Tiede-lehti jakoi 100 stipendiä lukiolaisille.
Onnittelut palkituille!
Lisää Tiedettä sähköisenä!
Tiede-lehden iPad-versio on ladattavissa ja ostettavissa irtonumeroina App Storessa.
|
|
KESKUSTELU
Tiede.fi-foorumin päävalikko. Keskustelua kaikille tieteestä kiinnostuneille. Edellyttää rekisteröitymistä.
Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut
|
Sivu 1/1
|
[ 12 viestiä ] |
|
| Kirjoittaja |
Viesti |
|
Vatkain
|
Viestin otsikko: Naru ivaa mielenterveyden rippeitä Lähetetty: Ke Kesä 08, 2011 9:47 pm |
|
Liittynyt: Ti Maalis 04, 2008 8:34 am Viestit: 13733 Paikkakunta: Oulu
|
_________________ Hämmentää.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Ronron
|
Viestin otsikko: Re: Naru ivaa mielenterveyden rippeitä Lähetetty: Ke Kesä 08, 2011 9:52 pm |
|
|
|
Se on niitä varten jotka haluavat lavastaa itsemurhansa onnettomuudeksi.
_________________ くそっ!
|
|
| Ylös |
|
 |
|
JakomäenNeruda
|
Viestin otsikko: Re: Naru ivaa mielenterveyden rippeitä Lähetetty: Ke Kesä 08, 2011 9:53 pm |
|
Liittynyt: Su Loka 25, 2009 4:26 am Viestit: 386 Paikkakunta: Mäki
|
|
Minuakin vastaus kiinnostaisi, sillä olen miettinyt samaa asiaa.
_________________ Evoum is ruppe.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
New Genesis
|
Viestin otsikko: Re: Naru ivaa mielenterveyden rippeitä Lähetetty: Ke Kesä 08, 2011 9:55 pm |
|
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Saw
|
Viestin otsikko: Re: Naru ivaa mielenterveyden rippeitä Lähetetty: Ke Kesä 08, 2011 9:58 pm |
|
|
Havainto: kun narusta vetää, suihkunpidike laskeutuu. Oivallus: suihkunpidike laskeutuu, kun narusta vetää. Pohdintaa: systeemi on varustettu narulla jotta suihkupidikettä voi laskea. Aika jännä. 
_________________ Jo pukkas glaiduu aikaa, on kesis viimeinkin. Ja minne vaan kun tsiigaa, nii hittaa blumsterin.
Viimeksi muokannut Saw päivämäärä Ke Kesä 08, 2011 10:00 pm, muokattu yhteensä 1 kerran
|
|
| Ylös |
|
 |
|
HMV
|
Viestin otsikko: Re: Naru ivaa mielenterveyden rippeitä Lähetetty: Ke Kesä 08, 2011 10:00 pm |
|
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Mouho
|
Viestin otsikko: Re: Naru ivaa mielenterveyden rippeitä Lähetetty: Ke Kesä 08, 2011 10:08 pm |
|
Liittynyt: Pe Huhti 29, 2011 8:20 pm Viestit: 1951 Paikkakunta: Olemassaolon keskipiste
|
Saw kirjoitti: Havainto: kun narusta vetää, suihkunpidike laskeutuu. Oivallus: suihkunpidike laskeutuu, kun narusta vetää. Pohdintaa: systeemi on varustettu narulla jotta suihkupidikettä voi laskea. Aika jännä.  Hyvin jännää... jännästi laskeutuu suihkunpidike tuolta Routalempi rulettaa.
_________________ *Enää et ole Se, mikä alkoi lukea tätä virkettä. .....................enkä minäkään ole oikeasti Mouho.
Typeryyden edessä minäkin olen voimaton.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Vatkain
|
Viestin otsikko: Re: Naru ivaa mielenterveyden rippeitä Lähetetty: Ke Kesä 08, 2011 10:18 pm |
|
|
|
Kävin testaamassa. Kyllähän se vaan niin on. Kiitos että kerroitte. Säästitte taas jokainen rahaa koska tarvitsen tämän johdosta vähemmän erityiskorvattavia läkkeitä.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
JakomäenNeruda
|
Viestin otsikko: Re: Naru ivaa mielenterveyden rippeitä Lähetetty: Ke Kesä 08, 2011 10:38 pm |
|
Liittynyt: Su Loka 25, 2009 4:26 am Viestit: 386 Paikkakunta: Mäki
|
Kiitoksia minunkin puolestani.  Olen nähnyt tuollaisia hotelleissa ja kaupoissa, mutta kerran kun nyin narusta, mitään ei tapahtunut. Ilmeisesti juuri se härveli oli rikki. Suvussani on muuten ollut aina tapana laittaa suihkukapula lopettaessa hanan päälle lapsia varten. Siksi tuo lapsijuttu ei tullut edes mieleeni. Kuinka paljon tuotteissa onkaan käyttämättömiä erikoisominaisuuksia vain sen takia, etteivät edes myyjät osaa kertoa niistä ostajille! 
_________________ Evoum is ruppe.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Kosh
|
Viestin otsikko: Re: Naru ivaa mielenterveyden rippeitä Lähetetty: Ke Kesä 08, 2011 10:38 pm |
|
Liittynyt: Ke Maalis 16, 2005 12:59 pm Viestit: 15943 Paikkakunta: WWW
|
Vatkaimen suihkukuvat. Tägi hakukoneroboteille. 
_________________ Minulla on mielipide, on siis olemassa totuus. >Paavo pressaksi 2012!<
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Vatkain
|
Viestin otsikko: Re: Naru ivaa mielenterveyden rippeitä Lähetetty: Ke Kesä 08, 2011 11:18 pm |
|
|
|
Mulla on suihku.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Barbaari
|
Viestin otsikko: Re: Naru ivaa mielenterveyden rippeitä Lähetetty: Ke Kesä 08, 2011 11:55 pm |
|
|
|
Mun psyykkeeseen on jäänyt tuo routalempi-moodi päälle. Mun työnantajalla taas on Repomies vaihde päällä.
_________________ Love is a Discovery.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Sivu 1/1
|
[ 12 viestiä ] |
|