Tiede-lehti jakoi 100 stipendiä lukiolaisille.
Onnittelut palkituille!
Lisää Tiedettä sähköisenä!
Tiede-lehden iPad-versio on ladattavissa ja ostettavissa irtonumeroina App Storessa.
|
|
KESKUSTELU
Tiede.fi-foorumin päävalikko. Keskustelua kaikille tieteestä kiinnostuneille. Edellyttää rekisteröitymistä.
Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut
| Kirjoittaja |
Viesti |
|
For3ver
|
Viestin otsikko: Uskotko kummituksiin? Lähetetty: Ke Marras 02, 2011 8:00 pm |
|
Liittynyt: Ti Loka 04, 2011 9:02 pm Viestit: 278 Paikkakunta: Takapihasi
|
|
HOO, HOOOOOO!
Loistava tapa hämmentää kansaa ja pitää heidät kurissa, tulee vähän mieleen uskonnot.
Nytkin on aavetaloja millä pelotellaan ihmisiä ja kerrotaan uskottavia tarinoita kuinka tumma henkilö kävelee portaissa ja pienet lapset kirkuu... Ikävää näissä jutuissa on se, että kummitukset ovat aina lähes tulkoon pelottavia, ei ikinä miellyttäviä, en ole ainakaan itse kuullut yhtäkään tarinaa missä joku olisi nauranut tarinoita kerrottasessa? Ja miksi ei ikinä julkisissa paikoissa? Aina sillei, että yksi tai kaksi ihmistä on "todistamassa" tapahtunutta...
No, onko teidän mielestänne paranormaalia, kummitukset ja levottomat sielut elävät keskuudessamme tuottaen kauhua...
_________________ **** you...
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Carum carvi
|
Viestin otsikko: Re: Uskotko kummituksiin? Lähetetty: Ke Marras 02, 2011 8:11 pm |
|
|
|
Jos minulla olisi tosiaan mahdollisuus jäädä kummittelemaan kuolemani jälkeen, niin todellakin yrittäisin saada paskat housuun niin monelta kuin vain ehtisin.
Yksinolevat säikkyy helpommin.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Virus
|
Viestin otsikko: Re: Uskotko kummituksiin? Lähetetty: Ke Marras 02, 2011 8:13 pm |
|
|
|
Ei perkele. Tämä on tiede keskustelupalsta ja asioista äänestetään. Suksikaa nyt vitt**n juntit! Eikä tämä avaus ole ensimmäinen äänestys "tieteestä". Lienee "moderaattoreilla" muna niin syvällä suussa ettei asiasta sanotuksi saa? Hävetkää saatana!!!!!! e: poistin asiattomuudet
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Carum carvi
|
Viestin otsikko: Re: Uskotko kummituksiin? Lähetetty: Ke Marras 02, 2011 8:14 pm |
|
|
|
Häpeä itse, kun et oikeinkirjoitusta hallitse.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
For3ver
|
Viestin otsikko: Re: Uskotko kummituksiin? Lähetetty: Ke Marras 02, 2011 8:20 pm |
|
|
Carum carvi kirjoitti: Jos minulla olisi tosiaan mahdollisuus jäädä kummittelemaan kuolemani jälkeen, niin todellakin yrittäisin saada paskat housuun niin monelta kuin vain ehtisin. Yksinolevat säikkyy helpommin. Joo, hyvä näkökulma  en ajatellut älykästä puolta.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Vatkain
|
Viestin otsikko: Re: Uskotko kummituksiin? Lähetetty: Ke Marras 02, 2011 8:29 pm |
|
Liittynyt: Ti Maalis 04, 2008 8:34 am Viestit: 13733 Paikkakunta: Oulu
|
|
En usko. Jokainen luo ite omat kummituksensa. Omiin kummituksiini uskon. Mutta ei niitä muut nää.
_________________ Hämmentää.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Ronron
|
Viestin otsikko: Re: Uskotko kummituksiin? Lähetetty: Ke Marras 02, 2011 8:35 pm |
|
|
|
En usko, en ole nähnyt. Saatan uskoa jos näen. Tiede ei puolla kummituksia. Jotkut harvat niitä kertovat nähneensä, ei riitä todisteeksi. Selitykset voivat olla hyvin järjellisiäkin. Aistiharhat, unet, optiset illuusiot, valeet, mielikuvitus.. videot joissa kummituksia esiintyy ovat yhtä huonolaatuisia kuin ufovideot, eikä niistä kovin moni päädy uutisiin, vain youtubeen. Ja joku osaa aina todeta ne feikeiksi.
