Tieteessä nyt

Teetkö työtä elääksesi vai elätkö työtä tehdäksesi?  
Visionääri 20XO-kilpailu koululaisille 7.10.2011–29.2.2012.
Haasta itsesi ja osallistu!
Tsekkaa
video ja kilpailuohjeet. 

KESKUSTELU

Tiede.fi-foorumin päävalikko. Keskustelua kaikille tieteestä kiinnostuneille. Edellyttää rekisteröitymistä.

Tänään on Su Helmi 12, 2012 8:51 pm

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 2485 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143 ... 166  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Luonnossa selviytyminen
ViestiLähetetty: La Elo 14, 2010 12:10 am 
Poissa

Kosh kirjoitti:
J-P Kukko kirjoitti:
Ensinäkään en ole kirjoittanut Sinulle mitään yksityisviestejä, ellet olekin se Kosh, jolle kylläkin laitoin yksityisviestin. Ensimäisen muuten tällä nimimerkillä.

Koska otit nimimerkkini julkisesti esiin, niin kommentoin tätä kahdelta kantilta tässä ja nyt, niinikään julkisesti.

Ensinnäkin, taisi olla sinulta nyt freudilainen (vai mikälie) lipsahdus tuo yksityisviesti, sillä Aweb ei sitä ollut maininnut. Mistä ajattelit kyseessä olleen nimenomaan yksityisviestittely?

Toisekseen, olet sinä minulle nykynimimerkilläsikin usemman kuin yhden yv:n lähettänyt. Kaikki koskien Awebia. Ellet olisi minua maininnut, asia olisi pysynyt yksityisenä, mutta nyt minun on syytä kertoa julkisestikin, että mina ei kiinnosta mitä mieltä sinä olet Awebista sen enempää kuin mitä mieltä Aweb on sinusta. Joko selvitätte asianne tasan keskenänne, tai jos ette siihen pysty, niin sitten vaikka julkisesti riidellen. Selkäin takana juonitteluun kolmansia vastaan en kuitenkaan osallistu eikä nimimerkkiäni sellaiseen kukaan yhdistä!

Minulla ei ole sinua vastaan mitään erityisempää nimimerkkinä, joistain asioista olemme paljolti samaa mieltä, ihan kaikista emme, mutta mikään näistä ei tarkoita että osallistuisin Awebin vastaiseen kampanjointiisi. Ystävällisin terveisin, Kosh.

Kukko ilmestyi palstalle ilmeisesti luvaten moderaattoreille käyttäytyvänsä jatkossa kunnolla. Sen vuoksi hän sai kirjoitusoikeutensa takaisin. Kuten Koshin todistuksesta havaitaan, seurauksena oli välittömästi yksityisviestein käyty kampanjointi nimimerkkiäni vastaan. Ihan vastaavasta toiminnasta, toisiin kirjoittajiin kohdistuneista asiattomuuksista, hänelle ymmärtääkseni paukahtivat bannit viimeksi. Eli tapojaan hän ei todellakaan ole parantanut.

Koshin asenne tässä on esimerkillinen ja kunnioitettava. Tekisi melkein mieleni myöntyä siihen, että Itämerestä saa savialtaan ja auringon avulla rutkasti suolaa.

Profiili  

Viestin otsikko: Re: Phonyn piinapenkki ja perusteluja
ViestiLähetetty: La Elo 14, 2010 3:06 am 
Poissa

Aweb väittää, että olen lähettänyt hänelle yksityisviestejä. No ei varmaan pidä paikkaansa. Nappasin kuvan YV viestihistoriasta, ja tältä näyttää alusta lopuun asti:

Kuva
Lopeta nyt Aweb tuo juttus. Saa täällä olla erimieltäkin Sinun mielipiteistäsi. Pää-asia on se, että kirjoitellaan asiallisesti ja avauksen aiheesta, ei kirjoittajista. Olemmehan aikuisia kuitenkin.

J-P
ps. Kiitos Phony, kun siirsit nämä turhat viestit pois tuolta pääketjusta. Ihan aiheetontahan se kirjoittelu siellä olikin.

Profiili  

ViestiLähetetty: La Elo 14, 2010 4:11 pm 
Poissa

J-P Kukko kirjoitti:
Aweb väittää, että olen lähettänyt hänelle yksityisviestejä. No ei varmaan pidä paikkaansa.

Aivan, et ole lähetellyt tuolla nimimerkillä. Ymmärtänet kuitenkin olevasi sama henkilö, vaikka nimimerkkisi olisi eri? Toisella nimimerkillä olet niitä lähetellyt, joten äläpä jauha paskaa.

Profiili  

ViestiLähetetty: La Elo 14, 2010 4:34 pm 
Poissa

Musta alkaa tuntuun että tää palsta on niin kuin nainen väkivaltaisessa parisuhteessa... Iskua tulee mutta lähteä ei voi ja kun lähdetään niin palataan takaisin ottamaan turpaan koska anteeksianto rakasta kohtaan on niin valtava. Kun Tanskassirkus saadaan rauhoittumaan niin pitää haalata uusia dramaqueeneja sirkusta pyörittämään.

