Olin 15 vuotias eli vuonna 2000 kuin näin sellaisen metallinvärisen tai ainakin kuvittelin että kysymyksessä on metallinvärinen esine. Luulin sitä ensiksi vesitasoksi, mutta lentokoneita ei saa laskeutua sellaiselle järvelle.
Eikä mitään ääntäkään kuullunu. Nyt tapauksesta on aika tarkkaan 6 vuotta kulunu. Olen joskus ennenkin ilmoitttanut tästä ufotutkjoille mutta ei kai koskaan ole sinne teille tieto perille päässy.
kello oli jotain 22:30. Olin veljeni kanssa soutuveneellä kalastemassa. Järvellä ei kai ollu ketään muuta. Kysymyksessä on pieni järvi jotain vähän yli 1km pitkä.
Laite laskeutu järvelle ja eteni järvenpintaa pitkin niin että aaltoja jäi jäljelle.
Voi olla että kysymyksessä oli jonkin Joutsen tai muu iso lintu. Mutta minun mielestä kohde oli suurin piirtein henkilöauton kokoinen.
Uskoisin myös että kysymyksessä voisi olla jotain harhoja, eli psykologisia jekkuja.
Veljeni souti veneellä selkä kohteesen päin, kerroin veljelle havainnosta, mutta en muista mitä hän asiaan kommunikoi. Kuitenkin näki saman ilmiön.
En tosin muista ihan tarkaan näkikö mitään, siksi epäilenkin psykologistahäiriöö omassa päässäni.
Toinen asia ihmetytti, että kohde katosi järven pinnalta johonkin. Sielä järven poukamassa ei oo mitään paikkoja mihin voisi esimerkiksi vene mennä niin että ei se näkyisi.
Samana iltana menimme veljen kanssa sinne kalaan, missä olin nähny tämän ilmiön. Mutta sielä ei ollut enään mitään erikoista.
En viitsinyt kertoa muille, koska muut ihmiset eivät olisi varmaan uskoneet.
Toinen ufotapaus mikä sekin vain luonnolinen tapaus varmaan. Oli sellainen että näytin taskulampulla viime syksynä taivalle valomerkkejä. Niin taivalla rupesi joku valokohde vilkuttamaan takaisin. Tätä ilmiötä pelästyin aika kovastikin. 3-4 neljä kertaa vilkahti.
tämäkin lieneen järjellä ajateltununa ihan sattumaa vain. Todennäköisesti
kysymyksessä oli ihan sattuma. Kuin vilkutin taskulamppua, niin aurinkonvalo osui johonkin satelliittiin, niin että se valonväläytys näky maahan asti.
valon välähdys ei muistuttanu niitä sateliittipuhelu satelliittejä. Eli
http://www.iridium.com/ Jossain uforaportissa oli että tuuloksessa on jopa kolmioufoja nähny joskus vuonna 2001.
muuallakin kuin täällä. Kiitos