Tiede-lehti jakoi 100 stipendiä lukiolaisille.
Onnittelut palkituille!
Lisää Tiedettä sähköisenä!
Tiede-lehden iPad-versio on ladattavissa ja ostettavissa irtonumeroina App Storessa.
|
|
KESKUSTELU
Tiede.fi-foorumin päävalikko. Keskustelua kaikille tieteestä kiinnostuneille. Edellyttää rekisteröitymistä.
Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut
| Kirjoittaja |
Viesti |
|
tiäremiäs
|
Viestin otsikko: Lähetetty: Ti Elo 01, 2006 12:57 pm |
|
|
Joker kirjoitti: tiäremiäs kirjoitti: .Kaivinkone on sitä varten kehitetty että se on nopeampi ja halvempi kuin 150 kaivajaa lapion kanssa. Joo, mutta bensan hinta on kallistunut ja nuorille ei tarvitse maksaa paljoakaan palkkaa, vaan repiä ne koneilta ja tuoda kaivamaan ojia puoli-ilmaiseksi. Puuromössöä voi sitten keittää kenttäkeittiöissä ja leipää voi onkia S-Marketin jätelaarista. Näin nuoriso oppii todellisia arvoja eikä joudu tyttiksen hylkäämisen takia kalliiseen terapiaistuntoon, vaan oppii kestämään asiat kuten mies.
Miksi nuorten pitäisi ilmaiseksi, eikö olisi hyvä maksaa täysipalkka. Eikä noi ole enään mitään todellisia arvoja koska yhteiskunta on kehittyny siihen suuntaan että ei tarvi köyhien syödä rikkaitten jätteitä.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Joker
|
Viestin otsikko: Lähetetty: Ti Elo 01, 2006 1:14 pm |
|
Liittynyt: Ke Kesä 01, 2005 5:05 pm Viestit: 1734 Paikkakunta: Kašubia
|
|
Joo, mutta tän piti originaalisti kuulua tiedevitseihin. Rakas kanssakeskustelijani, arvoisa, kunnioitettu tiede.fi - foorumin jäsen tieäremiäs. Ystävällinen pyyntö sinulle olisi lukea koko ketju ja mikäli sinulla rakas kanssakeskustelijani olisi tähdellisempiä mielipiteitä, niin voisit kirjoittaa ne suloisilla sormillasi tänne, muuten voisit jättää nämä viestit huomioimatta.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
meikämie
|
Viestin otsikko: Lähetetty: Ti Elo 01, 2006 1:16 pm |
|
Liittynyt: La Marras 26, 2005 9:35 pm Viestit: 3329 Paikkakunta: Jyväskylä- Kuusamo- Pudasjärvi-akseli
|
|
Minä olen kuullut,että FRUITTARI on PISSIKSEN miespuolinen vastine.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Joker
|
Viestin otsikko: Lähetetty: Ti Elo 01, 2006 1:17 pm |
|
|
meikämie kirjoitti: Minä olen kuullut,että FRUITTARI on PISSIKSEN miespuolinen vastine.
Aivan oikein! Juuri näin minäkin ajattelin asiaa, joten sinä taidat olla ihan oikeassa.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Mummo
|
Viestin otsikko: Lähetetty: Ti Elo 01, 2006 2:40 pm |
|
Liittynyt: Ke Maalis 16, 2005 11:41 am Viestit: 9234 Paikkakunta: Stadi, Sörkan kulmat
|
Puolet päivää olen miettinyt kaikkia tuntemiani hedelmäkakkureseptejä, mutta en vieläkään tajua, miten ne voisivat liittyä homo- tahi heteroseksuaalisuuteen  .
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Hulttio
|
Viestin otsikko: Lähetetty: Ti Elo 01, 2006 2:51 pm |
|
|
|
Fruittarit ovat teini-ikäisiä metroseksuaaleja.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Sigmund
|
Viestin otsikko: Lähetetty: Ti Elo 01, 2006 3:10 pm |
|
|
|
Olen aina luullut, että metroseksuaalit ovat niiku David Beckham. Tämä määritelmä "miespuolinen pissis" saattaisi olla osuva, vai kui?
|
|
| Ylös |
|
 |
|
merli
|
Viestin otsikko: Lähetetty: Ti Elo 01, 2006 4:05 pm |
|
|
meikämie kirjoitti: Minä olen kuullut,että FRUITTARI on PISSIKSEN miespuolinen vastine.
