohi.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Pubi
|
Viestin otsikko: Re: Miitti 2011 Oulu Lähetetty: Ke Elo 10, 2011 10:54 am |
|
|
CE-hyväksytty kirjoitti: Muuten. Ketä siä oulumiitissä oikeestaan edes oli? Olihan siellä tätä porukkaa. Itse olin aika inkognito edes. Edelleen odottelen lisää kuvia. Kiitos.
_________________ tiäremiäs: "suppeita on uskovaiset".
|
|
| Ylös |
|
 |