Tiede-lehti jakoi 100 stipendiä lukiolaisille.
Onnittelut palkituille!
Lisää Tiedettä sähköisenä!
Tiede-lehden iPad-versio on ladattavissa ja ostettavissa irtonumeroina App Storessa.
|
|
KESKUSTELU
Tiede.fi-foorumin päävalikko. Keskustelua kaikille tieteestä kiinnostuneille. Edellyttää rekisteröitymistä.
Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut
| Kirjoittaja |
Viesti |
|
Barbaari
|
Viestin otsikko: Re: Miksi naiset tykkää sosiaalisesti lahjakkkaista miehistä? Lähetetty: Ti Touko 04, 2010 12:42 am |
|
|
Vatkain kirjoitti: Mei long kirjoitti: 1. Tervehti ja hymyili 2. Antoi minulle huoneen ainoan istumapaikan 3. Riensi huoneen toiselta puolelta avaamaan oven, kun lähdin Minä raukka kerkesin ulkomailla ollessani tottua kohteliaisiin käytöstapoihin puolin ja toisin. Nyt on surullista olla täällä Suomenmaassa koska hyväkäytöksiset ihmiset ovat pysäyttävä poikkeus.  Suomalaiset miehet taasen eivät mene istumaan ruuhkajuniin eikä ruuhkabusseihin vaan jäävät seisomaan jotta olisi istumapaikka jollekkin joka sellaista tarvitsisi... Se että se on niin tavallista, hiljaista ja tuppisuumaista ja kaavoihin kangistunutta toimintaa niin ei sitä kukaan koskaan ole huomannut... Tervehdys kanssa on tavallista toimintaa mutta usein naiset eivät sitä huomaa. Oven avaaminen tai aukipitäminenkin tai lastenkärryjen junasta poisauttaminen on kanssa ihan tavallista. Usein sitä jää kärryjen kanssa liikkuvan kanssa samaan junan eteiseen jos sinne ei kukaan muu jää. Usein myös valitsee saman sisääntulo-oven näiden kanssa jos sattuisi joutumaan pulaan. Asiat ovat läsnä mutta ei niitä tuoda esiin teennäisesti. 
_________________ Love is a Discovery.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
TERÄS NALLEPUH
|
Viestin otsikko: Re: Miksi naiset tykkää sosiaalisesti lahjakkkaista miehistä? Lähetetty: Ti Touko 04, 2010 12:50 am |
|
Liittynyt: To Tammi 31, 2008 5:15 pm Viestit: 5625 Paikkakunta: Marikalandia!
|
Mei long kirjoitti: tietää kirjoitti: Mei long kirjoitti: Tänään tuli sen verran häkellyttävä - ja kenties opettavainenkin - kokemus Kyllä, muttet tiedä mitä hän tavoitteli. Erityisen lipevän hyökkäävä käytös voi olla harhautus. Tietty systemaattisuus on vaaran merkki koska se juoruaa harkitusta toiminnasta sarjatyönä. Miehenä koen liian lipevyyden petosyritykseksi. Ei tainnut tavoitella mitään, kun ei näitä paria sanaa enempää yrittänytkään vaihtaa. Sitten olisi ehkä vähän mietityttänyt, jos se treffikutsu olisi tipahtanut perään. Eikä käytös ollut lipevää tai hyökkäävää, pikemminkin vaikutelma oli kuin tuo olisi ollut aivan normaalia, jokapäiväistä käyttäytymistä. Huolettoman arkista. Se saattoi tietenkin olla taitava huijaus, myönnettäköön. Tällaisenaan siitä jäi lähinnä oikein hyvä mieli. Tuo tapaus kuullostaa hyvinkin paljon pelimies oppaan osiosta: "Tee Dramaattinen näyttäytyminen/esittäytyminen", elikkä pyrkii tekemään mahdollisimman "näyttävän" ensitapaamisen, jolloinka jäät helposti mieleen ja sitäkautta nainen voi antaa sitten nytten taikka myöhemmin puhelinnumeron yms. Oli tässä ketjun jossakin sivulla linkki siihen pelimiesjutskaan niin siellä oli juttua tuosta. 
_________________ Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!! Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)
|
|
| Ylös |
|
 |
|
TERÄS NALLEPUH
|
Viestin otsikko: Re: Miksi naiset tykkää sosiaalisesti lahjakkkaista miehistä? Lähetetty: Pe Kesä 18, 2010 1:12 am |
|
Liittynyt: To Tammi 31, 2008 5:15 pm Viestit: 5625 Paikkakunta: Marikalandia!
|
Pakko laittaa tämä kommentti tänne kun on niin osuva ainakin mun kohalle:  Voin kyllä alleviivata tuon täysin.  btw. näin yhen mega seksikkään naisen joka oli myöskin blondi, nii sillä näky sormus olevan vasemmassa nimettömässä? Ei kai se vaan tarkoita että se o varattu?  Siis oikeesti se o super kaunis.  Kaikki on täydellistä hänessä ja ylitekkin. Tosin siitäkin jo tietää että se o varattu kummiski ku nii upeella naisella kyllä naisia ja jätkiä taatusti riittää yllin kyllin. Mut ois tuo hyvä painaa mieleen että missä sormessa se sormus merkihteekin jotai ja missä ei. Ei siihen puoleen ei mun tapoihin kuulu iskee naisia jotka työskentelee sillä hetkellä. Se ei ole kohteliasta. Joo, ihan kuin muutenkaan onnistuisisi iskemään ikinä mitään ku oon nii puusilmä. 