Profiili  

ViestiLähetetty: Ke Syys 01, 2010 9:19 pm 
Poissa

Tänne vielä kysymys siltä varalta, että Phony ei kuitenkaan kaikkia ketjuja ehdi avata ja viestejä lukea.

Miksi keskustelu taiteilijoiden ja kulttuurin rahoituksesta siirrettiin kulttuurialueelta vapaaseen sanaan?

Profiili  

ViestiLähetetty: Ke Syys 01, 2010 9:34 pm 
Poissa

asdf kirjoitti:
J-P Kukko kirjoitti:
Aweb väittää, että olen lähettänyt hänelle yksityisviestejä. No ei varmaan pidä paikkaansa.

Aivan, et ole lähetellyt tuolla nimimerkillä. Ymmärtänet kuitenkin olevasi sama henkilö, vaikka nimimerkkisi olisi eri? Toisella nimimerkillä olet niitä lähetellyt, joten äläpä jauha paskaa.

Todistetaakka tässä asiassa jää nyt sinun harteillesi. Laitapa näkyville edes yksi viesti, jonka olen Awebille lähettänyt millä nimimerkillä tahansa.

Asia on nimittäin niin, että jos laitat, eli pyrit todistamaan perätöntä väittettäsi, olet syyllistyt kirjesalaisuuden rikkomiseen (laki).
Moderaattorin oikeuksilla EI pääse lukemaan toisten yksityisviestejä, ja Forware toiminnon kautta lähettäjä voi miten tahansa muunnella viestiä.

Mietipä nyt...

J-P

Profiili  

ViestiLähetetty: Ke Syys 01, 2010 9:52 pm 
Poissa

J-P Kukko kirjoitti:
asdf kirjoitti:
J-P Kukko kirjoitti:

Todistetaakka tässä asiassa jää nyt sinun harteillesi. Laitapa näkyville edes yksi viesti, jonka olen Awebille lähettänyt millä nimimerkillä tahansa.

Asia on nimittäin niin, että jos laitat, eli pyrit todistamaan perätöntä väittettäsi, olet syyllistyt kirjesalaisuuden rikkomiseen (laki).
Moderaattorin oikeuksilla EI pääse lukemaan toisten yksityisviestejä, ja Forware toiminnon kautta lähettäjä voi miten tahansa muunnella viestiä.

Mietipä nyt...

J-P

Kuten kirjoitin sinulle jo aiemmin, minä olen lähettänyt moderaattoreille sinulta saamiani häiriintyneitä viestejä. Ja juu, ei pysty moderaattori näkemään olenko minä muutellut niitä vai en, mutta yhdistettynä banneihin johtaneeseen häiriintyneeseen käyttäytymiseen palstalla, se tuskin on kovin todennäköistä. Vai mitä?

Ja voinhan minä olla näyttänyt vaikkapa palstan miitissä asdf:lle viestejäsi koneeltani. Niitä minä ainakaan en pääse muuttelemaan. Mieti sitä. Ehkä tapahtui niin.

Profiili  

ViestiLähetetty: Ke Syys 01, 2010 10:35 pm 
Poissa

Onhan aweb voinut asdf:lle antaa myös kopiot viesteistä jolloin asdf ei ole rikkonut mitään lakia eikä kukaan muukaan sillä vastaanottaja saa tehdä viesteille mitä lustaa kun ne on hänelle osoitettu.

Koittakaahan nyt rauhoittua. Kannattaako lassi riskeerata enää ja kaivaa verta nenästä? Olet syystäkin silmätikkuna.

Tule keskustelemaan uusiutuvasta energiasta irkkiin IRCnet serverille ja kanava on #tuulivoima tai http://www.munirkki.com/ircnet.php lisää vain nimim. ja klikkaa irkkiin!.

toisen polven pilkkuvirhe

Profiili  

ViestiLähetetty: To Syys 02, 2010 3:46 pm 
Poissa

Parahin J-P Kukko.

Ensinnäkin: sinä pyysit päästä palstalle takaisin ja lupasit olla asiallinen. Esimerkiksi toisista kirjoittajista valehteleminen ei ole asiallista.

Toiseksi: ei ole varsinaisesti sinun asiasi, miten olen noita viestejä nähnyt. Ehkä Aweb printtasi ja lähetti postissa. Ehkä hän näytti koneeltaan, kun olin kyläilemässä. Ehkä hän antoi minulle salasanasa, jotta pääsin katsomaan hänen tunnuksillaan. Turha sinun on sillä vaivata päätäsi.

