MÄ olisin sellainen jumala, joka loisi koko universumin ihan vain omaksi pikku hiekkalaatikokseen jossa leikkiä. Loisin elämää yhdelle kämäiselle kivenmurikalle yhden pienen tähden viereen, tekisin yhdestä eliölajista ajattelevan ja pistäisin sen palvomaan itseäni. Sitten loisin koko joukon mielivaltaisia Sääntöjä, joita on pakko noudattaa tai joutuu ikuisiksi ajoiksi
Pahaan Paikkaan. Sinne pitäisi varmaankin luoda sellainen
Todella Ilkeä, joka kiusaisi niitä
Pahaan Paikkaan joutuneita mitä mielikuvituksellisimmilla tavoilla,
ikuisesti! Hähää.
Tietenkään niitä
Sääntöjä en kertoisi kaikille ja kiusallani kertoisin osalle porukasta väärät säännöt ja osalle oikeat
Säännötkin eri tavalla. Ihan vain jännityksen vuoksi. Virallisesti kyseessä olisi "oikein toimimisen
Säännöt", mutta kakan marjat sama se minkälainen rosmo kukakin oikeasti on kunhan vain noudattaa Sääntöjä ni on mun kamu. Muut joutaa sinne
Todella Ilkeän kidutettavaksi,
ikuisesti. Kamut pääsee aikanaan
Ikuiselle Rälläysristeilylle, missä humppa soi, viini virtaa ja naiset on helppoja. Miehet nyt on muutenkin, niinhän mä ne loin.
Jossain kohtaa sitä vois krapulaspäissään olla vihainen ja tulta ja kivenmurikoita niiden otusten päälle että tietävät pelätä ja kunnioittaa ja jos se ei riitä niin hukutan koko porukan veteen. Tai no, ei nyt kai ihan kaikkia. Kuka piru niitä jaksaa uudelleenkaan alkaa luomaan. Ehkä mä annan niille jonkun veneen. Liian pienen tosin, hähä.
Sittenhän ne penteleet tietysti alkaisivat mankumaan vaikka ja mitä palveluksia
Sääntöjen noudattamisesta, mutta minäpä ovelana poikana keksisin kaikkia hassuja jäyniä siitä kenelle niitä palveluksia jaetaan. Rikas paskiainen mankuu uutta luksusautoa, tottakai kaverille sellainen järjestyy. Joku toinen ruikuttaa kun ei ole rahaa ruokaan, turha vinkua! Se on minun tahtoni, minä päätän! Jos et ole kunnolla niin
Paha Paikka odottaa!
I-kui-ses-ti. Jos ette ole kunnolla niin heitän avaruuskivellä, niin kuin niitä perhanan liskoja jotka loin kännipäiten liian tyhmiksi palvomaan ja noudattamaan
Sääntöjä. Noh, sattuuhan näitä..
Mitähän jäynää niille palvojille muuta keksisi? Tietysti voisi uskotella niille tampioille että universumi on vain kuusi tuhatta vuotta vanha ja sitten istuttaa todisteita miljardien vuosien kestosta. Miettikääpä sitä sitten, hähä!
Mitä jos uskottelis jollekin niistä, että son mun poika ja osaa kaikkia ihme juttuja! Mitähän siitäkin seurais, varmaan pelkkää kaaosta ja hävitystä. Aijai.

Jumalauta, nythämä vasta hokasin. Jätkä on se jahve, se mulukku sieltä wanhasta testamentista. Kaiken muun sekoilus jälkeen ilmestyit sit kiljupäissääs jonkun kärpäsenpaskan kokosen maan marginaalisen aikakauslehden keskustelupalstalle. Oli kyllä Perrkele vihoviiminen virhees tulla tänne kunnon rehellisiä pakanoita solvaamaan. Tuu ales siält pilves päältä ni saat turpaas ja puukosta. Meille suomalaisille ei vittuilla. ***KELE!