Tiede-lehti jakoi 100 stipendiä lukiolaisille.
Onnittelut palkituille!
Lisää Tiedettä sähköisenä!
Tiede-lehden iPad-versio on ladattavissa ja ostettavissa irtonumeroina App Storessa.
|
|
KESKUSTELU
Tiede.fi-foorumin päävalikko. Keskustelua kaikille tieteestä kiinnostuneille. Edellyttää rekisteröitymistä.
Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut
| Kirjoittaja |
Viesti |
|
Hillman
|
Viestin otsikko: Re: Tutkijat: Pieni vesilude on maailman äänekkäin eläin Lähetetty: Ti Heinä 05, 2011 10:52 am |
|
|
Suurin osa tyrmäsi tutkimuksen oletan, että edes loppuun saakka lukematta! 
_________________ Donek eris felix, multos numerabilis amicos
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Paul M
|
Viestin otsikko: Re: Tutkijat: Pieni vesilude on maailman äänekkäin eläin Lähetetty: Ti Heinä 05, 2011 2:37 pm |
|
|
|
Minä en ainakaan tyrmännyt ja sitä paitsi malluaiset ovat aivan mukavia ötököitä. Tyrmäsin vain tuon epämääräisen ilmaisun desibelien kohdalla.
_________________ edit: käännetty ¿ oikein päin ------------------------------------- Hiilinieluexpertti
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Hillman
|
Viestin otsikko: Re: Tutkijat: Pieni vesilude on maailman äänekkäin eläin Lähetetty: Ke Heinä 06, 2011 8:37 am |
|
|
Paul M kirjoitti: Minä en ainakaan tyrmännyt ja sitä paitsi malluaiset ovat aivan mukavia ötököitä. Tyrmäsin vain tuon epämääräisen ilmaisun desibelien kohdalla. Hienoa Paul M ymmärin kirjoituksesi hiukan väärin.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Homo Superior
|
Viestin otsikko: Re: Tutkijat: Pieni vesilude on maailman äänekkäin eläin Lähetetty: Ke Heinä 06, 2011 9:28 am |
|
Liittynyt: Su Maalis 09, 2008 5:29 pm Viestit: 308 Paikkakunta: Suomen Ateena
|
|
Testasin itse.
Ja todettava on että kyllähän siinä aikamoinen ääni lähti.
Anopista ainakin.
_________________ "Monimutkaisen elämän evoluutio ja jopa sen olemassaolo fysikaalisia lakeja noudattavassa maailmankaikkeudessa on ihmeellisen yllättävää - tai niin olisi ellei yllätys olisi tunne, joka on olemassa vain aivoissa, jotka ovat juuri tämän prosessin tuotos"
|
|
| Ylös |
|
 |
|
No-one
|
Viestin otsikko: Re: Tutkijat: Pieni vesilude on maailman äänekkäin eläin Lähetetty: Ke Heinä 06, 2011 1:54 pm |
|
|
Homo Superior kirjoitti: Testasin itse 
_________________ "... En ikinä uskonut, että muut voisivat ottaa teoriani niin paljon vakavemmin, kuin minä itse..." Albert Einstein
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Hillman
|
Viestin otsikko: Re: Tutkijat: Pieni vesilude on maailman äänekkäin eläin Lähetetty: Ke Heinä 06, 2011 3:42 pm |
|
|
Homo Superior kirjoitti: Testasin itse.
Ja todettava on että kyllähän siinä aikamoinen ääni lähti.
Anopista ainakin. Miten sait ötökän ujutettua anoppiisi? 
|
|
| Ylös |
|
 |
|
PeterH
|
Viestin otsikko: Re: Tutkijat: Pieni vesilude on maailman äänekkäin eläin Lähetetty: Ke Heinä 06, 2011 3:54 pm |
|
Liittynyt: Ti Syys 20, 2005 10:18 pm Viestit: 2819 Paikkakunta: Espoo
|
|
Moniko jätti huomioimatta nuo taikasanat "ruumiinkokoon suhteutettuna"?
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Hillman
|
Viestin otsikko: Re: Tutkijat: Pieni vesilude on maailman äänekkäin eläin Lähetetty: Ke Heinä 06, 2011 4:20 pm |
|
|
PeterH kirjoitti: Moniko jätti huomioimatta nuo taikasanat "ruumiinkokoon suhteutettuna"? Metakasta päätellen kaikki, mutta on tuo juttu vähän vaikeesti muotoiltu,kaikin osin desibelit matkat korviinkantautuva ääni, jne. Mutta meteliä pitää, pulinat pois! 
|
|
| Ylös |
|
 |