Tieteessä nyt

Tiede-lehti jakoi 100 stipendiä lukiolaisille.

Onnittelut palkituille!

Lisää Tiedettä sähköisenä!

Tiede-lehden iPad-versio on ladattavissa ja ostettavissa irtonumeroina App Storessa.

KESKUSTELU

Tiede.fi-foorumin päävalikko. Keskustelua kaikille tieteestä kiinnostuneille. Edellyttää rekisteröitymistä.

Tänään on Su Touko 27, 2012 4:01 pm

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 242 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 13, 14, 15, 16, 17
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Paras metodi itsemurhalle
ViestiLähetetty: Ke Marras 16, 2011 5:19 pm 
Poissa

Riittää, että on tällainen kaveri:

http://www.youtube.com/watch?v=dx9KpwVe8uk

Profiili  

Viestin otsikko: Re: Paras metodi itsemurhalle
ViestiLähetetty: To Joulu 29, 2011 6:20 am 
Poissa

Kyllä se on varmaan soittaa ambulanssi.

Kerran mut vangittiin asuntoon ja hakattiin pesäpallomailalla mielipuolisesti aikomuksena tappaa, mutta pääsin vapaaksi ja soitin ambulanssin.

Ambulanssissa ei annettu kivunlievitystä ja kerkesinkin kieriskellä olkapäästä ranteeseen myöhemmin kokonaan mustuneen, silloin vielä turpoamisvaiheessa olevan käteni kanssa vahingossa ilmeisesti jalalla paitani maahan potkaisten noin tunnin ajan lääkettä huutaen.

Lopulta joltain meni hermot ja oli tuomassa piikkiä josta kieltäydyin kun en uskonut Voltarenin edes auttavan. Se olikin viimeinen kerta kun häntä näin. Sitten päätinkin lähteä, mutten löytänyt paitaani ja huusin mihin se on pistetty.

Lähihoitaja/ambulanssikuski siitä sitten kimpaantuneena painoi sormella voimaa käyttäen käteeni ja väitti minun olevan tahallaan hankala ja minä raivostuneena pomppasin pystyyn, lähtien kävelemään taksitolpalle hakemaan subutexiä tai vastaavaa joltain nistiltä (en ollut silloin edes kokeillut sitä paskaa)

Hän seurasi perässä ja ulkona nappasi kädestäni kiinni - jälleen voimalla - ja se riitti. Käännyin ympäri ja räkäisin häntä naamalle, johon hän vastasi lyömällä huuleni auki.
Imin veret auenneesta huulestani, räkäisin keuhkojeni pohjalta asti uudelleen ja nappasin taksin jolla menin hakemaan asianmukaista kivunlievitystä.

Ja sainkin. Baarissa sitten sain vielä tramalia injektionesteenä, jonka huitaisin huikalla alas ilman sen suurempia säväreitä. Myöhemmin lääkärissä käydessäni sain Burana 800mg. oli onneksi parempia mömmöjä katukaupassa.

Toisella kerralla ambulanssi eksyikin 10km matkalla ja saapui hakemaan oksennuksensa peitossa heikosti hengittävää äitiäni.

Kehtasivat vielä soittaa ja pahoitella reklamoidessani asiasta. *ttu mikä idiootti Jorvin ylilääkärikin osaa olla.

..Tosin osasyy sille miksei piikki kelvannut oli kammo. Josku pikkupoikana sain kiekosta otsaan ja heräsin verilammikosta kallo paistaen. Piikin nähdessäni lähtin tarmokkaasti hiihtämään kotia kohti kun äitini sitten sanoi että kato nyt helvetti ittees peilistä. Sillä kertaa saivat sitten puuduttaa.

Traumat tuli hammaslääkäristä joka aina haukkui mun tetrasykliinihampaita. (onneksi ne on vaan pari takahammasta) Olin niin hiljainen vauva että mun kurkunkannen tulehdus huomattiin vasta kun olin sininen.

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 242 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 13, 14, 15, 16, 17

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]