Tiede-lehti jakoi 100 stipendiä lukiolaisille.
Onnittelut palkituille!
Lisää Tiedettä sähköisenä!
Tiede-lehden iPad-versio on ladattavissa ja ostettavissa irtonumeroina App Storessa.
|
|
KESKUSTELU
Tiede.fi-foorumin päävalikko. Keskustelua kaikille tieteestä kiinnostuneille. Edellyttää rekisteröitymistä.
Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut
|
Sivu 1/1
|
[ 3 viestiä ] |
|
| Kirjoittaja |
Viesti |
|
Ataraksia
|
Viestin otsikko: Suomalaiset kirjailijat Lähetetty: Su Loka 09, 2011 5:35 pm |
|
|
|
mistä niiden pitäisi kirjoittaa kirjoja ja millä tavoin kenen erityisesti ja erityisesti mitä
"Björn Borg (s. 6. heinäkuuta 1945 Helsinki) on suomalainen ufokirjailija ja diplomi-ekonomi. Hän on toiminut useissa kansainvälisissä ufojärjestöissä kuten APROssa ja NICAPissa. Hän on julkaissut 14 ufoaiheista teosta, satoja kirjaesittelyjä sekä aiemmin useita laivakirjoja. Hän on tällä hetkellä ufojärjestö MUFONin edustaja sekä Suomen ufotutkijoiden puheenjohtaja vuosina 2009 ja 2010." -wikipedia esim. björni vois kirjoittaa suomen vaihtoehtoisen historian, jos ei jo oo tehny
ja satu hassi vois kirjoittaa kunnon scifiä
ja kari hotakainen vois kirjoittaa kauhua
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Ataraksia
|
Viestin otsikko: Re: Suomalaiset kirjailijat Lähetetty: Ma Loka 10, 2011 5:34 pm |
|
|
|
metro lehti tänään sanna jompero: "Ruotsalainen uutuskirja eroista on herättänyt pahennusta. Erosta ei saa ajatella kivasti tai ainakaan möläyttää sitä ääneen.
Toimittaja, kirjailija Maria Svelandin kokoamassa Happy, happy - en bok om skilsmässa -kirjassa kymmenen naista kertoo avioerotarinansa."
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Bushmaster
|
Viestin otsikko: Re: Suomalaiset kirjailijat Lähetetty: Ma Loka 10, 2011 5:58 pm |
|
Liittynyt: To Joulu 13, 2007 9:37 pm Viestit: 2783 Paikkakunta: Internets
|
|
Suomesta puuttuu kokonaan ison bisneksen nimikkokirjailija tyyliin Rowling, Tolkien, jne.
_________________ SCINET - SCIENTIA EST POTENTIA
Bushmaster kirjoitti: Minä olen aina oikeassa ja silloin kun olen väärässä se johtuu siitä että joku muu on antanut minulle väärää informaatiota.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Sivu 1/1
|
[ 3 viestiä ] |
|