Kolmanneksi: yksityisviestin vastaanottajalla on oikeus antaa tai näyttää viesti kenelle tahansa ja se jolle ne on annettu saa ne myös julkaista, eivät ne ole teoksia, jotka olisivat jossain suojassa. Tällä palstalla yv:den julkaisua ei ole suvaittu, mutta lain vastaista se ei ole, ainoastaan tämän (ja monen muun) palstan tapa.

Neljänneksi: koska et ole lupauksesi mukaan käyttäytynyt asiallisesti, sinut olisi jo pitänyt bannata. Meillä modeilla on ilmeisesti jokin vinksallaan, koska olemme näin hellämielisiä. Jos tämä hölmöily kuitenkin jatkuu yhdenkin viestin verran, olet porttikiellossa, josta ei pääse uudestaan pois tyhjiä lupailemalla. Joten let it be...

Profiili  

Viestin otsikko: Re: Stephen Hawking: Jumalalla ei ole sijaa maailman synnyssä
ViestiLähetetty: Su Syys 12, 2010 9:49 am 
Poissa

Hannu Tanskanen kirjoitti:
Hawking saa vammaisen säälipisteitä sama mitä sammakoita laukoo :cry: !

Niinhän saat sinäkin.

Profiili  

ViestiLähetetty: Su Syys 12, 2010 10:42 am 
Poissa

offmind kirjoitti:

Niinhän saat sinäkin.

Oho, sinähän humoristi :lol: ! Täsmentäisitkö vammani laadun? Ilman psykatriaan erikoistuneen lääkärin papereita hommasi on puoskarointia ja kriminaalia. Papereiden kanssakin, kuka on kuullut kaukodiagnoosista intenetin kautta :shock: ? Kaikissa tapauksissa sen on julkinen herjaus :cry: !

http://ilmastohuijaus.blogspot.com

(väikkärin verran 2 1/2 vuoden aikana kerättyä aineistoa ilmastoteologiaa vastaan)

Profiili  

ViestiLähetetty: Su Syys 12, 2010 12:39 pm 
Poissa

Oho, sinähän humoristi :lol: ! Täsmentäisitkö vammani laadun? !

Itse itsesi diagnosoit:

Minulla on aivan vastaavat aivot kuin Einsteinilla tai Hawkingilla.

Mikä on todellisuutta ja mikä ei? Näiden erottamiseen tarvitaan terveitä aivoja.

Profiili  

ViestiLähetetty: Su Syys 12, 2010 2:18 pm 
Poissa

Loptio kirjoitti:
Oho, sinähän humoristi :lol: ! Täsmentäisitkö vammani laadun? !

Itse itsesi diagnosoit:

Minulla on aivan vastaavat aivot kuin Einsteinilla tai Hawkingilla.

Mikä on todellisuutta ja mikä ei? Näiden erottamiseen tarvitaan terveitä aivoja.

Ja minulla ei ole? Todisteita kehiin hyvä, mies todisteita ! Eivät Einstein ja Hawking ole Zork-planeetalta, vaan ihan saman evoluution tulos kuin minäkin.

(väikkärin verran 2 1/2 vuoden aikana kerättyä aineistoa ilmastoteologiaa vastaan)

Profiili  

ViestiLähetetty: Su Syys 12, 2010 6:36 pm 
Poissa

offmind kirjoitti:

Niinhän saat sinäkin.

Oho, sinähän humoristi :lol: ! Täsmentäisitkö vammani laadun?

Mitä turhia, kaikkihan sen tietää.

Lainaa:
Ilman psykatriaan erikoistuneen lääkärin papereita hommasi on puoskarointia ja kriminaalia. Papereiden kanssakin, kuka on kuullut kaukodiagnoosista intenetin kautta :shock: ? Kaikissa tapauksissa sen on julkinen herjaus :cry: !

Just joo. Nettipersoonasihan se juuri säälipisteitä ja myötähäpeää kerääkin.

Profiili  

ViestiLähetetty: Ma Syys 13, 2010 12:34 pm 
Poissa

offmind kirjoitti:

Lainaa:
Ilman psykatriaan erikoistuneen lääkärin papereita hommasi on puoskarointia ja kriminaalia. Papereiden kanssakin, kuka on kuullut kaukodiagnoosista intenetin kautta :shock: ? Kaikissa tapauksissa sen on julkinen herjaus :cry: !

Just joo. Nettipersoonasihan se juuri säälipisteitä ja myötähäpeää kerääkin.

Mitäpäs jos ottaisin tuollaisen törkyturvan henkilöllisyyden selville? Rikosilmoituksellahan se käy ja kyllä nimeltä mainitun henkilön julkisesti mielenvikaiseksi julistaminen täyttänee nuo kriteerit. No, tuli syyte tai ei, nimi löytyy ja sitten voit keskustella kanssani nenäkkäin, katsotaan onko sinussa miestä muuhunkin kuin puskasta huutelemaan :cry: ! Mieti nyt hyvin tarkkaan, mitä sanot seuraavaksi,jatko riippuu siitä.

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 2485 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143 ... 166  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]