Tieteessä nyt

Tiede-lehti jakoi 100 stipendiä lukiolaisille.

Onnittelut palkituille!

Lisää Tiedettä sähköisenä!

Tiede-lehden iPad-versio on ladattavissa ja ostettavissa irtonumeroina App Storessa.

KESKUSTELU

Tiede.fi-foorumin päävalikko. Keskustelua kaikille tieteestä kiinnostuneille. Edellyttää rekisteröitymistä.

Tänään on Su Touko 27, 2012 5:21 pm

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 24 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2

Vatsan kautta käy tie miehen sydänmeen.
Olen mies ja EI todellakaan käy 25%  25%  [ 5 ]
Olen mies ja Kyllä joo, on merkitystä 50%  50%  [ 10 ]
Olen tohvelisankari joka kokkaa pirttihirmun varjossa 20%  20%  [ 4 ]
Olen uusavuton narttu joka Ei todellakaan kokkaa 5%  5%  [ 1 ]
Ääniä yhteensä : 20
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Vatsan kautta tie miehen sydämmeen!
ViestiLähetetty: Pe Tammi 13, 2006 3:50 pm 
Poissa

Kultamuna kirjoitti:
Itse olen vanhanaikainen mies ja uskon siihen että mies on perheen pää ja vastaa perheen hyvinvoinnista talaoudellisesti sekä muilla tavoin parhaansa yrittäen. Sekä tarpeellisin tavoin suojellen. Mikä milloinkin on ajankohtaista.

Tarvitseeko perhe sitten tänä päivänä paljonkin tuota suojelua?

Asiaan haratasti liittyen itse ehdotin vaimolle, että ottaisi pistoolin keittiön laatikkoon, kun häntä pelotti pimeässä muutettuamme maalle. Pelko oli kuulemma kuitenkin jotain niin abstraktia, ettei aseesta olisi ollut apua hänelle. Nyt se on onneksi tottunut hiljaisuuteen ja pimeään. :)

Lainaa:
Naisen paikka on kotona (niin itse halutessaan) lapsista ja kodista huolehtien. Minulle tämä järjestely sopii.

Minä antaisin kyllä mielelläni perheen pään viran vaimolle, mutta ei se kelpaa. Eikä hän minunkaan komenneltavaksi suostu. Minusta parisuhde kaipaisi jonkinlaista henkistä johtajaa, on se sitten kumpi tahansa. Kun ei sitä ole, homma menee varsinkin laiskoilla ihmisille päämäärättömäksi ajautumiseksi. Kaksi tasavahvaa voi kyllä olla kavereita, mutta toimiva arkiyhteistyö vaatisi sellaisessa suhteessa aivan erikoislaatuiset luonteet.

Sekin olisi miellyttävää, että vaimo kävisi työssä kun minä hoitaisin lapsia. Mutta ei kuulemma käy. Ei, vaikka vaimo pääsee helposti tuplabruttotuloihin minun palkkaani verrattuna. Saa sitten nähdä mitä teemme kun kesän mittaan valmistun ja joudun muualle töihin.

Lainaa:
Arvostan naisessa kokkaustaitoja (kaiken muun hyvän lisäksi).
Niin kuin sanotaan ´´Vatsan kautta käy tie miehen sydämmeen´´.
Pätee ainakin minuun.

Minä taas arvostan muita juttuja. Kyllä kokkauskin on kivaa, mutta olen sen verran kranttu, että mieluummin teen itse ainakin paremmat ruuat.

Lainaa:
Uusavuttomat naaraat jotka osaa vaan pitsan mikrossa lämmittää pitäisi kaikki laittaa kodinhoitokurssille.

Miksi, jo he eivät haluakaan oppia laittamaan ruokaa. Miksei naiset saisi ostaa valmisruokia, jos sellaisen moskan syöminen on vähemmän vastenmielistä kuin kunnon ruuan valmistus itse.

Lainaa:
Mikä esimerkki heistäkin tulee jälkipolville?

Varmaan aivan yhtä hyvä, kun työnarkomaanina poissaolollaan loistavasta perheenisästä, joka "hankkii elannon" ja "suojelee" perhettään.

Lainaa:
Kertokaa oma mielipiteenne ns. perinteisestä asetelmasta joko puolesta tai vastaan.

Äänestääkin pitäisi. En ole tossun alla, kun kerran ei vaimo tossunsa alle päästä. Onneksi sentään välillä saa vilkaista hameen alle :). Olen sitten muuten vaan eri mieltä.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Tammi 13, 2006 4:00 pm 
Poissa

Vatsan kautta käy tie myös naisen sydämeen.

terv.
Tohvelisankari :P

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Tammi 13, 2006 4:04 pm 
Poissa

tintti kirjoitti:

terv.

Näin on. Etenkin jos asiaan liittyy suklaa. Missä muodossa tahansa.

