Tiede-lehti jakoi 100 stipendiä lukiolaisille.
Onnittelut palkituille!
Lisää Tiedettä sähköisenä!
Tiede-lehden iPad-versio on ladattavissa ja ostettavissa irtonumeroina App Storessa.
|
|
KESKUSTELU
Tiede.fi-foorumin päävalikko. Keskustelua kaikille tieteestä kiinnostuneille. Edellyttää rekisteröitymistä.
Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut
| Kirjoittaja |
Viesti |
|
Lum0
|
Viestin otsikko: Re: Saatko haluamasi tasoisia naisia tai miehiä? Lähetetty: Ti Heinä 12, 2011 5:31 pm |
|
|
jees kirjoitti: Mä en edes haluaisi naista joka ei olisi vähän kaheli, pikkasen eristäytynyt ja muutenkin omanlaatuinen. En kyllä tosin silloin jos hän joutuu tyytymään edellä mainitujen asioiden vuoksi tasooni.
Esim leffassa Wild target oleva naikkonen on ihan pimahtanut ja siksi viehättävä.
No en osaa itseäni aina täydeksi kympiksikään mieltää ja kyllä koen mielenterveysongelmat enemmän itseäni rajoittaviksi kuin viehättävyyttä lisääviksi tekijöiksi. Ja sen takia kaipaan vierelleni myös kumppanin joka kykenee moisia ymmärtämään. Ehkä on väärin sanoa, että tyydyn silloin huonompaan kumppaniin, luultavasti olisin vain erilainen ihminen ilman omia ongelmiani ja siten myös toisenlaisen kumppanin kanssa. Minun kuvakulmastani olen varsin kelpo ja sieväkin nainen, mutta terveet ovat vielä edempänä.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Mikar
|
Viestin otsikko: Re: Saatko haluamasi tasoisia naisia tai miehiä? Lähetetty: Ti Heinä 12, 2011 5:32 pm |
|
|
|
Itsekin katson pienen "kaheliuden" plussaksi. Silloin hassutellaan kun hassuttelun aika on, ja sitäkin voi harrastaa monella tasolla. Hieman hullut, verbaaliseen akrobatiaan taipuvat kuuluvat terävimpään kärkeen meikäläisen arvosteluasteikolla.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
jees
|
Viestin otsikko: Re: Saatko haluamasi tasoisia naisia tai miehiä? Lähetetty: Ti Heinä 12, 2011 5:43 pm |
|
|
Lum0 kirjoitti: No en osaa itseäni aina täydeksi kympiksikään mieltää ja kyllä koen mielenterveysongelmat enemmän itseäni rajoittaviksi kuin viehättävyyttä lisääviksi tekijöiksi. Ja sen takia kaipaan vierelleni myös kumppanin joka kykenee moisia ymmärtämään. Ehkä on väärin sanoa, että tyydyn silloin huonompaan kumppaniin, luultavasti olisin vain erilainen ihminen ilman omia ongelmiani ja siten myös toisenlaisen kumppanin kanssa. Minun kuvakulmastani olen varsin kelpo ja sieväkin nainen, mutta terveet ovat vielä edempänä. Miten täyskymppi sitten ei ymmärtäisi? Jotenkin nyt vähän on käyrää kierrettä tässä keskustelussa. Emmä ainakaan tiedä haluaisinko olla minä, jos en olisi kokenut sitä kaikkea jonka olen kokenut. Jos mulla olis ollu yhtään helpompaa, olisin varmasti vähintään tuplasti mulkumpi kuin nyt. Toki mulla varmaan olisi enemmän kavereita ja työpaikka enkä siitä tilanteesta varmasti tähän vaihtaisi, mutten kyllä tästä siihenkään koska näen vääryytenä arvioida sosiaalista verkostoa jotain taustaa vasten. Tavallaan haluan siis tietoisesti laittaa asteikon ihmisen päälle, en ihmistä asteikolle. Siihen en toki mitenkään kykene - koska pohjimmiltani olen aika paska jätkä - muttei se ole mikään (teko)syy. Laita sille poikaystävällesi pari bissee jääkaappiin, se on aika laatuveto.
