Tiede-lehti jakoi 100 stipendiä lukiolaisille.
Onnittelut palkituille!
Lisää Tiedettä sähköisenä!
Tiede-lehden iPad-versio on ladattavissa ja ostettavissa irtonumeroina App Storessa.
|
|
KESKUSTELU
Tiede.fi-foorumin päävalikko. Keskustelua kaikille tieteestä kiinnostuneille. Edellyttää rekisteröitymistä.
Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut
|
Sivu 1/1
|
[ 8 viestiä ] |
|
| Kirjoittaja |
Viesti |
|
Bushmaster
|
Viestin otsikko: Nokian N9 ja Nokian tulevaisuus Lähetetty: Ti Syys 13, 2011 10:24 pm |
|
Liittynyt: To Joulu 13, 2007 9:37 pm Viestit: 2783 Paikkakunta: Internets
|
|
Mitä arvelette, kun ylihuomenna julkaistaan uusi Nokian N9-puhelin myyntiin, antaako se lisäpotkua Nokialle, onko se vain yksi pakollinen massatuote vai onko kyseessä täysi floppi?
_________________ SCINET - SCIENTIA EST POTENTIA
Bushmaster kirjoitti: Minä olen aina oikeassa ja silloin kun olen väärässä se johtuu siitä että joku muu on antanut minulle väärää informaatiota.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Saw
|
Viestin otsikko: Re: Nokian N9 ja Nokian tulevaisuus Lähetetty: Ke Syys 14, 2011 12:32 am |
|
|
Nokian täytyy jatkaa aggressiivista hintakilpailua. Ylihintaisilla ei tee voittoa kuin Apple. Luuria pitää myös oikeasti olla saatavilla. Näyttäisi olevan N9:n aloitushintoja 599,00. Ennakkotilaus... toimitus ensi kuussa. Nyt myyvät Nokia E7-00 luuria alvillisena 319,00. Ei yhtään paha hinta kun katsoo mitä rahalla saa. http://hintaseuranta.fi/tuote.aspx/4468 ... akuehdotus Melki kaksi E7-00:aa saa änysin hinnalla... Tabletti-PC puolella HP myi 350,00 rahan laitetta 99,00 rahalla. Ja sehän meni kaupaksi. Takkiin tuli, mutta menekkiä syntyi... 
_________________ Jo pukkas glaiduu aikaa, on kesis viimeinkin. Ja minne vaan kun tsiigaa, nii hittaa blumsterin.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
ZiPA
|
Viestin otsikko: Re: Nokian N9 ja Nokian tulevaisuus Lähetetty: Ke Syys 14, 2011 12:50 pm |
|
|
|
Onhan tuo ehdottomasti kiinnostavin Nokialainen pitkään aikaan. Sääli että sen tulevaisuus on vähintäänkin epäselvä, mutta löytänee kyllä tiensä minun taskuuni.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
ROOSTER
|
Viestin otsikko: Re: Nokian N9 ja Nokian tulevaisuus Lähetetty: Ke Syys 14, 2011 1:41 pm |
|
|
ZiPA kirjoitti: Onhan tuo ehdottomasti kiinnostavin Nokialainen pitkään aikaan. Sääli että sen tulevaisuus on vähintäänkin epäselvä, mutta löytänee kyllä tiensä minun taskuuni. Kännyköissä ei kannata arvuutella tulevaisuutta, vaan ostaa hyvä peli jolla pärjää seuraavat pari vuotta. Itse osallistuin arpajaisiin josta luultavasti voitan kyseisen laitteen. 
_________________ Yleinen mielipide on aina väärässä.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Saw
|
Viestin otsikko: Re: Nokian N9 ja Nokian tulevaisuus Lähetetty: Ke Syys 14, 2011 4:29 pm |
|
|
ROOSTER kirjoitti: Itse osallistuin arpajaisiin josta luultavasti voitan kyseisen laitteen.  Mä sen voitan. Olin sua ennen siellä.
_________________ Jo pukkas glaiduu aikaa, on kesis viimeinkin. Ja minne vaan kun tsiigaa, nii hittaa blumsterin.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
ROOSTER
|
Viestin otsikko: Re: Nokian N9 ja Nokian tulevaisuus Lähetetty: Ke Syys 14, 2011 6:02 pm |
|
|
Saw kirjoitti: ROOSTER kirjoitti: Itse osallistuin arpajaisiin josta luultavasti voitan kyseisen laitteen.  Mä sen voitan. Olin sua ennen siellä. Et varmana ollut. Sitäpaitsi laitoin viisi arpanumeroo vetämänn. 
_________________ Yleinen mielipide on aina väärässä.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
mvd
|
Viestin otsikko: Re: Nokian N9 ja Nokian tulevaisuus Lähetetty: Ke Syys 14, 2011 6:46 pm |
|
Liittynyt: Su Maalis 25, 2007 11:44 pm Viestit: 1107 Paikkakunta: hki
|
Bushmaster kirjoitti: Mitä arvelette, kun ylihuomenna julkaistaan uusi Nokian N9-puhelin myyntiin, antaako se lisäpotkua Nokialle, onko se vain yksi pakollinen massatuote vai onko kyseessä täysi floppi? Mua kiinnostaa vain ja ainoastaan se, että saako siihen puukotettua Androidin niin kuin edeltäjäänsä.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Saw
|
Viestin otsikko: Re: Nokian N9 ja Nokian tulevaisuus Lähetetty: Ke Syys 14, 2011 9:07 pm |
|
|
mvd kirjoitti: Mua kiinnostaa vain ja ainoastaan se, että saako siihen puukotettua Androidin niin kuin edeltäjäänsä. Toimiiko miten hyvin sitten android ihan käytössä?
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Sivu 1/1
|
[ 8 viestiä ] |
|