Tiede-lehti jakoi 100 stipendiä lukiolaisille.
Onnittelut palkituille!
Lisää Tiedettä sähköisenä!
Tiede-lehden iPad-versio on ladattavissa ja ostettavissa irtonumeroina App Storessa.
|
|
KESKUSTELU
Tiede.fi-foorumin päävalikko. Keskustelua kaikille tieteestä kiinnostuneille. Edellyttää rekisteröitymistä.
Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut
| Kirjoittaja |
Viesti |
|
Pirpana
|
Viestin otsikko: Re: Taiteilijaluonne Lähetetty: Ma Helmi 21, 2011 6:56 pm |
|
Liittynyt: Su Marras 07, 2010 6:00 pm Viestit: 1332 Paikkakunta: Helsinki
|
jussipussi kirjoitti: Sakarias kirjoitti: Pirpana kirjoitti:Lainaa: ..häh?! Anneli Saariston silmältä tuo kyllä näyttää! Se täytyy palauttaa heti takaisin alkuperäiselle omistajalleen. Heti! Mutta jos se ei olekkaaan A. Saariston silmä, oletko anteeksipyynnon velkaa "Pirpanalle"? Se on kyl mun ihan oma silmä ja paljo nätimpi ku jollai annelisaaristolla..!!! 
_________________ Ihan läpällä vaan kirjotan jotain tänne.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Sakarias
|
Viestin otsikko: Re: Taiteilijaluonne Lähetetty: Ma Helmi 21, 2011 9:05 pm |
|
|
Pirpana kirjoitti:Lainaa: Se on kyl mun ihan oma silmä ja paljo nätimpi ku jollai annelisaaristolla..!!! Ei selityksiä, ne vain pahentavat tilannetta! Lusikka käteen ja mars, silmänkääntöön!
_________________ "Kukaan ei ole täydellinen, patsi minä."
|
|
| Ylös |
|
 |
|
hurja
|
Viestin otsikko: Re: Taiteilijaluonne Lähetetty: Ma Helmi 21, 2011 10:04 pm |
|
|
|
Esimerkiksi sellainen ettei oikein keksi kirjoitettavaa tällaiselle palstalle tällaiseen aiheeseen.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
RaahenTiikeri
|
Viestin otsikko: Re: Taiteilijaluonne Lähetetty: Ti Helmi 22, 2011 1:19 am |
|
|
Pirpana kirjoitti: Se on kyl mun ihan oma silmä ja paljo nätimpi ku jollai annelisaaristolla..!!! - WTF?Ei tasan oo nätimpi.kato ihan ite....... 
|
|
| Ylös |
|
 |
|
jussipussi
|
Viestin otsikko: Re: Taiteilijaluonne Lähetetty: Ti Helmi 22, 2011 9:26 am |
|
|
Pirpana kirjoitti: Se on kyl mun ihan oma silmä ja paljo nätimpi ku jollai annelisaaristolla..!!!  Oculi belli ! 
|
|
| Ylös |
|
 |
|
jussipussi
|
Viestin otsikko: Re: Taiteilijaluonne Lähetetty: Ti Helmi 22, 2011 9:27 am |
|
|
hurja kirjoitti: Esimerkiksi sellainen ettei oikein keksi kirjoitettavaa tällaiselle palstalle tällaiseen aiheeseen. No olihan tuossa jo?
|
|
| Ylös |
|
 |
|
hurja
|
Viestin otsikko: Re: Taiteilijaluonne Lähetetty: Pe Maalis 11, 2011 10:26 pm |
|
|
jussipussi kirjoitti: hurja kirjoitti: Esimerkiksi sellainen ettei oikein keksi kirjoitettavaa tällaiselle palstalle tällaiseen aiheeseen. No olihan tuossa jo? Mitä ihmettelet? En sanonut olevani taiteilijaluonne, pointtini tulisi siis olla ilmeinen.
|
|
| Ylös |
|
 |