_________________ くそっ!
|
|
| Ylös |
|
 |
|
CE-hyväksytty
|
Viestin otsikko: Re: Uskotko kummituksiin? Lähetetty: Ke Marras 02, 2011 8:38 pm |
|
Liittynyt: La Huhti 30, 2005 7:29 pm Viestit: 14896 Paikkakunta: Oulu
|
Virus kirjoitti: Ei perkele. Tämä on tiede keskustelupalsta ja asioista äänestetään. Suksikaa nyt vitt**n juntit! Eikä tämä avaus ole ensimmäinen äänestys "tieteestä". Lienee "moderaattoreilla" muna niin syvällä suussa ettei asiasta sanotuksi saa? Hävetkää saatana!!!!!! e: poistin asiattomuudet Älä hätäänny. Vaikka tuossa lukeekin että äänestys niin avausviesti ei ole sitä. Kysymyksessä on niin sanottu kysely. Sen lopputuloksen tarkoituksena ei ole antaa vastausta muuhun kuin siihen kuinka monta prosenttia vastanneista vastaa mitäkin. Ja kysymyshän on "uskotko kummituksiin" ei "onko kummituksia olemassa".
_________________ Minulla on kymmenen miehen voimat.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
taucalm
|
Viestin otsikko: Re: Uskotko kummituksiin? Lähetetty: Ke Marras 02, 2011 8:42 pm |
|
Liittynyt: To Syys 03, 2009 7:58 pm Viestit: 4015 Paikkakunta: mother earth
|
Virus kirjoitti: Ei perkele. Tämä on tiede keskustelupalsta ja asioista äänestetään. Suksikaa nyt vitt**n juntit! Eikä tämä avaus ole ensimmäinen äänestys "tieteestä". Lienee "moderaattoreilla" muna niin syvällä suussa ettei asiasta sanotuksi saa? Hävetkää saatana!!!!!! e: poistin asiattomuudet lapsellisen kiukuttelun ja avautumisen sijaan voitte todistaa, ettei kummituksia ole, tai että niitä on. tämä on tiedefoorumi.
_________________ "Everything is backwards; everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information and religions destroy spirituality."
|
|
| Ylös |
|
 |
|
For3ver
|
Viestin otsikko: Re: Uskotko kummituksiin? Lähetetty: Ke Marras 02, 2011 8:44 pm |
|
|
|
Minulla ei ole muuta sanottavaa kuin "Don't feed the trolls"
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Carum carvi
|
Viestin otsikko: Re: Uskotko kummituksiin? Lähetetty: Ke Marras 02, 2011 8:45 pm |
|
|
For3ver kirjoitti: Minulla ei ole muuta sanottavaa kuin "Don't feed the trolls" Älä vie minun huviani.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
For3ver
|
Viestin otsikko: Re: Uskotko kummituksiin? Lähetetty: Ke Marras 02, 2011 8:53 pm |
|
|
Carum carvi kirjoitti: For3ver kirjoitti: Minulla ei ole muuta sanottavaa kuin "Don't feed the trolls" Älä vie minun huviani. En, en, se on minunki huvini, se on vain suositus, vähän niin kuin turvavyön pitäminen tai nopeusrajoituksien noudattaminen.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Heksu
|
Viestin otsikko: Re: Uskotko kummituksiin? Lähetetty: Ke Marras 02, 2011 9:23 pm |
|
Liittynyt: Ke Maalis 16, 2005 12:56 pm Viestit: 3906 Paikkakunta: Lahti
|
Virus kirjoitti: Ei perkele. Tämä on tiede keskustelupalsta ja asioista äänestetään. Suksikaa nyt vitt**n juntit! Tiedepalstalla äänestetään usein mielenkiinnon vuoksi, jotta nähdään miten erilaiset näkökulmat jakaantuvat palstalaisten keskuudessa. Jos tämä tuntuu vieraalta ajatukselta, kannattaa ehkä harkita esim. Suomi24- tjs. palstalle siirtymistä. Mitä itse aiheeseen tulee - virallisesti en tokikaan usko kummituksiin, mutta melkein kummitusjutun kokeneena saattaisin huonona hetkenä vastata " jyrkkä ehkä". 
|
|
| Ylös |
|
 |
|
For3ver
|
Viestin otsikko: Re: Uskotko kummituksiin? Lähetetty: Ke Marras 02, 2011 9:26 pm |
|
|
Ihmiset ovat kyllä herkkäuskoisia ja uskovat kaikenlaista, kummitukset hyvänä esimerkkinä, tietenkin riippuu mitä pidetään kummituksena... Oikeasti! Jos koet jotain erilaista niin ei se heti tarkoita, että se on jotain yliluonnollista todella paranormaalia uskomatonta jumalallista tavaraa 
|
|
| Ylös |
|
 |
|
CE-hyväksytty
|
Viestin otsikko: Re: Uskotko kummituksiin? Lähetetty: Ke Marras 02, 2011 9:53 pm |
|
Liittynyt: La Huhti 30, 2005 7:29 pm Viestit: 14896 Paikkakunta: Oulu
|
For3ver kirjoitti: Oikeasti! Jos koet jotain erilaista niin ei se heti tarkoita, että se on jotain yliluonnollista todella paranormaalia uskomatonta jumalallista tavaraa  Hä? Ei kummitukset ole jotain yliluonnollista todella paranormaalia uskomatonta jumalallista tavaraa. Ne on vaan kummituksia.
_________________ Minulla on kymmenen miehen voimat.
|
|
| Ylös |
|
 |