Tieteessä nyt

Tiede-lehti jakoi 100 stipendiä lukiolaisille.

Onnittelut palkituille!

Lisää Tiedettä sähköisenä!

Tiede-lehden iPad-versio on ladattavissa ja ostettavissa irtonumeroina App Storessa.

KESKUSTELU

Tiede.fi-foorumin päävalikko. Keskustelua kaikille tieteestä kiinnostuneille. Edellyttää rekisteröitymistä.

Tänään on Su Touko 27, 2012 2:59 pm

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 68 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Mikä jumala olisit?
ViestiLähetetty: Ma Touko 16, 2011 1:56 pm 
Poissa

Käärmeenliekki.

Profiili  

ViestiLähetetty: Ti Touko 17, 2011 12:03 pm 
Poissa

Olisin sellainen jumala joka kerää kaikki universumin atomit yhdeksi möykyksi, ja sitten huvittelisin pamauttamalla sen möykyn tuhannen päreiksi.

Profiili  

ViestiLähetetty: Ti Touko 17, 2011 12:49 pm 
Poissa

penni kirjoitti:
Olisin sellainen jumala joka kerää kaikki universumin atomit yhdeksi möykyksi, ja sitten huvittelisin pamauttamalla sen möykyn tuhannen päreiksi.

Ai tää nykyinen jumala vai? Ensin päräytellään alkuräjähdykset ja sitten taas kootaan kaikki yhteen ja taas sama. Keksisit parempaa tekemistä ja mitä hittoa teet siinä välissä kun on kuitenkin miljardeja vuosia aikaa.. pikku maapallo projekteja ilmeisesti ja sitten nekin kusee rankasti :D

Profiili  

ViestiLähetetty: Ti Touko 17, 2011 3:39 pm 
Poissa

Määhä oon jo. 8)

Profiili  

ViestiLähetetty: Ma Touko 23, 2011 3:50 pm 
Poissa

iileskotti kirjoitti:
MÄ olisin sellainen jumala, joka loisi koko universumin ihan vain omaksi pikku hiekkalaatikokseen jossa leikkiä. Loisin elämää yhdelle kämäiselle kivenmurikalle yhden pienen tähden viereen, tekisin yhdestä eliölajista ajattelevan ja pistäisin sen palvomaan itseäni. Sitten loisin koko joukon mielivaltaisia Sääntöjä, joita on pakko noudattaa tai joutuu ikuisiksi ajoiksi Pahaan Paikkaan. Sinne pitäisi varmaankin luoda sellainen Todella Ilkeä, joka kiusaisi niitä Pahaan Paikkaan joutuneita mitä mielikuvituksellisimmilla tavoilla, ikuisesti! Hähää.

Tietenkään niitä Sääntöjä en kertoisi kaikille ja kiusallani kertoisin osalle porukasta väärät säännöt ja osalle oikeat Säännötkin eri tavalla. Ihan vain jännityksen vuoksi. Virallisesti kyseessä olisi "oikein toimimisen Säännöt", mutta kakan marjat sama se minkälainen rosmo kukakin oikeasti on kunhan vain noudattaa Sääntöjä ni on mun kamu. Muut joutaa sinne Todella Ilkeän kidutettavaksi, ikuisesti. Kamut pääsee aikanaan Ikuiselle Rälläysristeilylle, missä humppa soi, viini virtaa ja naiset on helppoja. Miehet nyt on muutenkin, niinhän mä ne loin.

Jossain kohtaa sitä vois krapulaspäissään olla vihainen ja tulta ja kivenmurikoita niiden otusten päälle että tietävät pelätä ja kunnioittaa ja jos se ei riitä niin hukutan koko porukan veteen. Tai no, ei nyt kai ihan kaikkia. Kuka piru niitä jaksaa uudelleenkaan alkaa luomaan. Ehkä mä annan niille jonkun veneen. Liian pienen tosin, hähä.

Sittenhän ne penteleet tietysti alkaisivat mankumaan vaikka ja mitä palveluksia Sääntöjen noudattamisesta, mutta minäpä ovelana poikana keksisin kaikkia hassuja jäyniä siitä kenelle niitä palveluksia jaetaan. Rikas paskiainen mankuu uutta luksusautoa, tottakai kaverille sellainen järjestyy. Joku toinen ruikuttaa kun ei ole rahaa ruokaan, turha vinkua! Se on minun tahtoni, minä päätän! Jos et ole kunnolla niin Paha Paikka odottaa! I-kui-ses-ti.

Jos ette ole kunnolla niin heitän avaruuskivellä, niin kuin niitä perhanan liskoja jotka loin kännipäiten liian tyhmiksi palvomaan ja noudattamaan Sääntöjä. Noh, sattuuhan näitä..

Mitähän jäynää niille palvojille muuta keksisi? Tietysti voisi uskotella niille tampioille että universumi on vain kuusi tuhatta vuotta vanha ja sitten istuttaa todisteita miljardien vuosien kestosta. Miettikääpä sitä sitten, hähä!

Mitä jos uskottelis jollekin niistä, että son mun poika ja osaa kaikkia ihme juttuja! Mitähän siitäkin seurais, varmaan pelkkää kaaosta ja hävitystä. Aijai. :)

Jumalauta, nythämä vasta hokasin. Jätkä on se jahve, se mulukku sieltä wanhasta testamentista. Kaiken muun sekoilus jälkeen ilmestyit sit kiljupäissääs jonkun kärpäsenpaskan kokosen maan marginaalisen aikakauslehden keskustelupalstalle. Oli kyllä Perrkele vihoviiminen virhees tulla tänne kunnon rehellisiä pakanoita solvaamaan. Tuu ales siält pilves päältä ni saat turpaas ja puukosta. Meille suomalaisille ei vittuilla. ***KELE! :twisted:

jos mä uhraan vuohen ja pari esikoista ni saanko sit kuiteki itelleni taivaspaikan?

Typeryyden edessä minäkin olen voimaton.

Profiili  

ViestiLähetetty: Su Touko 29, 2011 8:03 am 
Poissa

No, meikäläinen olisi totta vieköön Bacchus: viinin jumala!

Profiili  

ViestiLähetetty: Pe Kesä 24, 2011 11:38 pm 
Poissa

Capillus, hiusten jumalatar. Vääräuskoisille nuorena kaljuuntumista, pitkiä ja lyhyitä irtohiuksia suuhun, alusvaatteisiin ja kaikki viemärit niin täyteen, että niitä harmaita, limaisia hiusmatoja saisi vedellä sieltä pois tuomiopäivään asti. Uskovaisille aina täydellinen väri, leikkaus ja kiilto.

Jos haluaisin olla joku hieman merkityksellisempi jumalatar niin Hongotar olisi aika hyvä valinta.

Profiili  

ViestiLähetetty: Pe Kesä 24, 2011 11:53 pm 
Poissa

Jokainen ihminen on oman elämänsä jumala.

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 68 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]