BrunenG kirjoitti:
Pakulla saa ajaa vain satasta, ja on muuten melkoisen epäkäytännöllinen parkkipaikoilla.
No problemo. Olen tänä vuonna ajanut kerran sellaisella tieosuudella jossa olisi saanut ajaa 120km/h. Mitä tuohon epäkäytännöllisyyteen parkkipaikoilla tulee, niin en oikein ymmärrä mitä ajat takaa? Ajotaidostahan se on kiinni. Tietty kadunvarsipaikoissa tilaa tarvii enemmän, mutta kenellä sellaiseen pysäköintiin nyt sitten tarve on.
BrunenG kirjoitti:
Kulutuksessa ei paljoa eroa ole. Se jos kerran viidessä vuodessa muuttaa, ja kerran vuodessa ostaa huonekalun on kyllä pieni etu verrattuna noihin haittoihin.
Tänä vuonna en ole muuttanut kertaakaan. Olen tosin noutanut kaksi kertaa astianpesukoneen ja kerran pesukoneen. Yhden akvaarion olen hakenut ja toisen toimittamiselle olisi ollut tarve. Alkuvuodesta noudin laminaattipakkauksia, laattoja ja laastia.
Pitkää lautaa olisin tarvinnut takapihalleni. Kohta pitäisi vuokraamosta noutaa lehtipuhallin ja raivaussaha..onhan noita kertoaja kun rupeaa oikein miettimään.
Osa edellämainituista menee kyllä henkilöautoonkin kun ensin irroittelee niskatuet, kääntelee penkkien istuinosat ja selkänojat etc. Pakuun ne voisi vaan nakata.
BrunenG kirjoitti:
Pakettiauton sijaan voisi mennä toiseen suuntaan;
http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_1-litre_carL1 vaikuttaisi mielenkiintoisemmalta viimeiseen iteraation verrattuna,
Tarkoitin lähinnä sitä, että ihmiset eivät yleensä pysähdy edes pohtimaan sitä mihin autoaan tarvitsevat vaan default on aina henkilöauto.
Aina kun näen automyyjän veivaamassa henkilöauton penkkejä suoriksi ja puhuvan takakontin litratilavuuksista kysyn, että eikö paku olisi helpompi?
Sitten on vielä nämä 2-paikkaiset henkilöautot (mm. Audi-TT), jolla ei sitten kuljeteta oikein kumpaakaan, ei tavaraa eikä ihmisiä, silti niitäkin ostellaan.
Hyvällä pakulla on myös ihan mukava suhailla, näkyvyys on henkilöautoa parempi ja nykyisten pakujen ajo-ominaisuudet ovat varsin toista luokkkaa kun 80 -luvun litukoissa.
Kun menette autokaupoille, koeajakaa ihan vaikka ilkeyksissänne yksi paku, saatatte yllättyä.