Tiede-lehti jakoi 100 stipendiä lukiolaisille.
Onnittelut palkituille!
Lisää Tiedettä sähköisenä!
Tiede-lehden iPad-versio on ladattavissa ja ostettavissa irtonumeroina App Storessa.
|
|
KESKUSTELU
Tiede.fi-foorumin päävalikko. Keskustelua kaikille tieteestä kiinnostuneille. Edellyttää rekisteröitymistä.
Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut
|
Sivu 1/1
|
[ 3 viestiä ] |
|
| Kirjoittaja |
Viesti |
|
Wiljam Shakes beer
|
Viestin otsikko: HUHHUH!- Leijonan luolan keksintö Lähetetty: Pe Joulu 02, 2011 2:27 am |
|
Liittynyt: Ti Tammi 23, 2007 1:37 am Viestit: 206 Paikkakunta: Kaakkois suomi
|
_________________ Minun napani on positiivinen.. entä sinun?
|
|
| Ylös |
|
 |
|
fenomenologi
|
Viestin otsikko: Re: HUHHUH!- Leijonan luolan keksintö Lähetetty: Pe Joulu 02, 2011 2:38 am |
|
Liittynyt: Ma Maalis 05, 2007 9:22 pm Viestit: 9544 Paikkakunta: tampere
|
|
Onko suuri vaiva kertoa avausviestissä mistä on kysymys? Aika erikoista toimintaa laittaa vain linkki johonkin videoon.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Bushmaster
|
Viestin otsikko: Re: HUHHUH!- Leijonan luolan keksintö Lähetetty: Pe Joulu 02, 2011 5:42 am |
|
Liittynyt: To Joulu 13, 2007 9:37 pm Viestit: 2783 Paikkakunta: Internets
|
|
Tyhjästä nyhjäistyä energiaa? Näitä "Italialaisia kylmäfuusiopattereita" ilmestyy säännöllisin väliajoin, mutta kaikkia niitä yhdistää se, että niiden energiahyötysuhde ei koskaan ylitä 100 prosenttia.
_________________ SCINET - SCIENTIA EST POTENTIA
Bushmaster kirjoitti: Minä olen aina oikeassa ja silloin kun olen väärässä se johtuu siitä että joku muu on antanut minulle väärää informaatiota.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Sivu 1/1
|
[ 3 viestiä ] |
|