_________________ Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!! Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Romy
|
Viestin otsikko: Re: Miksi naiset tykkää sosiaalisesti lahjakkkaista miehistä? Lähetetty: Pe Kesä 18, 2010 1:22 am |
|
|
Vasemmassa nimettömässä on tapana pitää kihla/vihkisormusta, ortodokseilla sitten taas oikeassa. Itse on joskus tullut baarissa lainattua kaverilta sormusta nimettömään kun sen verran sinnikäs hyypiö sattui liimaantumaan kylkeen ja roikkumaan hiuksiin..  Ei uskonut että olin varattu ennenkuin vilautin sormusta.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Arkkis
|
Viestin otsikko: Re: Miksi naiset tykkää sosiaalisesti lahjakkkaista miehistä? Lähetetty: Pe Kesä 18, 2010 12:26 pm |
|
|
Arkkis kirjoitti: Shriek kirjoitti: Arkkis kirjoitti: "Shriek": Toivoisin miesten pystyvän estämään tähän transsiin vajoamisen. Mutta totuus on: eivät he pysty, Brizendine toteaa.http://www.iltasanomat.fi/hyvaolo/suhteet.asp?id=2059757Mitenköhän tätä kommentoisi?... täyttä paskaa ainakin minun osaltani. "Arkkis": Ai sää et usko (haistapaskan)tiedemurha-Ruutisbyroota.... laaketiede-ja-terveys-f11/sankarilaaketiede-mammasi-korvaamattoman-tutkimu-t20924.htmlVoin kyllä uskoa sen, että tuo pätee enemmistön tasolla, mutta minun kohdallani se ei päde. Voisin vaikka mennä kuvauttamaan aivoni, josta nähtäisiin se, että aivoni reagoi tisseihin ainutlaatuisemmin. Vain ääliö tai kehitysvammainen vajoaa transsiin tisseistä. Samoin minä. Ei vois tissit vähempää kiinnostaa. Ennen minä voin vilauttaa katsella vaikka haaroihin, vahingossakin, jos nainen esimerkiksi ensin katsoo jotenkin muka "sopivasti" (esimerkiksi) silmiin... (ja se voi olla tietysti pelkkää omaa luuloa ja luultavasti onkin). Ihan hyvin voisin mennä tästä aivokuvaankin. Tuosta jutusta tulee mieleen taannoiset urheiluhallishakkiottelut maailmanmestaruudesta "Fisun" (Fischer") ja "Kortsun" (Kotshnoi), kun katsomosta yleisö yritti sekä häiritä vastapuolta että viestittää siirtovinkkejä, ja mm. tissejäkin vilauteltiin. (Ja Fisu piereskelikin.) Naiset eivät anna Bobby Fischerille rauhaa edes haudassa; http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Sha ... 5257680701
_________________ Mirror neurons do not exist.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
sakkimies
|
Viestin otsikko: Re: Miksi naiset tykkää sosiaalisesti lahjakkkaista miehistä? Lähetetty: Ma Kesä 21, 2010 6:02 pm |
|
|
|
korjaus.. Fischer ja Kortschnoi eivät koskaan pelanneet toisiaan vastaan maailmanmestaruudesta, tuo ottelu jossa syytettiin vastapuolta telepatiasta ja parapsykologian hyväksikäytöstä oli ottelu Kortshcnoi-Karpov 1978. Fischer puolestaan oli tunnettu urheilullisesta käyttäymisestään laudan ääressä.(löytyiskös Arkkis mitään linkkiä tohon pierekely väitteeseen?) käytös ja kommentit ennen pelejä ja pelien jälkeen olikin sitten taas kokonaan toinen juttu.
_________________ "filosofia on aina erityistieteiden edellä, koska erityistieteiden perusongelmat ovat...filosofisia". Jyri Puhakainen "ajattelu on lahjattomien harrastus" N.N
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Arkkis
|
Viestin otsikko: Re: Miksi naiset tykkää sosiaalisesti lahjakkkaista miehistä? Lähetetty: Ti Kesä 22, 2010 8:52 pm |
|
|
sakkimies kirjoitti: korjaus.. Fischer ja Kortschnoi eivät koskaan pelanneet toisiaan vastaan maailmanmestaruudesta, tuo ottelu jossa syytettiin vastapuolta telepatiasta ja parapsykologian hyväksikäytöstä oli ottelu Kortshcnoi-Karpov 1978. Kotshnoi ja amerikkainen vastaapalaaja oli, kun Karpovin leiri väitti "(amerikkalaisten) katsojanaisten häirinneen". Sellaiseen pitää vain tottua... Karpovin ja Gasparovin välillä oli henkien taistelu, kun Gasparov oli julkistoisinajattelija ja Karpov "konservatiivi" ja valtion suosikki. Lainaa: Fischer puolestaan oli tunnettu urheilullisesta käyttäymisestään laudan ääressä.
(Löytyiskös Arkkis mitään linkkiä tohon pierekely väitteeseen?) käytös ja kommentit ennen pelejä ja pelien jälkeen olikin sitten taas kokonaan toinen juttu. Venäläinen vastapelaaja se oli, olisiko sitten ollut Gasparov.
_________________ Mirror neurons do not exist.
|
|
| Ylös |
|
 |