Tyhmä olen, mutta mikä/minkälainen pissis oikein on? Jonkin sortin teinitytöstä lienee kyse, mutta miten pissis eroaa perusteinistä? Mistä juontaa nimi "pissis"?
Valaiskaa minua, olkaa niin ystävälliset!
|
|
| Ylös |
|
 |
|
meikämie
|
Viestin otsikko: Lähetetty: Ti Elo 01, 2006 4:14 pm |
|
Liittynyt: La Marras 26, 2005 9:35 pm Viestit: 3329 Paikkakunta: Jyväskylä- Kuusamo- Pudasjärvi-akseli
|
merli kirjoitti: meikämie kirjoitti: Minä olen kuullut,että FRUITTARI on PISSIKSEN miespuolinen vastine. Tyhmä olen, mutta mikä/minkälainen pissis oikein on? Jonkin sortin teinitytöstä lienee kyse, mutta miten pissis eroaa perusteinistä? Mistä juontaa nimi "pissis"? Valaiskaa minua, olkaa niin ystävälliset!
En ole asiantuntija, kuulin "pissis" sanan ensi kerran vatsa pari vuotat sitteen kun muutin Kuusamosta Etelään.
Ylipäänsä se kai tarkoittaa liian pieniin "muotivaatteisiin" pukeutuvaa, hutsahtavaa, kovaäänistä ja pahatapaista tyttöä, jolla on toisessa kätösessä siideri ja toisessa rööki.
Siis jonkinlainen teinidiivan ja blondibimbon risteytys.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
merli
|
Viestin otsikko: Lähetetty: Ti Elo 01, 2006 4:38 pm |
|
|
meikämie kirjoitti: Siis jonkinlainen teinidiivan ja blondibimbon risteytys.
 Vaikuttaa siis ihan siltä miltä kuulostaa! Jotain sen suuntaista arvelinkin.
Tuleeko nimi "pissis" ihan siitä ittestään, eli hienommin sanottuna ureasta, vai mistä, ja mikä on tyttösten yhteys kyseiseen aineeseen? Kusipäisyys? 
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Joker
|
Viestin otsikko: Lähetetty: Ti Elo 01, 2006 4:48 pm |
|
|
merli kirjoitti: :lol: Vaikuttaa siis ihan siltä miltä kuulostaa! Jotain sen suuntaista arvelinkin. Tuleeko nimi "pissis" ihan siitä ittestään, eli hienommin sanottuna ureasta, vai mistä, ja mikä on tyttösten yhteys kyseiseen aineeseen? Kusipäisyys?  Lainaa: http://www.pissismi.org/
Teinitytöillä oli tapana virtsata pusikkoon juotuaan vähän liikaa sidua.
Tuolla on kattava monitaholaitos netin perukoilta, joka käsittelee asiaa monesta kulmasta. Sivua ylläpitävät ammattikuntansa jalot edustajat.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
wizard
|
Viestin otsikko: Lähetetty: Ti Elo 01, 2006 5:01 pm |
|
Liittynyt: Ke Maalis 16, 2005 5:01 pm Viestit: 2318 Paikkakunta: Helsinki
|
Joker kirjoitti: merli kirjoitti: :lol: Vaikuttaa siis ihan siltä miltä kuulostaa! Jotain sen suuntaista arvelinkin. Tuleeko nimi "pissis" ihan siitä ittestään, eli hienommin sanottuna ureasta, vai mistä, ja mikä on tyttösten yhteys kyseiseen aineeseen? Kusipäisyys?  Lainaa: http://www.pissismi.org/ Teinitytöillä oli tapana virtsata pusikkoon juotuaan vähän liikaa sidua. Tuolla on kattava monitaholaitos netin perukoilta, joka käsittelee asiaa monesta kulmasta. Sivua ylläpitävät ammattikuntansa jalot edustajat.
Alkuperäinen sana oli "pissa-liisa" joka on sittemmin lyhentynyt pissikseksi.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
merli
|
Viestin otsikko: Lähetetty: Ti Elo 01, 2006 5:09 pm |
|
|
Okei, kiitoksia! Täytyypä käydä tutustumassa pissismi.orgiin heti sopivan tilaisuuden tullen! 
|
|
| Ylös |
|
 |