_________________ Paljon kello? http://files.msurma.net/wykop/1120247/zegarek.php
Viimeksi muokannut jees päivämäärä Ti Heinä 12, 2011 5:57 pm, muokattu yhteensä 2 kertaa
|
|
| Ylös |
|
 |
|
jees
|
Viestin otsikko: Re: Saatko haluamasi tasoisia naisia tai miehiä? Lähetetty: Ti Heinä 12, 2011 5:43 pm |
|
|
Mikar kirjoitti: Itsekin katson pienen "kaheliuden" plussaksi. Silloin hassutellaan kun hassuttelun aika on, ja sitäkin voi harrastaa monella tasolla. Hieman hullut, verbaaliseen akrobatiaan taipuvat kuuluvat terävimpään kärkeen meikäläisen arvosteluasteikolla. Aika normii alfaurostelua koiraalta.
_________________ Paljon kello? http://files.msurma.net/wykop/1120247/zegarek.php
|
|
| Ylös |
|
 |
|
jees
|
Viestin otsikko: Re: Saatko haluamasi tasoisia naisia tai miehiä? Lähetetty: Ti Heinä 12, 2011 5:53 pm |
|
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Mikar
|
Viestin otsikko: Re: Saatko haluamasi tasoisia naisia tai miehiä? Lähetetty: Ti Heinä 12, 2011 6:00 pm |
|
|
|
Mitä ikinä "alfaurostelu" tässä verbaalisen lahjakkuuden viehätysvoiman kontekstissa tarkoittaakaan...
|
|
| Ylös |
|
 |
|
jees
|
Viestin otsikko: Re: Saatko haluamasi tasoisia naisia tai miehiä? Lähetetty: Ti Heinä 12, 2011 6:27 pm |
|
|
|
| Ylös |
|
 |
|
DedMoroz
|
Viestin otsikko: Re: Saatko haluamasi tasoisia naisia tai miehiä? Lähetetty: Ti Heinä 12, 2011 6:49 pm |
|
|
Mikar kirjoitti: Mitä ikinä "alfaurostelu" tässä verbaalisen lahjakkuuden viehätysvoiman kontekstissa tarkoittaakaan... Myyntipuhetta 
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Mikar
|
Viestin otsikko: Re: Saatko haluamasi tasoisia naisia tai miehiä? Lähetetty: Ti Heinä 12, 2011 7:07 pm |
|
|
No jaa, ei ehkä niinkään. Voi johtua tästä savolaisuudesta; kielellinen kikkailu arvossaan. 
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Japetus
|
Viestin otsikko: Re: Saatko haluamasi tasoisia naisia tai miehiä? Lähetetty: Ti Heinä 12, 2011 7:12 pm |
|
|
Lum0 kirjoitti: Minun kuvakulmastani olen varsin kelpo ja sieväkin nainen, mutta terveet ovat vielä edempänä. Ei mitään terveitä olekaan, vain diagnosoimattomia.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
DedMoroz
|
Viestin otsikko: Re: Saatko haluamasi tasoisia naisia tai miehiä? Lähetetty: Ti Heinä 12, 2011 8:02 pm |
|
|
Mikar kirjoitti: No jaa, ei ehkä niinkään. Voi johtua tästä savolaisuudesta; kielellinen kikkailu arvossaan.  ... ja vain taivas tietää mitä aikoo mies savosta - kukin kuvitelkoon mitä tykkää. Voihan sen noinkin tietty vetää, niin jää varaa valita paras mielikuva.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
jees
|
Viestin otsikko: Re: Saatko haluamasi tasoisia naisia tai miehiä? Lähetetty: Ti Heinä 12, 2011 8:25 pm |
|
|
Japetus kirjoitti: Lum0 kirjoitti: Minun kuvakulmastani olen varsin kelpo ja sieväkin nainen, mutta terveet ovat vielä edempänä. Ei mitään terveitä olekaan, vain diagnosoimattomia. Hulluja ovat he, joilla ei mielenterveysongelmat täydennä karakteria.
|
|
| Ylös |
|
 |