Teetkö työtä elääksesi vai elätkö työtä tehdäksesi? Visionääri 20XO-kilpailu koululaisille 7.10.2011–29.2.2012. Haasta itsesi ja osallistu! Tsekkaa video ja kilpailuohjeet.
|
|
KESKUSTELU
Tiede.fi-foorumin päävalikko. Keskustelua kaikille tieteestä kiinnostuneille. Edellyttää rekisteröitymistä.
Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut
|
Sivu 1/1
|
[ 10 viestiä ] |
|
| Kirjoittaja |
Viesti |
|
TERÄS NALLEPUH
|
Viestin otsikko: Videon kuvaaminen. Lähetetty: Su Syys 05, 2010 3:36 am |
|
Liittynyt: To Tammi 31, 2008 5:15 pm Viestit: 5584 Paikkakunta: Marikalandia!
|
Mikä olisi hyvä ohjelma videoitten kuvaamiseen? Olisi hyvä jos sais ääntäkin siitä. ITseasiassa elinehto. Siis tarkoitan niinku jos katon jotain steamina, niin haluaisisin tallentaa siitä pätkiä, nii millä onnistus hyvin? Mitä tarkempaa ja parempaa laatua saadaan niin sitä parempi. 
_________________ Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!! Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Barbaari
|
Viestin otsikko: Re: Videon kuvaaminen. Lähetetty: Su Syys 05, 2010 3:58 am |
|
|
|
Riippuu mistä haluat stremia?
Tuubissa on omat sivut materiaalin kopioimiseen ja useimmilla stream sivuilla on tallenna vaihtoehto.
_________________ All animals are equal, but some animals are more equal than others. -animal farm, Orwell.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
TERÄS NALLEPUH
|
Viestin otsikko: Re: Videon kuvaaminen. Lähetetty: Su Syys 05, 2010 5:53 pm |
|
|
Barbaari kirjoitti: Riippuu mistä haluat stremia?
Tuubissa on omat sivut materiaalin kopioimiseen ja useimmilla stream sivuilla on tallenna vaihtoehto. Big brotherista. Sen steameja ei vissiin pysty tallentaan. Ainakin sen käsityksen on saanut. Tarviis vaan saada tallennettua pätkiä siitä, sekä äänet että video ulostulo.
_________________ Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!! Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Barbaari
|
Viestin otsikko: Re: Videon kuvaaminen. Lähetetty: Su Syys 05, 2010 5:54 pm |
|
|
_________________ All animals are equal, but some animals are more equal than others. -animal farm, Orwell.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
TERÄS NALLEPUH
|
Viestin otsikko: Re: Videon kuvaaminen. Lähetetty: Ke Syys 08, 2010 2:43 am |
|
|
Barbaari kirjoitti: http://2conv.com/
Käykö tämä? Vaikuttaa kätsyltä, mutta en onneksi tarvitsekkaan tätä. Löysin tommosen kuin frapsi, millä näyttäs ihan hyvää jälkeä tulevan.  :edit: Pläh..ei äänet kuulu. 
|
|
| Ylös |
|
 |
|
TERÄS NALLEPUH
|
Viestin otsikko: Re: Videon kuvaaminen. Lähetetty: Ke Syys 08, 2010 3:10 am |
|
|
Nyt kuuluu, kun säädin asetuksia ohjauspaneelista. Rasittavaa vain, kun voi tallettaa vain max 30 sekan pätkiä kerrallaan.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
TERÄS NALLEPUH
|
Viestin otsikko: Re: Videon kuvaaminen. Lähetetty: Ke Syys 08, 2010 4:01 am |
|
|
|
Noh, onneksi video convertterilla voi yhdistellä.
Mutta mutta, tuli taas sellainen kyssäri, että milläs ohjelmalla voisi lisätä musiikkia siihen pätkään mukaan?
|
|
| Ylös |
|
 |
|
jhn72
|
Viestin otsikko: Re: Videon kuvaaminen. Lähetetty: Ke Syys 08, 2010 11:29 pm |
|
|
Kannattaskoha kaivaa siihe frapsii jostaki vaikka se key, ni alkas toimii vaikkapa 100 tunnin tallennuksina? Voin kertoo, et niitton netti pullollaa. Ja sitte vaikka tää siihe musan lisäämisee: http://windows-movie-maker.finnish.toggle.com/
_________________ Elämä on sukupuoliteitse tarttuva tauti, joka johtaa kuolemaan.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
TERÄS NALLEPUH
|
Viestin otsikko: Re: Videon kuvaaminen. Lähetetty: La Syys 18, 2010 2:45 am |
|
|
jhn72 kirjoitti: Kannattaskoha kaivaa siihe frapsii jostaki vaikka se key, ni alkas toimii vaikkapa 100 tunnin tallennuksina? Voin kertoo, et niitton netti pullollaa. Ja sitte vaikka tää siihe musan lisäämisee: http://windows-movie-maker.finnish.toggle.com/Ny on kokoversio frapsista. Mut nyt on se ongelma, että mulla on joa 20 gigaa videota, niin mikäköhän pakkausmuoto olisi hyvä? Ettei tulisi mitään äänihäiriöitä tai kuva häröjä. 30 sekkaa on ny jotai 120 megaa.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
palpatine
|
Viestin otsikko: Re: Videon kuvaaminen. Lähetetty: La Syys 18, 2010 2:54 am |
|
|
TERÄS NALLEPUH kirjoitti: jhn72 kirjoitti: Kannattaskoha kaivaa siihe frapsii jostaki vaikka se key, ni alkas toimii vaikkapa 100 tunnin tallennuksina? Voin kertoo, et niitton netti pullollaa. Ja sitte vaikka tää siihe musan lisäämisee: http://windows-movie-maker.finnish.toggle.com/Ny on kokoversio frapsista. Mut nyt on se ongelma, että mulla on joa 20 gigaa videota, niin mikäköhän pakkausmuoto olisi hyvä? Ettei tulisi mitään äänihäiriöitä tai kuva häröjä. 30 sekkaa on ny jotai 120 megaa. tällä on hyvä pakata videoita: http://www.virtualdub.org/
_________________ "i'm the one without a soul i'm the one with this big fucking hole"
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Sivu 1/1
|
[ 10 viestiä ] |
|