Tohvelisankari on oikeassa myös muistuttaessaan (varsin hienovaraisesti tosin, mistä täydet pisteet), ettei sydämeen (olipa se sitten naisen taikka miehen, näin tasa-arvon aikana) mahdu kahta ämmää - ei vaikka miten ahtaisi.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Tammi 13, 2006 4:07 pm 
Poissa

tintti kirjoitti:

Tuo on muuten totta. Paljon enemmän vaimo arvostaa kokkauksiani ja ruokaa ylipäätään kuin minä.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Tammi 13, 2006 4:39 pm 
Poissa

tukkanuottanen kirjoitti:
tintti kirjoitti:

terv.

Näin on. Etenkin jos asiaan liittyy suklaa. Missä muodossa tahansa.

Tohvelisankari on oikeassa myös muistuttaessaan (varsin hienovaraisesti tosin, mistä täydet pisteet), ettei sydämeen (olipa se sitten naisen taikka miehen, näin tasa-arvon aikana) mahdu kahta ämmää - ei vaikka miten ahtaisi.

No tulihan se sieltä. Kiitos neuvosta. Kokeilinkin kaikki mahdolliset vaihtoehdot. Sydämeen, sydämmeen, sydänmeen ja korjasin lopulta väärin. Jatkossa tiedetään.

Lainaa:
Äidillinen neuvo Kultamunalle:
Varo pistämästä kaikkia rakkaimpiasi samaan koriin, ettei käy hassusti.

Ööö. En ymmärrä?

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Tammi 13, 2006 4:52 pm 
Laitan mielelläni itse ruokaa. Äskenkin paistoin jäämuikkuja, huomenna ehkä lihapullat.

Ex-vaimoni oli kokki ja tosi hyvä ravintolakokki vieläkin. En hakenut eroa siksi, että olisin kyllästynyt hänen sapuskoihinsa, vaan muista syistä.

On vapauttavaa oppia tekemään ruokaa ja muita kotitaloustöitä, se tekee sinkkuelämän ikään kuin täydemmäksi; enpäs ole riippuvainen naisen kädenjäljestä taloudessani. No joskus kyllä :oops:

On muuten tosi mukavaa myös laittaa naisystävälle itse tehtyä ruokaa. Yllättää vaikkapa jollain riistaherkulla.

Viestin otsikko: Re: Vatsan kautta tie miehen sydämmeen!
ViestiLähetetty: Pe Tammi 13, 2006 5:01 pm 
Poissa

Neutroni kirjoitti:

Tarvitseeko perhe sitten tänä päivänä paljonkin tuota suojelua?

Asiaan haratasti liittyen itse ehdotin vaimolle, että ottaisi pistoolin keittiön laatikkoon, kun häntä pelotti pimeässä muutettuamme maalle. Pelko oli kuulemma kuitenkin jotain niin abstraktia, ettei aseesta olisi ollut apua hänelle. Nyt se on onneksi tottunut hiljaisuuteen ja pimeään. :)

No ei välttämättä fyysistä suojelua suomessa. Turvallisuudentunne kuitenkin on tärkeää ja sen voi luoda omalla olemuksellaan.

Haulikko on paljon parempi jos kodinturvaa ajattelet (näin sivumennen sanoen). Sillä ei vahingossa ammu mihin sattuu. Pistooli on vaikea ja turvallinen vaan ´´ammattimiehen´´ kädessä.

Lainaa:
Minusta parisuhde kaipaisi jonkinlaista henkistä johtajaa, on se sitten kumpi tahansa. Kun ei sitä ole, homma menee varsinkin laiskoilla ihmisille päämäärättömäksi ajautumiseksi. Kaksi tasavahvaa voi kyllä olla kavereita, mutta toimiva arkiyhteistyö vaatisi sellaisessa suhteessa aivan erikoislaatuiset luonteet.

Samaa mieltä kanssasi.

Lainaa:
Minä taas arvostan muita juttuja. Kyllä kokkauskin on kivaa, mutta olen sen verran kranttu, että mieluummin teen itse ainakin paremmat ruuat.

Tarkoitus oli pikkasen provosoida. Tottakai muutkin ominaisuudet on tärkeitä ja tarkeämpiäkin.

Lainaa:
Varmaan aivan yhtä hyvä, kun työnarkomaanina poissaolollaan loistavasta perheenisästä, joka "hankkii elannon" ja "suojelee" perhettään.

Valikoidusti poimittu ja kärjistetty kommentti. Kasvatuksesta on moni asia kiinni. Siitä voi riippua myös oma ja lasten terveys. Niinkin yksinkertaisessa asiassa kuin ruokailutottumukset. Valmisruoka harvemmin kun on niin terveellistä verrattuna tuoreista raaka-aineista tehtyihin.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Helmi 20, 2006 6:25 pm 
Poissa

"Nainen joka luulee että tie miehen sydämeen käy vatsan kautta, on asettanut toiveensa hivenen liian korkealle" :lol:

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Helmi 20, 2006 6:29 pm 
Poissa

"Vatsan kautta tie miehen sydämmeen!"

Mustalaiset kylläkin yrittävät osua suoraan sydämmeen puukottaessaan.

Julmat naisten alistajat

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 24 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]