Tiede-lehti jakoi 100 stipendiä lukiolaisille.
Onnittelut palkituille!
Lisää Tiedettä sähköisenä!
Tiede-lehden iPad-versio on ladattavissa ja ostettavissa irtonumeroina App Storessa.
|
|
KESKUSTELU
Tiede.fi-foorumin päävalikko. Keskustelua kaikille tieteestä kiinnostuneille. Edellyttää rekisteröitymistä.
Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut
| Kirjoittaja |
Viesti |
|
-:)lauri
|
Viestin otsikko: MM-lätkä 2011 Lähetetty: La Huhti 30, 2011 1:28 am |
|
|
|
Se on taas se aika vuodesta, jolloin taistellaan kansainvälisestä identiteetistämme. Joten vaikuta. Millä sijalla Suomi on kisoissa tänä vuonna?
Ja siihen liittyen se oleellisempi kysymys, millä joukkueella on parhaimmat Cheerleaderit? Laita joukkueet paremmuusjärjestykseen. Voit myös perustella valintasi.
Joukkueet ovat: Canada Itävalta Latvia Norja Ranska Ruotti Saksa Slovakia Slovenia Suite Suomi Tanska Tsekki USA Valko-Venäjä Venäjä
_________________ The most important thing in life...
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Vatkain
|
Viestin otsikko: Re: MM-lätkä 2011 Lähetetty: La Huhti 30, 2011 7:56 pm |
|
Liittynyt: Ti Maalis 04, 2008 8:34 am Viestit: 13733 Paikkakunta: Oulu
|
|
Jos Suomi ei voita niin sitte se on neljäs. Mutta toisaalta Suomi on uusi maailmanmestari. Hei.
_________________ Hämmentää.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Vatkain
|
Viestin otsikko: Re: MM-lätkä 2011 Lähetetty: La Huhti 30, 2011 7:57 pm |
|
|
|
Kiinnostais kyllä tietää että missä kunnossa se Komarovin käsi on...
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Antti Isotalo
|
Viestin otsikko: Re: MM-lätkä 2011 Lähetetty: La Huhti 30, 2011 8:24 pm |
|
|
Pelataanhan peli kerrallaan ja jokainen ottelu pyritään voittamaan. Aika vähän noita näyttöjä jotta pystyis laittamaan porukkaa paremmuus järjestykseen. Venäjä Kanada Usa Slovakia Tsekki Suomi tai Ruotsi, mahdollisesti Sveitsi on mitaliporukoissa  .
|
|
| Ylös |
|
 |
|
iMuke
|
Viestin otsikko: Re: MM-lätkä 2011 Lähetetty: La Huhti 30, 2011 8:27 pm |
|
Liittynyt: To Maalis 13, 2008 8:58 pm Viestit: 855 Paikkakunta: Helsinki
|
|
Ruotti voittaa. Suomi kymmenen parhaan joukossa.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Toope
|
Viestin otsikko: Re: MM-lätkä 2011 Lähetetty: La Huhti 30, 2011 8:29 pm |
|
Liittynyt: Su Heinä 23, 2006 6:50 pm Viestit: 11502 Paikkakunta: Enimmäkseen Telluksella
|
|
| Ylös |
|
 |
|
TERÄS NALLEPUH
|
Viestin otsikko: Re: MM-lätkä 2011 Lähetetty: La Huhti 30, 2011 8:30 pm |
|
Liittynyt: To Tammi 31, 2008 5:15 pm Viestit: 5625 Paikkakunta: Marikalandia!
|
Ruotsi tai kanada voittaa. Venäjällä tuntuu tänä vuonna olevan taas sellainen evvk asenne, joten eipä se taida pitkälle pötkiä. Suomi mahdollisesti on kultaautomaattina finaalissa joko ruotsille tai kanadalle, taikka sitten pronssi peliin häviämään. Jälleen kerran suomen maalinteko on perseestä... 
