Itse oon miettinyt hankkia Savenmaan verkkokaupan kautta Ruotsin armeijan
ylijäämäkattilan. 35 litraa. Yleensä armeijan ylijäämäkamat on aika hyviä, kuten olen kokenut Saksan armeijan rinkan kanssa. Niiden kestävyys ainakin on ihan huikeaa tasoa, luonnollisesti. Ei ole Haltia suunniteltu ihan rintamaolosuhteita silmällä pitäen

Oletan, että painekattilan kohdalla tuo hinta-laatu on myös poikkeuksellisen hyvällä tolalla. Räjähtäminen tuskin on pelkona...
Itse tilaan verkkokaupoista yleensä jos on tarvetta tasokkaille kattiloille tai mille vaan aina. Huomasin tänään, että näemmä saa kahvinkeittimiäkin nykyään
netin kautta, täytyy pitää toikin mielessä. Saa halvemmalla keittiötarvikkeet jos vaan tietää, millaisilla propseilla etsii asioita, niin ei ole mitään järkeä kiikuttaa rahojaan perinteisten kauppojen varastointi- ja palvelukuluja kattamaan. Kuka siitä hyötyy?
Onko kenelläkään muuten hyviä gourmet-vinkkejä painekattilaa varten. Itse oppimani jipot on aika tuollaisia retki- ja armeijahenkisiä plus mitä isoäiti nakkeja valmisti

Voisi olla kiva löytää jotain hyviä vinkkejä nykyaikaista urbaania keittiötä varten. Esim. mikä olisi loistava vegaaninen gourmet-ruoka, joka kaipaisi painekattilaa kaverikseen? Myös kaikenlaiset "etniset" ruoat kiinnostaa. Onko intialaisella ruoalla mitään sanottavaa painekattiloille?