_________________ Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!! Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)
|
|
| Ylös |
|
 |
|
automaatti
|
Viestin otsikko: Re: MM-lätkä 2011 Lähetetty: La Huhti 30, 2011 8:34 pm |
|
|
|
Micke oli kyllä vakuuttava. Moisen esityksen jälkeen entisestään harmittaa että superlupaukset Pulkkinen ja Hartikainen pihalle pihalle jätettiin, varmasti olisi taso riittänyt. Noh. Slovakeita kannustetaan näissä kisoissa, Suomella ei asiaa mitalipeleihin.
Vatkaimelle sen verta että Leksan kädestä turha huolia, pelaa Tsekkejä vastaan vaikka käsi kipsissä.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
CE-hyväksytty
|
Viestin otsikko: Re: MM-lätkä 2011 Lähetetty: La Huhti 30, 2011 8:37 pm |
|
Liittynyt: La Huhti 30, 2005 7:29 pm Viestit: 14895 Paikkakunta: Oulu
|
Vatkain kirjoitti: Jos Suomi ei voita niin sitte se on neljäs. Mutta toisaalta Suomi on uusi maailmanmestari. Hei. Mä veikaan että viides. Edellä on kanada usa tsekki ja ruatti. Venäjä on kuudes ja sitte on slovakia. Lopuista en tiä.
_________________ Minulla on kymmenen miehen voimat.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Mouho
|
Viestin otsikko: Re: MM-lätkä 2011 Lähetetty: La Huhti 30, 2011 9:02 pm |
|
Liittynyt: Pe Huhti 29, 2011 8:20 pm Viestit: 1951 Paikkakunta: Olemassaolon keskipiste
|
Kautta kuolleen Jumalani, pääasiahan on se että Ruotsi häviää! Suomi kyllä voittaa tänä vuonna. No en usko oikein itsekään tuohon. Pääasia, että tiimi toimii ja saadaan palautetta. Vai olikos se niin, että pääasia ei ole reilu peli vaan murskavoitto... ai niin, lääkkeet. 
_________________ *Enää et ole Se, mikä alkoi lukea tätä virkettä. .....................enkä minäkään ole oikeasti Mouho.
Typeryyden edessä minäkin olen voimaton.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
vapaatyyli
|
Viestin otsikko: Re: MM-lätkä 2011 Lähetetty: La Huhti 30, 2011 9:23 pm |
|
|
|
Vakuuttavaa peliä Suomelta, JMA ja Gralund oli maagisia. Suomen ohella seuraa ja fanitan innolla myös kisa-isäntä slovakiaa jolla hyvä joukkue tosin puolustus tuntuu vuotavan ainakin toistaiseksi.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
CE-hyväksytty
|
Viestin otsikko: Re: MM-lätkä 2011 Lähetetty: La Huhti 30, 2011 9:32 pm |
|
|
vapaatyyli kirjoitti: JMA ja Gralund oli maagisia. Ai? Mä en huomannu.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Vatkain
|
Viestin otsikko: Re: MM-lätkä 2011 Lähetetty: La Huhti 30, 2011 9:43 pm |
|
|
automaatti kirjoitti: Vatkaimelle sen verta että Leksan kädestä turha huolia, pelaa Tsekkejä vastaan vaikka käsi kipsissä. Tekstitvn sivu 635 kertoo että Leksa on sivussa 5-7 päivää. Luistin viilsi ranteen auki. GG. Vituttaa.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
vapaatyyli
|
Viestin otsikko: Re: MM-lätkä 2011 Lähetetty: La Huhti 30, 2011 9:45 pm |
|
|
CE-hyväksytty kirjoitti: vapaatyyli kirjoitti: JMA ja Gralund oli maagisia. Ai? Mä en huomannu. Harmi, oisko kannattanut katsoa matsi sen leffan sijaan?
|
|
| Ylös |
|
 |
|
CE-hyväksytty
|
Viestin otsikko: Re: MM-lätkä 2011 Lähetetty: La Huhti 30, 2011 10:04 pm |
|
|
vapaatyyli kirjoitti: CE-hyväksytty kirjoitti: vapaatyyli kirjoitti: JMA ja Gralund oli maagisia. Ai? Mä en huomannu. Harmi, oisko kannattanut katsoa matsi sen leffan sijaan? Katoin pelin. En huomannut maagisuutta. Huomasin vain kelvollista kiakonpeluuta.
|
|
| Ylös |
|
 |